Отново на училище..вървях с момчетата и си говигихме за музика,странно но Хари го нямаше. Изведнъж се сетих за Мишел. Тя е кучка.
-Кари??-някой размаха ръка пред лицето ми-Какъв час имаш?
-Ъм..музика.-казах, което означава, че ще седя с Дилън *парти*
Първия звънец би. Изтичах към музиката и си седнах на мястото.
-Карии.-каза Дилън и огледа облеклото ми. Носех черен клин, съчетан със сива блуза и черни кубинки.-Как си?
-Как да съм?-промърморшх тихо.-Добре, ти?
-Не особено добре.-каза и зарови глава в чина
-Какво става?-попитах
-Г-ца Робинсън да не би да искате да изпеете нещо пред класа, а да и за откас пиша две-учителката ме дари с мазна усмивка
-Хубаво ще пея. Но ако се счупят стъклата не съм виновна. Коя песен?-майната и на тъпата госпожа
-Ами де да ви знам. Изпей ни любимата си песен.-каза и седна на стола си, а всички бяха забили поглед в мен.
Просветна ми. All ab
out the bass
-Because, you now I'm all about the bass no treble, I'm all about the bas-bas-bas..-продължих и се чу едно "Сядай"
Всички ме гледаха. Боже толкова ли бях зле..седна и зарових глова в чина. Дилън ме попита:
-Къде криеш тоя глас, бе момиче?-засмях се
-Ужасна певица съм.-спомних си когато пяхме с Хари на караокето.. като говорим за вълка..той влезе. Защо влезе?
-Г-н Стайлс..удоволствие е да присъствате в часа ми-подмаза се госпожата.-ученици, Хари ще ни представи на конкурса ,,Талантите на Лос Анджелис" и ни трябва партньорка..и вече имам фаворити.. Ашли, Кайла и Кари.
-Кари?-попитах сама себе си.
-Хайде излезте..-подвикна учителката. Ашли и Кайла, се радваха на Хари. А аз? Умирах от срам.Дадоха ни текстове. Първо пяха Хари и Кайла. Звучеше ужасно. Тя говореше на нос ;д. После пя с Ашли и ми хареса и най-накрая с мен. Песента беше на Ne
Хари се справи добре, а аз се умазах. Той дръпна госпожата на страни и и каза нещо.
-Имаме победителка.-каза госпожата-Аплодипайте, моля..Каролина Робинсън.
Ченето ми падна. И звънеца би. УРА! Следващ час имам ФВС и се преоблякох с кецове и тениска. Играхме волебол. Моя отбор победи,защото цитирам съм била "5 метров жирав" след часа се запътих към съблекалнията и там срещнах Хари.
-Какво правиш тук?-попитах и преобух кецовете си
-Крис знае ли, че имаш такива клинове?-попита и хвана дупето ми. Аз преместих ръката му обратно в джоба му. Явно това не му хареса. Хвана ръцете ми и ги закова за стената. Устните му докоснаха носът ми и се засмях.
-Трябва да се преобличам.-казах-Излез
-Не-направи ето така :v
-Как така не?-за миг не ми се спореше и просто се обърнох на другата страна и се преоблякох. Усвихнах се мазно и казах-Чао Хари.
Извинявам се,ако има грешка.
YOU ARE READING
Broken
Random,,Broken" или ,,Разбита" е история за 17 годишната Каролина, израстнала в Трансилвания, принудена да се премести в Лос Анджелис, обича тъмните дрехи и високите токчета. Сърцето и е разбито още на 15г. от момче на име Адам. Поредиците от злуполучи...