След часовете се прибрах в къщата ми. Вътре заварих момчетата,но с тях имаше едно момиче,което се бе згушило в Луи.
-Здравейте.-извиках и всички ме погледнаха.Момичето стана и дойде при мен с усмивка-Ти трябва да си Елинор?-върнах и усмивката.
-Да.Но ме наричай Ели-колко лъчезарна беше само,розов клин и бяла тениска с паднало рамо.
-Аз съм Каролина-лепнах си фалшива усмивка-но можеш да ме наричаш Кари
-Окей,Кари-усмихна се. Качех се в стаята си. Легнах на леглото и си пуснах музика. Понеже наближаваше лятото аз бях в неописуемо добро настроение. Пеех си нещо мисля,че пеех Maroon 5- Animals някой почука на вратата ми. Ами сега? Навсякъде беше разхвърляно,имах дрехи по цялото легло но.
-Дааа?-попитах отваряйки вратата и видях Хари
-Чухте да пееш.-притесних се-ела и слез при нас
-Ами ще откажа. В стаята ми е бъркотия.-Хари вече бе седнал на стола в стаята ми
-В такъв случай аз ще ти помагъм.
-Как?-засмях се
-Ще ти кажа, какво да облечеш утре.-лепна мазна усмивка-и какво да не носиш.
-Давай.-той взе дрехите ми и ги разгледа. Взе един клин. Той беше черен и избра лилава тениска с паднало рамо.
-Облечи ги.-нареди,а аз се изсмях.
-Ще се шокираш.-блязох в банята и ги облякох.Върнах се отново в стаята и заварих Хари да ми разглежда телефона. Там нямаше нищо интересно,освен мой снимки.-нещо намери ли там??
-Ох..ъъ.не..имаш готини снимки..а и тези дрехи ти стоят хубаво,но обувките..
-Какво им е?
-Твърде високи са.Отиваме на пазар.И моля те аз да ти купя обувки вместо ти да избереш токове.
-Хари. Не.-той ме вдигна като булка и ме понесе към колата му.
-Помогнете ми моля ви..-крещях,но всички се смееха.
Качихме се в колята. Беше хубава признавам. Отидохме до мола и влязохме в магазин на nike
-Пробвай тези-каза той и ми подаде лилави айр макс.-нее не ми харесва.
Подаде ми още и най-накрая изврахме черни кецове с цяла камера с червени връзки. Той ги плати и излязохме от магазина.
-Гладен ли ди?-попитах.
-Като вълк.-запътихме се към subway аз си взех малък сандвич,а той-голям. Гледаха ни много момичета-Хари?-запитах,а той отпи от колата си и ме сопна
-Да?-колко не уместно
-Защовсички ни зяпат?-повдигнах вежда,а той седна до мен и си пусна ръката върху памената ми.
-Ама ти какво си мислиш,че правиш? -той ми направи знак да мъла.
-Зяпат ни, защото това са приятелките на гаджето ми, Кристен-неловко,ботнах ръката му и го запитах:
-Имаш приятелка и си позволяваш да се държиш така?!-едвам не изкрещях
-Е и?Явно не знаеш нищо за мен.
-Разкажи ми?
Хари въздища и каза:
Съжалявам ако има грешки
YOU ARE READING
Broken
Random,,Broken" или ,,Разбита" е история за 17 годишната Каролина, израстнала в Трансилвания, принудена да се премести в Лос Анджелис, обича тъмните дрехи и високите токчета. Сърцето и е разбито още на 15г. от момче на име Адам. Поредиците от злуполучи...