ЖЕНОО

1.2K 64 2
                                    

-Първи вариант ми звучи добре-избягах и слязох в кухнията. Има малко яйца, брашно, бекон, кисело и прясно мляко, захар и кашкавал. Плодовете бяха непокътнати, ябълките бяха червени и зелени, бананите жълти, без нито едно кафяво петънце, кивитата свежи и меки. И точно когато се обърнах, пред мен се откри шоколад. Ще правя палачинки и плодова салата. Момчетата ядът много. Наистина много. Приготвях сместа и усетих една ръка на устата ми, а другата на кръста ми.

-Имаш точно 5 секунди да ме пуснеш, иначе ще залепя топлия тиган на лицето ти...1..2..3..

-Карли!Не убивай Хари, моля те.-извика Найл

-Харолд Стайлс! Как смееш да ме безпокоиш и плашиш така?

-Не знам.-бутнах го и направих палачинките. Намазах ги със шоколад и сложих банан. Имаше и сметана.

Всички накацаха като мухи на масата.

-Шоколад, банан и сметана.-харесва ми как мислиш.-каза Зейн и Хари го подкрипи

-Идиоти-казахме с Найл в един глас. Дадохмее си пет и направих плодовата салата. Само аз си я ядях.

-Момчета!Ако не ядете от салатата няма да ядете нищо довечера.
ГТНХ

Трябваше да ядем салата и се подчинихме. Кари получи СМС и побърза да излезе за някакви снимки.

-Е сега какво ще правим?-попита Зейн

-Имам идеа. Да снимаме филм ?-подкани Найл

-И как по-точно със 4рима?-запитах

-Лесто е. Като малък снимах екшан фигурки и правех 5 минутни филми разбирам ги тези неща-каза гордо Найл изпуквайки пръсти-аз ще съм режисьор, Хари сценарист, а Зейн озвучител. Тоест да се залавяме за работа.
ГТНК

Прибрах се и момчетата ми казаха, че ще снимаме филм, в който аз ще съм уличница, Зейн злото ми гадже и Хари ще е тайният ми приятел, за който се женя.

-Ще е забавно.-казах и погледнах часа 13:20.-да се залавяме за работа.  Отне ни 5 часа. Най-накрая готови и решихме да го гледаме в рамките на 5 часа сме направили нещо велико. Но то беше само 10 минути.

Започнах да приготням трапезата Бъдте Вечер е, все пак. След час бях готова. Наредих масата и повиках момчетата.

-Жено, какво си ни зготвила?-провика Хари и ме гушна.

-Виж сам.

Ядохме първо от питката. На мен се падна дренчето, на Хари паричката.

Приготвихме се за лягане, но на никой не му се спеше. Играхме на караоке.
Резултат:
KAROLIINA-100 000 000 POINTS.
HARRY-100 000 000 POINTS .
NIALL-300 000 POINTS.
ZAYN-400 000 POINTS.

С Хари бяхме на равно и пяхме решаващата песен. Тя беше на Maroon 5 и се казваше One More Night

Бихго с 1 точка. Нари го бих. Залогът беше : Който спечели взима 20 $

Взех си парите.
*Следва продължение..*
Извинявам се ако има грешки

BrokenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz