Да очаквах го.

1.7K 83 5
                                    

-Хари, изгуби ли се?-казах с присмех.

-Ааа..как..така ме..видя?-запита момчето.

-Толкова си предсказуем..бъди полезен и ме закопчай.

-А това оч..-прекъснах го

-Да очаквах,че ще се опиташ да ме целунеш.Но ако искаш деца,не ме доближавай.-усмихнах му се мазно и слязох при другите

-Ти трябва да си Кари.-каза един от тях. Не ги знам по физиономи и ми беше......неловко?

-А ти си...Найл?-те се засмяха

-Луи.-усмихна се-а сега кажи на братовчед си да ми звънне после,защото Елинор ме вика.-усмихна се отново и се поклони. Действието му ме накара да се засмея.

-Чао Луи и здравей Зейн-повдигнах вежда

-Здрасни Кари-явно го бях научкара...усмихна се и ми намигна.-закуска?-стоях като вцепенена..

-Даа-провиках се и се запознах с другите

-Ти ли си Лиам?-попитах

-Не аз съм Найл,Лиам си тръгна,повикаха го.

-Ахам..наричай ме Кар..-прекъсна ме

-Ли,Карли.-усмихна се мазно.

-Хари,запознай се с Карли-намигна ми Найл

-Познаваме се,вече.-промълвих,а Найл го сръчка.-Кажете на Крис ,че отивам на разходка.-казах наблягайки на Крис.

Треснах вратата и се качех по задните стълби в стаята си. Легнах си и си пуснах музика на слушалките. Чух шум. Бързо се търкулнах под леглото.

В стаята ми влезе Зейн.

-Кари?-огледа стаята.-Явно я няма.-започна да ми разглежда нещата. След това седна на леглото и извади дневникът ми изпод възглавниците. Не мога да му дам да чете. Излязох из под леглото.

-Зейн!-изкашлях се

-Ама ти...как така?

-Вън!И не пипай вещите ми!-бутах го към вратата и я треанах. Слязох по задните стълби и влязох през главния вход.

-Здравейте!-провиках се

-Ама ти не беше ли горе??-оставкх Зейн объркан

-Не?-повдигнах вежда. Благородни лъжи. Бива си ме

За последните 2 години станах малко по-общителна и не бях лош човек.

-О Каролино-Каза Крис,по скоро ме поздрави ама каре

-Я Кристиянчоо!-мразеше да му викам така

-Довечера идваш с нас на дискотека и няма НЕ.

-Но....

Знаеше,че мразя дискотеки

Коментирайте,за да знам дали ви харесва при 3 коментара качвам некст. Ако има някакви критики ще се радвам да ги чуя.
Извинявайте ако има грешки......

BrokenWhere stories live. Discover now