Училище и дискотика

1.6K 76 3
                                    

Не обичам дискотеките те са..шумни?!Пълни с наркомани и пияници. Както и да е облякох черна рокля с токове. Косата просто си я нареших и тя стана права като дъска.

-Готова? -Зейн почука на вратата

-Ъъ..даа-излязох,а той ме зяпна като парче месо.

-Да тръгваме. Къде искаш да се возиш при мен или при Хари,Луи,Найл и Крис?-повдигна вежда

-При теб-той се усмихна. По пътя ни връхлетя неловко мълчание. Поне за него. Аз се гледах в огледалото,гримирах се и той прекъсна действията ми.

-Пристигнахме.-Отвори ми вратата на колата и влязохме в клуба. Беше...........клуб. Седях си на сепарето и едно момче ми каза,че съм секси. Явно е дооооооста пиян. Усмихнах му се и станах да си ходя. Момчетата бяха след мен като армия. Качихме се и тръгнахмее на сутринта се събудих с мисъл за училище.

Защо??Защо трябва да ходя?Нее

-Кари, ще ходим 07:10 с момчетата към училище ако искаш ела с нас. -каза Крис от рамката на вратата на стаята ми.

-Ок,Крис..ако ме събудиш още веднъж в 05:30 ще те убия!-усмихнах му се,а той вдигна ръце.

Крис и Другите са с година по-големи от мен. Станах и се измих. Накъдрих си лилавото омбре,нищо че бяха останали 4 см. от него. Облякох си черни, прилепнали дънки и бяла блуза с надпис "Enjoy" беше ми подарък от Крис..да първата ми бяла дреха. Откато знаете.. Обух кецове на найк и си взех мешката. Тя беше с картинка на полумесец.. Коженото яке ме чакаше на закачалката долу. Гримът ми представляваше спирала и черен молив.

Беше два 07:00 и слязох долу.

-Добро утро,Карли.-каза ми Найл с бутилка вода в ръце.

-Добро..рус -оу да измислих му прякор

-Рус?-обърканкя му поглед ме разсмя

-Рус.

Крис и другите бяха да главния вход.

-Да тръгваме!-подканкх ги.

-Ох..Да, хайде.-каза Хари и побърза да дойде до мен.

Аз заключих и тръгнахме към училище. Момчетата си говореха за момичета. Главно обсъждаха Риса МкКензи. До колкото чух имала страшно дупе,супер височина и имала прякор "Ри-ри" била страшно хубава.

-Хубава е със 30 кг. фон дьо тен, 2туби пудра и 1тон червило-мамка му на глас ли го казах?

-Женска злоба.-извика Хари.

-Нищо подобно..-възразих. Бяхме пред училището и Крис ми каза:

-Виж Кари. Така първия ти час е във стая 73. Ок?

-Ок..-казах,а той ме целуна по челото. Усмихнах му се и отидох да търся стая 73. Ура намерих я.

-Извинете закъснението ми госпожице Смит. Аз съм нова и не знаех къде е стаята .

-Няма проблем. Представи се,а след дова седни ей там-каза тя и ми посочи мястото на 3тия чин до прозореца.

-Казвам се Каролина Робинсън. На кратко Кари. Както ви е удобно. Идвам от Трансилвания и стига толкова за мен.-неловко ми стана,но когато очите ми зърнаха лист хартия и молив сред учебниците се зарадвах.

Заех мястото си, не след дълго в стаята връхлетя едно момче.

-Извинете.-каза той и направи кучешка муцйна.

-Ох Дилън, пак ли животните те нападнали и ти изяли домашното?

-Нищо подобно. Извънземни го взеха за проучване.

-Сядай.-каза госпожицата и продължи да пише

-Седиш ми на мястото-усмихна ми се.

-Извинявай,но няма друго свободно.

-В такъв случай-каза той и седна до мен.-аз съм Дилън

-Каролина. Или Кари-усмихнах му се. Часът беше по математика и всички решаваха. Само аз не

-Г-це Робинсън защо не пишете?-госпожата ме сопна

-Химикалката ми спря.-усмихнах се

-Вземете моята.-усмихна се

-Добре,благодаря.-сурер. Просто перфектно.Последва дъздишка.

-Добре има 6 минути до края на часът всички на страница 25, задача пета подточка а...Номер 10 на дъската.

-Ъхх....бихте ли продиктували задачата??-защо,защо???? Тъкмно излязох и звънеца ме спаси. Следващия час имах музика и трябва да седим по номера.

-Здравейте ученици. Кои са Алисън Гриин и Брайтън Нес?-попита тя.-Моля за седнете заедно като 1ви и 2ри номер. Вирджиния Ленакс и Гари Джоуи като 3ти и 4ти номера.-Така беше една лекция докъто не чух-Дилън и Каролина като 9ти и 10ти номер-заех мястото си. Бях до Дилън, коеи беше хубаво, мисля..

BrokenWhere stories live. Discover now