След филма бяхме останали с огромно впечатление. Погледнах часа. Малее 22:30 . Отигохме до Deichmann и си взех пантофи. Поле до H&M за ново бельо. Черно както винаги и разгледах за токове, но беше 23:13 и утре бях на училище и просто помолих Дилън да ме закара. Прибрах се и получих хиляди въпроси.
-ТИ ЛУДА ЛИ СИ? ПРИТЕСНИХМЕ СЕ ЗА ТЕБ-извика Крис и аз го сопнах
-Какво толкова, бях на кино с един приятел.
-И кой е този приятел?-възкликна Зейн
-Дилън..
-Дилън О'Браян или Дилън Солспарт ?-питаше като луд Крис
-Нямам идеа. Приятел е на Хари..-казах и си обух пантофите
-О'Браян значи..не ни палши така моля те.-появи си Найл от някъде-а и да имаме нещо да ти кажем.
-Какво?-опитах да се усмихна
-От днес сме ваканция и...аз Луи,Елино и Лиам ще ходим на хижа за 2 седмици. Ти оставаш тук с Найл, Зийн и Хари.-каза супер спокойно Крис.
-Моляя?Ти да не си луд?Как ще ме оставиш с един плейбой,лошо момче и едно прасе..не се обиждай рус,но ядеш през минута.
-Ваш проблем. Заминаваме утре така, че лека нощ.-каза Крис и влезе в стаята си.
-Качих се на покрива и реших да погледам светлините. Имаше един ключ при керемидите, който не бях виждала до сега с надпис "таван"
Качих се на тавана. Там беше прашно и тъмно. Запалих лампата и пред мен се откри стая с прозорец,легло във зелен цвят,боядисан тъмно-син таван със нарисувони звездички. Беше прекрасно имаше и бележка:
Здравей. Предполагам си смел/а,защото ключа беше на тавана. Стените ще си ги боядишеш сам/а .. доколкото до тавана е мое дело. Надявам се, да ти харесва. Ако е така по-долу има телефонния ми номер.
-Притежател на таванската стая къщата през 2010г; с пряко Питър Пан ваш Роби Кей
Обадих се незабавно.
-Ало, Роби Кей ли е ?
-Да. Кой се обажда?
-Каролина Робинсън. Живея в предишната Ви къща. Намерих ключа и сега съм в стаята. Найстина е прекрасна.
-Благодаря Ви. Искате ли утре да се срещнем в парка?
-Да 14:00 устройва ли Ви?
-Да.
-Лека нощ.-затворих и си пуснах любимия ми сериял Once Upon A Time
Заспала съм в тази стая. Сутринта се събудих къв 04:10 и бързо отидох в стаята си. Пак заспах и пак се събудих.. пуснах си 1 ви епизод на 2 ри сезон на серяла си и загледах.. така докато някой не ми прекъсна спокойствието.
-Чао Кари и късмет-извика Крис.
--------12:00--------
-Станах и закусих. Огледах се в огледалото и реших да си взема душ.
-----12:30-----
-Кари!С момметата сме тук!
Облякох новото си бельо и нахлузих една рокля. Временно разбера, се.
----------13:47----------
-Излизааммм!-извиках
-Чао-в отговор.
Бях със черна тениска с надпис Only You дънки и кецове.
-Каролина Робинсън ?-измика познат мъжки глас. Обърнах се.......Питър Пан?!!?От моя сериал?!Сънувам!
-Роби К-Кей??
-Здравей.Аз съм...
-Питър..Питър Пан.-промълвих
-От къде знаеш тази реплика ?
-От любимия ми сериал е..-някой да ме застреля.
ESTÁS LEYENDO
Broken
De Todo,,Broken" или ,,Разбита" е история за 17 годишната Каролина, израстнала в Трансилвания, принудена да се премести в Лос Анджелис, обича тъмните дрехи и високите токчета. Сърцето и е разбито още на 15г. от момче на име Адам. Поредиците от злуполучи...