מלחמת החכמולוגיות (הארי פוטר ופרסי ג'קסון) - חלק 1

1.7K 61 85
                                    

אז מאחר ואין סיבה שאני אשאיר אתכם במתח (😉), הנה עוד סיפור שלי, שוב מ-2015. קרוסאובר, כי אני אוהבת קרוסאוברים ^^ תהנו :)

תקציר: אחרי שוולדמורט מובס, החבורה חוזרת להוגוורטס להשלים את השנה החסרה. הם משחקים אמת או חובה, והרמיוני נאלצת לחשוף סוד ישן.

~~~~~~~~~~~~

הערה חשובה: למיטב ידיעתי קיימים באתר כמה פאנפיקים שמבוססים על הפאנפיק הזה ובכולם נכתב בפירוש אישור ממני. שוב - נא לא להשתמש בתכנים שאני מפרסמת בכל צורה שהיא ללא אישור שלי. אם מישהו נפגש/יפגש אי פעם עם פאנפיק שהוא בבירור העתקה של אחד מהפאנפיקים שלי, ואין עליו אישור מפורש ממני - בבקשה תודיעו לי!

~~~~~~~~~~~~


1. הנשיקה הראשונה

"אמת או חובה?" שאל רון במבט מאתגר.

"אמת," פסקה הרמיוני.

הם היו בחדר הנחיצות, חוגגים את תחילת השנה ביחד. לא סתם שנה, השנה הראשונה שלהם כתלמידים נורמאליים שלא נרדפים על ידי איזה אדון אופל. אחרי שוולדמורט הובס, כל שנותר להם לעשות זה לבוא שוב להוגוורטס ולהשלים את השנה החסרה שלהם.

אז עוד ביום הראשון של הלימודים הם עשו מסיבה, אליה הוזמנו כל תלמידי השנה השביעית ותלמידי השנה השמינית. (הארי, רון, הרמיוני, נוויל...)

וזאת היתה מסיבה מעולה, משחררת מכל הפחדים שהיו בשנה האחרונה. כולם רקדו, השתוללו, זללו...

לבסוף, אחרי שלוש שעות מהנות במיוחד, כולם התאספו למשחק אמת או חובה.

"קדימה, תשאל," אמרה הרמיוני באומץ.

"טוב..." רון הביט ביושבים סביב, כאילו יתנו לו רעיון לשאלה. לונה, הארי וג'יני שישבו צמודים אחד לשניה, נוויל, דין, שיימוס, פדמה ופרוואטי, לבנדר... כולם הביטו ברון ובהרמיוני בציפייה.

לפתע רון הרים את עיניו אליה, ושאל את השאלה שהכי פחות ציפתה לשמוע:

"מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלך?"

הרמיוני נשכה את שפתה. רון הסתכל עליה במבט מרוכז, מתוח מעט. היא ידעה מה הוא רוצה לשמוע - שהוא האהבה האמיתית הראשונה שלה. וזאת הייתה האמת. אבל הנשיקה הראשונה...

"הרמיוני?" הארי הביט בה בשאלה. היא היססה.

ג'יני מירפקה אותה, מרימה אליה גבות בתמיהה.

בסופו של דבר הרמיוני נכנעה.

"בכיתה ב'."

לרגע אחד, שתיקה.

"מה?"

רון נראה כאילו הוא עומד להתעלף. כולם הביטו בה בהלם, בפיות פעורים.

וואנשוטיםWhere stories live. Discover now