rumah bae's .
selesai sahaja menikah . jeno tinggal di rumah keluarga jooeun untuk sementara waktu .
__
' makan makan , harini eomma masak lauk sedap-sedap '
' kamsahamnida ' ucap mereka .
mereka makan hidangan puan bae . ' eum sedaplah eomma ' sambil mulut penuh .
' tahu dah , ni kan lauk kegemaran kamu kan ? '
jooeun mengangguk bahagia .
' malam ni jooeun boleh lah tidur dengan jeno ' kata puan bae .
' jangan buat apa-apa sudah ' kata tuan bae pula sambil ketawa .
jeno tersedak .
jooeun telan air liur . ' eh apa appa ni '
mereka berdua ketawa .
🔖🔖🔖
bilik jooeun .
mereka masuk ke dalam bilik . jeno tengok sekeliling bilik jooeun . ' warna pink '
jooeun sedang masukkan baju di dalam almari . ' dah nama pun perempuan , nak warna ganas kahwin lah dengan laki gangster . nampaklah gay kat situ '
' maksud apa yang aku nak sampaikan tu , lawa . warna pink tu , lawa '
' ohh '
jeno hanya tercegat disitu manakala jooeun sedang sibuk selesaikan pakaian yang ingin dimasukkan ke dalam almari .
jooeun pandang jeno . ' kenapa kau tercegat kat situ ? baring jelah kat katil tu , bukan aku letak benda pun kat katil tu '
' mana tahu kau tak bagi ' lalu baring ke katil .
' yang aku tahu , baring tepi dinding tu aku eh lepastu bantal peluk blackpink tu jangan sesekali sentuh '
jeno terpeluk dan terus mencampak ke tepi .
jooeun selesai berkemas . dia pun melangkah ke cermin untuk memakai skincare malam . jeno memerhatikan jooeun .
' tak payah tengok aku lah '
jeno terkejut . ' tahu-tahu je . yelah ' dan tanpa sengaja memeluk bantal yang dilarang oleh jooeun .
' yah , bantal aku . tadi aku dah cakap jangan sentuh kan ' sambil jentik dahi jeno .
' awh sakitlah . sejak bila kau ada atas katil ni ? ' soal jeno sambil menggosok dahinya yang sakit itu .
' tak perlu tahu pun . katil aku ni kecik sikit , jangan cuba-cuba nak peluk aku pula '
' tapi kita dah kahwin ? apa salahnya ? ' soal jeno menggigit bibir .
jooeun blushing dan terus mengetuk kepala jeno . ' gatal kau eh , dahlah aku nak tidur '
' bibir kau manis , nak rasa lagi boleh ? ' bisik jeno ke telinga jooeun dan membuatkan jooeun tidak selesa .
' enough lee jeno . kita muda lagi . fikir pasal belajar dulu baru pasal benda-benda lain '
' hmm yelah ' lalu pout .
__
🥡 ; bersambung .
YOU ARE READING
one hundred. leejeno
Любовные романыkenapa 100 ? itulah angka perempuan-perempuan yang pernah bersama lee jeno tapi kali yang ke seratus itu, ' no longer be called ex-lover , she was the last to jeno ! ' sebab lee jeno seorang yang playboy . sah-sah lah ! 99 perempuan dia couple-bre...