jooeun cuba untuk memahami apa yang dikatakan oleh jeno . ' siapa ? kim junkyu ? '
' dia kawan lah . kenapa ? ' soal jooeun .
jeno hanya menjeling jooeun .
jooeun pelik dengan tingkah laku jeno .
🔖🔖🔖
semenjak hari itu , jeno berubah . dia tidak kelakuan seperti dulu yang suka kacau jooeun .
setiap hari jeno akan memerhatikan gerak geri jooeun . setiap hari juga jeno akan rasa sedih kerana jooeun tidak memahaminya dan hanya mengabaikannya .
semakin hari , jeno dapat melihat hubungan jooeun dan junkyu semakin rapat .
__
' seminggu lebih dah kau macam ni , jeno ' kata jaemin kerisauan .
' makin hari makin tak bertenaga pula ' sambung haechan .
jeno hanya menongkat pipinya .
' kau mula sayangkan jooeun eh ? ' soal jaemin dan smirk .
jeno pandang jaemin lalu menjeling . ' bila masa '
' elehhh ' kata mereka berdua .
' takdenya , dahlah aku nak bla ' dan jeno pergi dari situ .
🔖🔖🔖
tandas .
jooeun menangis sambil mengesat seluruh badannya . ' jeno ' panggil jooeun dengan tangisannya yang berat itu .
🔖🔖🔖
petang .
jeno terbangun dari tidur . dia terus mematikan tv . dia tengok sekeliling ruang tamu . sunyi sepi . ' mana dia ? '
__
jeno buka pintu bilik . dia tengok , tiada jooeun . jeno pun cari disekeliling rumah dan tiada . ' dia tak balik lagi ke ? '
jeno on phone . terlihat banyak miss call daripada jooeun . tiba-tiba hati jeno serasa tidak sedap .
🔖🔖🔖
jeno kembali ke sekolah semula .
__
dia cuba untuk call jooeun .
' jen–jeno ' jawab jooeun di telefon . suaranya seperti dia lagi sedang menangis .
' yah jooeun-ah , gwaenchana ? mana kau ? '
' aku takut nak keluar . aku takut '
' yah jooeun-ah , kau kat mana ? aku pergi sekarang ! '
' aku takut jeno . jeno selamatkan aku '
jeno mengeluh resah . dia mencari keberadaan jooeun .
🔖🔖🔖
tandas perempuan .
' jooeun ? ' panggil jeno .
__
🥡 ; bersambung .
YOU ARE READING
one hundred. leejeno
Любовные романыkenapa 100 ? itulah angka perempuan-perempuan yang pernah bersama lee jeno tapi kali yang ke seratus itu, ' no longer be called ex-lover , she was the last to jeno ! ' sebab lee jeno seorang yang playboy . sah-sah lah ! 99 perempuan dia couple-bre...