bilik disiplin .
' apa masalah kamu berdua ni hah ?! ' marah cikgu siwon .
mereka berdua hanya menunduk kepala dengan tangan kebelakang .
' lee jeno , kenapa awak tumbuk kim junkyu ? ' soal cikgu siwon .
jeno menghembus nafas berat . ' dia buat bae jooeun nangis sampai tak datang sekolah . dia buat masalah disiplin besar seperti cuba untuk mencabul dan mencium bibir dan leher bae jooeun . sebab itu , saya geram dan tumbuk dia . saya takkan tumbuk orang tanpa sebab ' jelas jeno .
cikgu siwon geram dan melibas rotan di mejanya . ' kim junkyu awak dihukum rotan di depan semua pelajar dan gantung sekolah selama 2 minggu '
junkyu keluh . dia mengangguk faham . ' baiklah '
🔖🔖🔖
rumah keluarga lee's .
' nasib baik jooeun takde apa-apa . haish memang patut pun namja tu kena hukum macamtu , padan muka ! ' ujar puan lee .
jooeun hanya senyum .
' kalau takde jeno , entah apa jadi dengan si jooeun ni ' sambil mencuit hidung isterinya itu .
mereka ketawa .
🔖🔖🔖
bilik jeno .
' terima kasih sebab tolong jooeun . kalau tak disebabkan kes tu , kita tak jadi rapat macam ni . dan sebab itu juga , jooeun dah mula sayang kat jeno ' kata jooeun .
jeno tersenyum sambil memegang kedua tangan jooeun . ' jeno dah sayang jooeun lama dah cuma jeno taknak cakap '
jooeun cium bibir jeno . dia terus menutup mukanya sebab malu . jeno terkejut lalu tersenyum lebar .
jeno ketepikan tangan jooeun . dia pun balas ciuman jooeun tadi .
dan selepas itu , mereka pun hidup bahagia . ❤️
__
🥡 ; tamat .
__
ATTENTION ! SEBELUM KELUAR SILA TINGGALKAN VOTE OKEY .
cehhh heehee . comella baby ni .
' eonnie ! oppa ! jangan lupa tinggalkan vote okey . saya sayang semua ! '
__
; bila nak keluar dari sini . tolonglah berjalan hati-hati . ehh tetiba . tapi yang penting bagi lah votes sikit . aku sayang korang . aku tahu lah ff jeno ni merepek . dia pun merepek gak , ex-girlfriends sampai 99 orang . jadah dia . ehh okeylah , bebel pulak aku ni ! bubyeeee eberibadi 🥺❤️ !!!
jap jap , nah aku belanja gambar nono yang comel iler . aku rasa nak terjun .
BUBYE ANNYEONG ❤️✨ !
YOU ARE READING
one hundred. leejeno
Romancekenapa 100 ? itulah angka perempuan-perempuan yang pernah bersama lee jeno tapi kali yang ke seratus itu, ' no longer be called ex-lover , she was the last to jeno ! ' sebab lee jeno seorang yang playboy . sah-sah lah ! 99 perempuan dia couple-bre...