02 | kena sampuk

1.4K 230 37
                                    

' adoo penatnyaa ! ' jerit jeno kepenatan .

penat dia serupa macam ni ,

penat dia serupa macam ni ,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

pfft– okey dah sambung .

baru 2 pusingan padang . jeno tak larat dan hanya baring kat padang . ' dahlah aku malas nak lari lagi . harini ponteng jelah kelas . biar padan muka cikgu soyou kena panggil dengan pengetua '

__

jeno lari daripada cikgu soyou .

' LEE JENO ! awak berhenti sekarang ! ' jerit cikgu soyou yang lagi kejar dia dari belakang sambil membawa rotan .

' TAPI CIKGU YANG DENDA SAYA ! '

' kamu berhenti jeno ! sebelum saya sebat awak sampai mati ! baik awak berhenti , lee jeno ! '

' tak boleh jadi ni '

jeno lari dengan laju . dia berlari sambil mencari tempat sembunyi .

🔖🔖🔖

library

jeno sembunyi di penjuru dinding dan badannya dihalangi oleh pasu besar . dia menekup mulutnya .

a few moments later .

' hey , apa kau buat kat situ ? '

jeno pandang orang tu . dia bangun dengan perlahan . dia tengok depan , kosong dan tiada siapa . ' nothing '

orang itu senyum sendiri .

jeno pelik dengan kelakuannya . ' woi jooeun kau okey tak ? '

tiba-tiba ketawa kecil .

' lee jeno sebenarnya aku suka– KAU ! ' lalu mencium jeno .
__

' AAAAA AKU TAK SUKA ! ' jerit jeno sambil mengesat pipi beberapa kali .

' JENO , LEE JENO wake up ! kau kena sampuk apa ni hah ?! '

jeno terbangun . dia tengok sekeliling . ' AAA ' dia terkejut .

' sah kena sampuk ! '

' aku mimpi kan ? tell me , aku mimpi kan weh ?! ' soal jeno lalu memegang bahu jooeun lalu menggoncang sedikit .

jooeun menepis dan memukul jeno . ' kalau ye pun , jangan pegang bahu aku sesuka hati lah ! sah-sah lah kau mimpi , tidur tengah padang ni apahal ! '

' fuh nasib ' sambil menggosok dada .

jooeun pelik . ' kau mimpi apa sampai kena sampuk ? '

' mimpi kau . kau confess kat aku lepastu kau cium aku , menjerit lah aku '

' bodoh ke ? ew , dahlah aku nak sambung lari '

jooeun bangun dan teruskan berlari . jeno ikut jooeun . ' woi kau kena denda jugak ke ? ' soal jeno tiba-tiba ketawa .

' eh taklah saja je , nak exercise sikit ' lalu roll eyes .

' apak kau lah , exercise masa belajar '

' dah tu kau tanya lagi tu kenapa hah ? ' tiba-tiba nadanya tinggi .

' eh rileks sudah '

' dengan kau , rileks aku burn tau . tiba-tiba je rasa panas , rasa sakit hati '
__

🥡 ; bersambung .

one hundred. leejenoWhere stories live. Discover now