Şimdi içeriye daha net bakabiliyordum.En azından artık beni öldürmeye çalışan bir zombi yoktu!
Fırının yanında kiler gibi bir boşluk gördüm ve ilerledim.İçeriye bakınıyordum.İçeride düzinelerce konserve vardı.Elimi uzatıyordum ki ' O da ne ? ! bir ses duymuştum !
Dışarıdan geliyordu , ve daha çok düzenli bir yürüme sesi gibiydi.Silahımı çıkardım , saldırmaya hazırlanıyordum ki , beklemeye karar verdim.
Kapıya yaklaşıp kulağımı kapıya dayadım.Ve dinlemeye başladım.
-'Hadi ama kim buraya girebilecek kadar aptal olabilir.'
-'Sesi duyduğuma eminim'
-'Artık yaşlandın.'
-'Gerzek!'
Ne yapacağımdan emin değildim.Kapıyı açmaya çalışmıyorlardı ancak yinede bir sandalyeyi kapı kulpuna dayamıştım.Ayak sesleri uzaklaştıklarına işaret ediyordu.Buradan hemen çıkmam gerekiyordu.Ancak bunu yapmayacaktım.
İçeride neler döndüğünü öğrenmem gerekiyordu , olaylar patlak verdiğinden beri bizden başka birini görmemiştim.Bize yardım edebilirlerdi.
Elime silahımı aldım , sandalyeyi çektim ve yavaşça kapıyı açtım.Pencerelerden içeri vuran ışık adeta gözlerimi yakıyordu.Elimi gözlerime siper ettim ve yavaşça koridoru kontrol ettim.
Barınağa dönüp bizimkilerle birlikte gelmek daha mantıklı bir fikirdi ancak dürtülerime engel olamıyordum.Yavaşça koridorun sonuna doğru ilerledim.Sağ taraf tamamen karanlıktı , sol tarafta ise bir kapı vardı.
Kapıyı açabilirdim ancak ne ile karşılaşacığımı bilmiyordum.Karanlık koridora girip ilerledim.Görünmeyeceğime emin olduktan sonra bağırmaya başladım.Kapı açılınca sesimi kestim.
Kapıdan açılır açılmaz 6 silahlı koridorun soluna saptı.Düşündüğüm şey işe yaramıştı.Kapıyı kapatmak akıllarına bile gelmemişti.Kapıdan içeri yavaşça süzüldüm.Bir masayı kendime siper ederek salonun geri kalanını süzdüm.
İçerişi boştu , masanın üzerindekiler yemek yediklerini anlamam için yeterdi.İçeriyi incelemeye başladım.İçerisinin eskiden kütüphane olarak kullanıldığına iki kişilik Imagine Dragons biletine iddaya girebilirdim.
Kitaplara bakmaya başladım.Gözlerimi kırpmadan tüm kitapları yavaşça süzdüm.4. rafın en sağında Harry Potter serisinin Melez Prens kitabını gördüm.Bu şimdiye kadar binlerce okuduğum ve en sevdiğim kitaptı !
Kitabı almak için elimi uzattım , yavaşça çektim. O da ne ! Solumda ki duvar aniden bir kapı gibi açılmaya başladı!
Adeta filmlerden bir sahne gibiydi ancak hangi manyak böyle bir şeyi gerçeğe dökerdi ki ?
Şu ana kadar anladığım tek şey burada duran 6 kişinin bu kapıyı koruduğuydu ancak kapının için de ne vardı ?
Kapıdan içeriye doğru kafamı uzattım ancak sesler geliyordu.Odanın sahipleri yeniden geliyordu !
Ne yapmalıydım ?