Tomorrow Never Dies

80 5 0
                                    

Merhabalar kısa olduğu için üzgünüm. Okuldan dolayı yazamıyorum ve ayrıca telefondan yazdım yanlışlarım varsa kusura bakmayın. İyi okumalar!

¤

"Ve sen olabildiğinin en iyisisin." dedi giderken "en iyisi."

*

Bulunduğum yerden kalktım.  Ben bu değildim. Ve üzülmeye değecek bir şey de yoktu. Ailem dışında tabii.

Emma konusunda kendimi yormayacaktım. Henüz bana karşı olan hislerini bile bilmiyordum.

Ve Diana konusunda ise, bunu atlatabilirdi. Aynı benim gibi.

Bana kalırsa insanlar yaşadıklarından güçlenirdi ve bu olayların tümü beni adeta bir Hulk'a çevirebilirdi.

Eve ulaştığımda kimseyi bulamadım. Bana haber vermeden bir yere gitmeleri acıtmıştı. Bunu bir kenara attım ve yiyecek bir şeyler aldım. Aldığım elmadan tam bir ıssırık alacakken kapı ısrarla yumruklandı. Kapıya ulaştığımda gelen kişinin Miccoli olduğunu fark ettim. Fark etmekten çok, önümde dikiliyordu.

"Emma," dedi nefesinin arasından "O ölmek üzere." dedi ve karnını tuttu. Nefesleri çok düzensizdi ama umursamadım. Çünkü sol yanım kilitlenmişti.

"İlk yardım çantası," dedi "onu getir." Ve ardından yere çöktü. Anlayamıyordum. Sadece dikildim ve olanları sindirmeye çalıştım.

Omuzlarımdan tuttu ve beni sarstı.

"Lanet olsun Luke! Kendine gel o ölüyor, ilk yardım çantası nerede?" diye sordu. Ve ardında  yanımdan dolanıp içeri koştu. Bağırmıştı. Hem de çok fazla. Ama kendime gelemiyordum. Donup kaldım.

Bir süre sonra yanağımı kavuran tokadını attığında, kendime gelebilmiştim.

Onun yanından sıyrılıp koştum. Arkamdan geldi.

*

Sadece can çekişlerini duyuyordum. Tam karnının üzerinde kan lekeleri vardı.

"Luke," dedi kesik nefesinin arasından "Elimi tut." Dediğini yaptım ve buz gibi elini auçlarımın arasına aldım.

Miccoli bu konuda iyi olduğunu söyledi ve ilk yardım çantasından bir şeyler çıkardı.

Her dokunuşunda Emma'nın çığlıkları kanımı donduruyordu.

"İyi olacaksın Emma, çok iyi olacaksın." dedim.

Karnına ateş edilmişti. Kurşun sıyırmış olmalıydı ama kan kaybından her an kötü şeyler olabilirdi.

Ama bunu kim ve neden yapmıştı?

Veya nasıl?

"Bu ormanda bizden başka birileri var." dedim. Kesinlikle başka birileri vardı.

-

"Kötü bir gün, yarının da kötü olacağını göstermez Luke,

The Mutants ZombiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin