Labyrinthine

105 6 4
                                    

**

Artık geri dönmek için çok geçti.Kapının açılış sesini duyduğum anda içeriye girip kapıyı örttüm.Başta karanlıktan bir şey göremiyordum ancak sonra el fenerim aklıma geldi.

El fenerini yakar yakmaz dar bir geçitin içinde olduğumu gördüm.Yavaşça ilerlemeye başladım.Geçit gittikte daralıyordu.Artık sürünerek ilerliyordum.

Uzakta bir ışık görür gibi oldum ve el fenerimi kapattım.Bu yolculuk beni inanılmaz yormuştu.Ayaklarımı hissetmiyordum ve üstüm başım siyaha bürünmüştü.

Dinlemeye başladım.Ancak içeride bir kalabalık var gibiydi , adeta bir alışveriş merkezindeki gibi bir uğultu vardı.Kendimi toparladım.Çıkmak için hazırlandım ve hızla boşluktan çıktım.

Bu da ne ?İçerisi bomboştu.Az önce duyduğum uğultunun kaynağı adeta bir anda yok olmuştu.

Geçitten çıktıktan ve şaşkınlığımı attıktan sonra labirent gibi bir yerin içinde olduğumu farkettim.Bundan sonra geri dönemezdim.Artık çok geçti !

Labirentin üzerinde;

"Ya girersin , ya çıkarsın ,ya da sonsuza kadar burada kalırsın !" yazıyordu.

Bu beni korkutmak için yeterliydi.1 sene önce kitap okurkenki cesaretimi şuan da görmek cidden işime yarardı.Düşünmek bir şeyi değiştirmeyecekti.Adımımı attım.Atar atmaz arkamdan gelen ses üzerine arkama döndüm."Kapı üzerime kapanmıştı!".

O an sessiz olmaya dair her şeyi unutarak "HADİ AMA BENLE DALGA MI GEÇİYORSUNUZ ?" diye bağırdım.Cevap verenin olmaması durumumu özetliyordu sanırım.

Labirent karanlık değildi ancak oldukça nemliydi , duvarları siyahtı.Yürümeye devam ettim.Bir sağ bir sola dönüyordum ancak sanki geçtiğim yeri sürekli dönüyorum gibi geliyordu.

Cebimdeki bıçağı aldım ve geçtiği yerlerin üzerine çizerek oradan nereye döndüğümü üzerine bir harfle anlatarak yoluma devam ettim.

Burası tam bir saçmalıktı! Sola dönsemde aynı yere çıkıyordum , sağa dönsemde !

Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu , yavaşça soluğumun kesildiğini hissettim.Tüm mutluluğumu kaybettiğimi düşünüyordum.Aslına bakarsanız şuan hissettiğim hiçbir şey yoktu.Boşlukta gibiydim.

Sanırım saatlerdir , labirentin içindeydim ve umudumu kaybetmek üzereydim.Acıkmıştım.Duvarlardan birine sırtımı hafifçe dayadım.Ayaklarımı uzattım ve düşündüm "İşte bu senin sonun !".

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Mutants ZombiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin