Başlangıç 2

48 4 2
                                    

İnsanlık teknoloji ne kadar gelişirse o kadar birbirlerinden uzaklaşıyordu. Kendi benliklerinden çıkıp hırs ve öfke duygularına yenilip paranın kölesi oluyorlardı. Zamanlarını birbirlerini nasıl yok edeceklerini düşünmeye ayırıyorlardı. Çoğu ülke savaş çıkarmaya çalışıyor. Ürettikleri robotları başka ülkelere gönderip iç karışıklıklara neden oluyorlardı.

3. Dünya Savaşı artık kesindi. Kendi sonunu getirecekti insanlık. Ürettikleri yapay radyasyon silahlarını uçaklarla birbirlerine atmaya başlamışlardı. Cennettekiler savaşı istemiyor. Dünyaya inmek için Yaşam Tanrıçasına yalvarıyorlardı.

Bunu izleyen Denge Tanrıçası ve Güç Tanrıçası asırlardır ayak basmadıkları Dünya'ya indiler. Tüm savaşı durdurmak için insanlara teklif sundular. Abartılı teknolojik gelişmeleri ve içlerindeki kötü duyguları alması karşılığında onlara belirli güçler verdi Bernadette. Bunlar sonucunda ise Serenity insanları kurduğu dengeye göre sınıflara ayırdı.
Kraliyet
Soylular
Halk
Yılın 2064 olmasına rağmen her şeyin bir kaç asır öncesi gibi olmasını sağladı fakat hala telefon, tablet benzeri aletler ve sağlık konusunda ki teknolojiler vardı. Serenity ve Bernadette insanlarla bir anlaşma yaptı bu düzeni bozmamaları şartıyla onlara verdikleri güçleri sınırlandırmayacaklar ve her 100 yılda bir onları kontrol etmeye geldiklerinde yeni bir güç ortaya çıkaracaklardı.
Biliyorlardı böyle devam ederse tekrar savaş çıkacaktı o zaman yine müdahale edebilirler miydi yada hepsini yok etmeleri mi gerekirdi? Bilmiyorlardı. Bu Iore'nin elindeydi. Bir tek o her şeyi değiştirebilirdi. Belki de çoktan değiştirmişti. Belki de her şey onun bir oyunuydu. Canı sıkılan bir Kader Tanrıçası'nın yaptığı küçük bir sürpriz olabilirdi.

Serenity Cennete döner dönmez Iore ile konuşmaya karar verdi. Kader Tanrıçası odasına gittiğinde ise Iore orda değildi. Arkasında küçük bir not bırakmıştı:
"Umarım sürprizimi beğenmişsinizdir. Eğlenmek için başlattığım savaşı durdurmuş olabilirsiniz fakat bu daha başlangıçtı. Daha hiç bir şey bitmedi."
Bunu okuyan Serenity kaskatı kesildi. Asırlardır dizginlemeye çalıştıkları Kader Tanrıçası şimdi kaçmıştı ve yapacaklarının nasıl bir felakete neden olacağı meçhuldü...

-----

Bu bölümlerinin adının başlangıç olmasının sebebi kitabı biraz anlamanız ve her şeyin nasıl yürüdüğünü yani nasıl bir yılda olduğunu öğrenmeniz için.
Eğer beğenmediğiniz yada hata gördüğünüz bir yer varsa lütfen bana yazabilir misiniz? Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊❤️




YAZAR - S

EDİT-S

ATAKOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin