Bölüm 4

26 3 0
                                    

MULTIMEDYA: JOJO'NUN ABİSİ JAMES

××××××××××××××××××××××××××××××××

Adira fazla takmadan devam etti."Asıl şaşırcağınız kısım bu değil. Ne melezi olduğum. Aslında size söyleyebilir miyim, bilmiyorum. Bu bilgiyi kraliyet hazinesi gibi saklamanız lazım! Yoksa hepinizi Nina'ya yem ederim! Anlaşıldı mı?" Merakla yanıp tutuşan beşli aynı anda "Anlaşıldı patron!!" dedi ve pür dikkat Adira'yı dinlemeye başladılar. Adira onların bu görüntüsüne güldükten sonra konuşamaya devam etti.
"Hepimizin bildiği ama gerçek olması imkansız bir hikaye var. Ben o hikayenin gerçek oluşunun kanıtıyım.
Hikaye Şeytan Kral Lucifer ve Yaşam Tanrıçası Zoe arasındaki yasak aşk. En az bir kez duymuşsunuzdur. Detaylı anlatıcam sadece bir kez, iyi dinleyin." Nina ve Karen yüzlerce kez dinledikleri hikayeyi tekrar dinlemek istemediklerine karar verdiler ve yere oturup telefona bakmaya başlarılar. Adira onların bu davranışına göz devirerek hikayeyi anlatmaya başladı. "Dünya'nın oluştuğu zamanlar Tanrıçalar ve Tanrılar eşit kabul edilirdi ve insanlarla melekler aracılığıyla haberleşirlerdi. Lucifer o zamanlar kıdemli bir Tanrıydı ve içten içe Yaşam Tanrıçasına aşıktı. Lucifer Zoe'nin dikkatini çekmek için her şeyi yapardı ama bir türlü ona kendini gösteremezdi. Zoe bir gün Dünyaya indi ve insanlara yardım etmeye başladı bunu gören Lucifer ona bir kez daha aşık oldu. Zoe bunu yaptıkça yüceliği artıyor ve insanlar ona tapınıyordu. Zoe her geçen gün Luciferdan bir adım daha uzaklaşıyordu. Zoe bir gece tekrar Dünyaya inmeye karar verdi. Çok sevdiği kiraz ağaçı o gün çiçek açmıştı. Kiraz ağacını izlerken yanına Lucifer geldi. Zoe Lucifera boş değildi fakat olmaları imkansızdı, yasaklar vardı. Lucifer Zoe'ye karşı olan aşkına o gece yenik düştü ve her şeyi ona anlattı, onu ne kadar sevdiğini, her zaman onu izlediğini, başından beri ona aşık olduğunu. Bunu duyan Denge Tanrıçası o an bir şey yapmazsa dengenin bozulmasının kaçınılmaz olduğunu anladı ve Luciferı ilk günahkar olarak damgaladı. Onu Cehennemin kralı ilan etti ve Zoe ile görüşmelerini engellemek için Cennete girişini yasakları. Lucifer yıkılmıştı. Zoe daha bir şey diyemeden Luciferin gidişiyle günlerce odasından çıkmadı. Aradan asırlar geçti. Lucifer Cehennemi kendi kurallarıyla yönetmeye başladı. Onun peşinden gelen melekleri iblise dönüştürdü. Bunlar olurken Zoe yıllar geçtikçe herkesten uzaklaşmış ve gülmez olmuştu. Zoe daha fazla bu acıya dayanamadı ve 20 yıl önce Luciferin yanına, Cehenneme gitti. Luciferı buldu, kavuştular. En büyük günahı işlediler ve beni yarattılar. Zoe yani annem acı çekmemem için güçlerimin yaklaşık %75ini mühürledi. Doğduğumdan 7 yıl sonra beni Dünyaya bıraktı. O zamandan beri kaçarak yaşıyorum. İşte ben buyum."

Jojo hikayenin şokuyla bayıldı. Ulan yanında şu an dünyanın en tehlikeli varlığı var nasıl bayılmasın. Mirai kahkahalar atarak "Güzel şakaydı şimdi gerçeği söyle. Hadi ya dalga geçme." Kahkahası solarken "Şaka değil miydi? Sen ciddisin! Hasss...." derken oda Jojo'nun üstüne devrildi.

" derken oda Jojo'nun üstüne devrildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ATAKOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin