Bahsettiğim sınıflandırma insanları ayıran bir sınıflandırma değil de güçleri ayıran bir sınıflandırma yani en güçlüler kraliyette güçlü fakat kraliyet ailesiyle kan bağı olmayanlar soylular düşük seviyeli güçleri olanlar mesela ateşi kullanabiliyorsa yartamayan olanı kullanabilen (çakmak kullanan vb.) yada zamanla güçleri kaybolanlar halk sınıfı oluyor.
✓✓✓✓Serenity Iore'ye engel olmalıydı. Bu sebebten ötürü Ateş Tanrıçası ve Su Tanrıçası'nı Dünya'ya göndermeye karar verdi. Düzeni sağlayacak Dünyayı dengede tutacak kararlar vermeleri gereken iki zıt tanrıça perilerini yarattılar. Bu periler dengeyi koruyacak ve insanlara göz kulak olacaklardı.
Ateş Tanrıçası Aidan bir gün bir karar alarak yarattığı ateş perilerin birine irade verdi. Ve işler iyi yönde ilerleyince tüm perilerine özgürlük tanıdı insanlar ile beraber yaşamalarına izin verdi. Bunu gören Su Tanrıçası Nerissa Aidan ile konuşmaya gitti. Nerissa Aidan'a
"Eğer onlara özgür irade verirsek işleri karıştırabilirler. Ya insanlar gibi düşünmeye başlarlarsa. O zaman napacağız Aidan."
"Eğer öyle bir şey olursa hepsini yok ederiz Nerissa. Onları biz yarattık. Ve sadece biz yok edebiliriz. Biraz rahat ol ve yükü hafifleterek onlara irade ver."
Nerissa aklına gelen ve onu korkutan şeyi Aidan'a söylemek istemiyordu. Dalga geçeceğinden o kadar emindi ki. Fakat söylemezse çatlardı.
"Ya çocukları olursa."
Aidan bir anda güçlü bir kahkaha attı.
"Saçmalama Nerissa bir su ve ateş perisinin birlikte olması imkansız. Hadi bir ihtimal olduklarnı düşünelim. Çocuklarının yaşama ihtimali %0,0000003 yani neredeyse imkansız. O yüzden fazla düşünme. Ve sende onlara özgür iradelerini bahşet. Her şey güzel olacak Nerissa" Aidan'ın söylediği söyler Nerissa hem rahatlatmış hemde gıcık etmişti. Nasıl bu kadar kendinden emin olabilirdi.Bir kaç gününü Nerissa ateş perilerini gözlemleyerek geçirdi. Hepsi insanlarla iyi anlaşıyor hatta onlara yardım ediyorlardı. Ne kadar istemesede Aidan'ın haklı olduğunu kabul etti ve su perilerine iradelerini verdi. Sonuçlarından hala korkuyordu fakat hiç bir şeyi denemeden göremezdi değil mi?
✓✓✓✓✓
Okuduğunuz için teşekkürler 😊.
YAZAR - S
EDİT - S
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATAKO
FantasyAtako bir dilde ödenecek bedel anlamına gelir, başka bir dilde ise zıtlık demektir... *Hikaye tamamen anime izleyerek hayal ettiğim olaylar bu yüzden tiplemelerin hepsi favori karakterlerim. İçinde bir ton anime karması olay var. İyi okumalaaarr...