JIMIN POV
Mă trezesc înaintea lui Yoongi și înaintea alarmei.Este ora 6:28 dimineața.Dupa ce am vorbit ieri cu Yoongi, ne-am gândit să ne petrecem ziua uitându-ne la un film,iar apoi lucrând la melodia pentru sfârșitul semestrului.Nu mă așteptam că lui Yoongi sa ii placa versurile mele...nu mă pricep așa de bine...Dar el!?El e un geniu la a scrie versuri!A mai scris și aseară câteva.Si le-a scris fara nicio problema.Iar versurile acelea erau perfecte pentru ce ne lipsea noua.Acum,nu am mai avea nevoie de nimic.Dar Yoongi a spus că vrea să mai lucreze puțin la negativ.Nu înțeleg de ce vrea să mă lucreze la el,este deja genial!Și in plus,trebuie să compună și pentru acea oportunitate!Chiar are talent și sunt norocos să îl am și că iubit.Il iubesc mult și nu as vrea sa îl las sa plece niciodată.Si...cred că și el simte la fel.Vad asta.O vad in ochii lui,in care te poți pierde oricând.Ochii aceia profunzi,care îmi inspiră iubire și căldură.
Caldură ce acum provine de la corpul său ce mă ținea în brațe strâns,dormind.Yoomgi dormea că un îngeraș și ca o pisicuță.A spus de mine că sunt cea mai drăgălașă persoana din lume...eu îl contrazic aici.Pana la urmă îmi vine sete așa că încerc să mă eliberez din strâmtoarea lui Yoongi pentru a mă duce în bucătărie sa iau un pahar cu apa
–Hmmmm.....unde pleci?spune acesta mormăind
–Ma duc să beau apa babe!Îmi dai drumul te rog?îl întreb sărutandu-i obrazul
–Mmmm....mnu!Ramai aici...spune inca somnoros
–Dar Yoongi...îmi e foarte sete!spun luandu-i fata între palme
–Bine...dar va trebui sa te întorci înapoi în brațele mele.Imi trebuie caldura ta baby!spune iar eu mă roșesc
–Bine....spun și mă ridic din pat.
Ajung in bucătărie și beau un pahar de apa rapid.Intru în camera și mă așez înapoi în brațele lui Yoongi.Imi afund capul in pieptul său și îl strand mai tare în brațe.Mai stăm așa câteva minute după care alarma ceasului se face auzită și eu și Yoongi sărim din pat că arși.
–uhhhhh...alarma stupida...spune Yoongi somnoros
–Haide babe!Trebuie sa ne pregătim pentru școala!spun și mă ridic din pat
–Dar nu vreau..!Vreau sa stau acasă cu tine și să stăm îmbrățișați!Și sa dormim!
–As vrea și eu asta,dar avem școala
–Pfff...bine...Dar mai întâi da-mi un sărut
–Ok dar de de?
–Pentru că tu îmi dai energie.
–Haha!
Mă apropii de el și îl sărut dulce.Acesta se ridică din pat și își face rutina.Ne-am dus în bucătărie unde am inceput sa facem micul dejun când cineva bate la ușă.
–Yoongi!Ramai aici te rog!Mă duc să văd cine e la ușă!
–Sigur baby
Deschid ușa iar după aceasta se aflau Jin și Joon.
–Hey baieti!
–Hey Jiminie!
–Intrati!CE faceți aici?
–Pai..in primul rand trebuia să vă dam ghiozdanele și în al doilea rand am vrut sa mergem cu voi spune Jin cu un zâmbet pe față
–Ohh...ok.Ati mâncat?Vreți sa mâncați cu noi?ii intreb
–Am mâncat deja!Jin a pregătit mâncarea!spune Joonie
–Okii.
Termin și eu cu Yoongi de mâncat după care ne luăm ghiozdanele și ieșim din casă.Pe drum spre universitate eu și Yoongi le-am explicat detaliat ce s-a întâmplat ieri lui Jin și Joonie,la cererea acestora.
AUTOAREA POV
Cei patru băieți au intrat în curtea școlii.Jimin și Yoongi terminaseră sa le spună totul lui Namjoon și Jin,așa că au început să vorbească despre alte lucruri cum ar fi că abea așteaptă vacanta intermestriala.Fiind prinși în conversația lor,nu au observat că două perechi de ochii îi urmăreau.Da.Erau ochii lui Felix și Hoseok.Cei doi prieteni care îi vroiau despărțiți pe Yoonmin,motivele fiind că Felix îl dorea pe Jimin,iar Hoseok credea că se îndrăgostise de Yoongi.Dar...de un timp...se întâmplă ceva cu Hoseok ce nici el nu își dă seama.Pentru moment.Clopotelul se face auzit iar toți elevii își urmează drumurile spre clasele lor.Felix și Hoseok punându-și "planul" la capăt.
Yoonmin și Namjin intra in clasa,urmat de alți câțiva colegi și Hoseok.Acesta se apropie de ei zâmbind,Yoongi întorcandu-și privirea spre Jimin pentru a-l întrebă dacă totul este ok,Jimin dând ușor afirmativ din cap cu un zâmbet pe buze.
–Hey Yoongi!Hey Jimin!
–Buna Hoseok!spune cei doi în cor
–Ce s-a întâmplat cu voi ieri?Nu ați mai fost la ore...și...
–Am avut o problema iar dirigintele ne-a lăsat să plecăm acasă!răspunde rapid Yoongi
–Ohh...dar voi sunteți ok?Jimin tu ești ok?Vad că ai vânătăi pe fața...
–Nu te îngrijora Hoseok!Acum sunt bine!Crede-mă!spune Jimin și îl privește le Yoongi,acesta făcând la fel
–Ma bucur atunci dacă sunteți bine amândoi!Având in vedere că doar cu voi am vorbit...am crezut că v-am speriat sau așa ceva...și dacă chiar e așa îmi cer scuze...
–Nuu!Nici gând!Nu ai de ce să îți ceri scuze!Eu ar trebui sa fac asta...spune Jimin lasandu-și capul în jos
–Cum?De ce?întreabă Hoseok confuz
–Pentru că nu am fost la fel de prietenos și la început..și îmi pare rau pentru asta Hoseok!
–Nu e nevoie sa îți ceri scuze pentru nimic,Jimin!Fiecare are problemele lui!Și bănuiesc că tu le-ai avut pe ale tale de nu ai fost așa de prietenos,nu?
–Da...mersi pentru înțelegere..
–Nicio problema!
–Ai vrea sa îți arat împrejurimile?Poate așa mă mai revanșez puțin față de tine !spune Jimin zâmbind
–Desigur!Chiar cred că o să mă pierd aici!rase împreună cu Jimin și Yoongi
–Yoongi nu vrei sa vi și tu,?,Pentru că inițial pe tine te întrebase..
–Nu vin...chiar as vrea dar ar trebui sa mă duc în fiecare pauza și să exersez la pian pentru acea reprezentație!
–Oh da am și uitat de reprezentație,scuze!răspunde Jimin
–E in regula baby!Nu îți fa griji!Acum haideți în banci,trebuie sa vina profesorul!spune Yoongi după care se așează toți trei la banca lor
Profesorul de istoria muzicii intra in clasa dand buna dimineața,elevii făcând la fel,și începând ora.Se pare că astăzi toți au început o zi buna.Sa speram că așa vor fi și celelalte.
#1071
ayoo ce credeți că se întâmplă cu Hoseok ce nici el nu își dă seama?👀
CITEȘTI
Yoonmin | Friends?
FanficCitiți și veți afla😉😗 Yoonmin🌈 Sper sa va placa☺️💫 ~𝟎𝟓.𝟎𝟑.𝟐𝟎𝟐𝟎~#𝟏 yoonmin(𝟎𝟕.𝟎𝟒.𝟐𝟎𝟐𝟎)