Am inceput sa citesc biletul iar și iar încercând să procesez ceea ce se întâmplă.Chiar a scris cineva acest bilet pentru mine...sau e o gluma de-a lui Namjoon sau de-a lui Jin..?Dar ce mai contează..inima mea aparține deja altcuiva..Hotărăsc sa ma duc la Namjin să îi întreb daca e vreo gluma de-a lor,și dacă e,e una foarte proasta.
Ajuns in fața camerei lor,bat la ușă iar când aceasta se deschide vad îl văd pe Jin cu parul ciufulit...ok cred că am întrerupt ceva...
–Jimin,s-a întâmplat ceva?mă întreabă acesta
–Umm...nu las-o baltă..scuze că v-am întrerupt!spun și dau sa plec dar Jin mă oprește
–Hai spune odată!spune țipând aproape
–Bine,bine...am primit un bilet anonim,și vroiam sa vă întreb dacă e vreo gluma proasta de-a voastră.
–Ce bilet?
–Acesta!spun și îi înmânez biletul,acesta mărind ochii. and incele sa îl citească
–Ok...ciudat...
–Da..dar,nu vreau să știu cine e acea persoana...și dacă aș ști..e degeaba...inima mea e ocupată deja...spun puțin trist
–Jiminie...eu zic că ar trebui sa afli cine e...
–Dar ar fi degeaba
–Nu spune asta...dar sa zicem,doar sa ziceam,că poate Yoongi a aflat că mergem în excursie,și poate că și el are sentimente pentru tine,și vrea să ți-o demonstreze așa că îți pregătește surpriza asta!
–Asta ar fi imposibil!El cred că mă urăște,iar tu zici că are sentimente pentru mine?Nu prea cred
–Jiminie!Ziceam ca idee!Dar totuși,du-te unde îți spune biletul!
–Ok..am sa mă duc!
–Bine!Acum,am niste treaba de făcut așa că noroc!spune dandu-mi înapoi biletul și închizând repede ușa
–Cred că tu vei fi cel care are nevoie de noroc...spun încet și râd
Incep sa citesc din nou biletul din mâinile mele ciudat de micuțe și mă îndrept spre parter,unde pe o masa găsesc alt bilet.
Hey Jiminie,
Ma bucur că ai decis să urmărești bilețelele.Sincer,sper că totul va merge bine...nu sunt prea bun la chestii de-astea și când o să afli cine sunt o sa înțelegeți de ce.Cum primul bilet te-a adus aici,acesta te va duce în cel mai retras loc de la parter.Uita-te bine!Acolo vei găsi o surpriză gustoasa.
După ce vei găsii acea surpriza și acel bilețel,o sa mă poți întâlni și poate ce ai găsit la acea masa vei putea sa împărți cu mine...sper doar sa nu stric totul cu prostia mea așa cum am făcut-o până acum...dar în fine!Ne vedem!Așa că te aștept!Anonimul❤️
Citind aceste bilete și ducandu-ma in locuri diferite mă simt că un detectiv priceput care se apropie din ce in ce mai mult de rezolvarea unei crime misterioase.
Dar într-un fel mă simt și prost deoarece persoana care a făcut toate astea...o sa fie...respins.In fine!Mă gândesc prea mult la asta iar eu când fac asta,de obicei renunț la tot.Recitesc biletul și încep să ma gandesc care ar fi cel mai retras loc de la parter.Un loc pe care nu l-as putea vedea ușor.Ma așez pe unul din scaune și încep să mă uit prin jur,dar nu pentru mult timp pentru că mă ridic și încep să ma plimb prin toată încăperea.
După 5 minute de căutare,până la urmă,într-un colț mai întunecat,zăresc o ușă neagra cu un geam mic și rotund.Apas pe cleanta,ușă deschizându-se eu intrând într-o cameră care se pare că era bucătăria hotelului.Aflat în bucătărie,rămân împietrit când pe o masa,in mijlocul camerei,vad o prăjitură cu un mesaj pe aceasta...și un bilețel langa.Pe prăjitură scria: "Pofta buna Jiminie!" ,am zâmbit scurt la gestul le care o persoana l-a făcut pentru mine,și ridic bilețelul de lângă prăjitură,luând totodată niste glazura cu un deget și custand.
H
eyy Jiminie,
Cred că ți-am dat bătăi de cap cu găsirea camerei ăsteia.Dar văd că te-ai descurcat!Apropo dacă ai inceput deja să mănânci din prăjitură pofta buna!Și păstrează-mi și mie in caz că sunt respins...
Dar...acum că a găsit și acest bilet cu surpriza asta delicioasa,e timpul să mă și întâlnești.Asa că...ne întâlnim pe plaja...ști unde e.Ti-ai petrecut acolo toată ziua.Doamne sper să iasă totul bine!
Anonimul♥️
Citesc biletul rapid după care mai iau un deget de glazura din prăjitură și ies din hotel indreptandu-ma spre plaja.Afara era un peisaj superb.Apusul.Din totdeauna mi-am dorit să îl va Soarele cobora încet spre mare,eu plimbându-mă pe plaja încercând să găsesc un semn care m-ar duce la persoana care a pregătit toate astea.
Până la urmă,nu prea departe,zăresc ceva luminos plin de culori.Ma îndrept din ce in ce mai repede și când ajung la locul respectiv las un mic "Woah" SA îmi părăsească buzele pline.Era o întreagă șcenă de lumini colorate,care te făceau să crezi că ești într-o carte colorata unde totul este vesel.Era un loc parca desprins dintr-un basm.
Pe jos era așezată o pătură galbena,iar pe aceasta se afla un bilet mult mai mic decât toate celelalte.Il ridic curios de jos și îl despachetez,pe acesta văzând mesajul,și începând să citeasc cu voce tare
Jiminieee,
Mă bucur că ai veni:)Acum citește asta cu voce tare că sa știu când sa apar:)și te rog...nu fi rușinos sau ceva de genul...
Anonimul care în curând nu va mai fi anonim:)♥️
După ce citesc biletul cu voce tare,dintr-o dată ochii îmi sunt acoperiți cu o mana,a unei persoane venite din spatele meu,surprinzandu-ma.Cealalta mana a acestuia s-a îndreptat spre mânuțele mele mici,punând în acestea ceva subțire.Respiratia acestuia o simțeam calda pe gâtul meu,eu emoționat dandu-i jos mana de pe ochii mei,uitandu-ma in jos la ce mi-a pus în mana.Era un trandafir roșu aprins.
Inca tinand de mana băiatul mă întorc încet cu fata la el,începând să văd în ceata din cauza lacrimilor care in curand aveau să pice pe obrajii mei roșii,la vederea persoanei care a pregătit totul pentru mine...
–Hey Jiminie....
#1069
woahh în sfârșit am ajuns la partea asta:)))mă simt mandra:))și am vrut sa aștept acest capitol(când Jimin primește surpriza) pentru a îl dedica minunatelor Cutie__Fluffy și _-ferdy_- :))💙❤️💜va pwp și va iub💕
va iub și pe voi restul care îmi citiți cartea💫💚
CITEȘTI
Yoonmin | Friends?
FanfictionCitiți și veți afla😉😗 Yoonmin🌈 Sper sa va placa☺️💫 ~𝟎𝟓.𝟎𝟑.𝟐𝟎𝟐𝟎~#𝟏 yoonmin(𝟎𝟕.𝟎𝟒.𝟐𝟎𝟐𝟎)