Capitolul 48

275 22 8
                                    

Atenție smut‼️ app nu e cine știe ce
(daca nu sunteți confortabili cu asta va rog să treceți la următorul capitol)

       YOONGI POV

Stau pe canapea uitându-mă la televizor și din când în când la ceas.A trecut o oră jumătate și Jimin nu s-a întors. L-am sunat și de câteva ori dar nu răspunde.Sunt destul de îngrijorat și dacă nu apare în câteva minute ies afara și îl caut.

Mă mai uit 5 minute la televizor după care mă ridic rapid de pe canapea și îmi iau cheile. Mă incalt cu adidașii și deschid ușa pentru a pleca,dar un Jimin zâmbitor îmi apare în față. Îl iau strâns în brațe acesta făcând la fel.

–Hey ești bine?S-a întâmplat ceva?

–Nu ai mai venit acasă și m-am îngrijorat..am vrut sa te caut.

–Sunt bine stai calm,am vorbit cu Hobi iar după am zis sa mai cumpăr câte ceva.

–Ar fi trebuit să mă anunți! spun și rup îmbrățișarea încet

–Scuzeeeee! face botic și eu îi iau fata în palme

–Este în regulă! spun și îi sărut scurt boticul

Acesta chicotește și își împreună mâinile cu ale mele zâmbind.Imi săruta obrazul după care duce ce a cumpărat în bucătărie,eu așteptând-l pe canapea.Acesta vine și se pune in poala mea.Zambesc și îl țin bine sa nu cada in timp ce îl sărut din când în când pe gât.

Ne-am uitat la un film destul de lung și la niste documentare,iar ora s-a făcut 8:26 p.m. Jimin încă este in poala mea,uitându-se la mine.Pana la urmă s-a întors cu tot corpul spre mine,mâinile în jurul gatului meu sărutându-mă.

       AUTOAREA POV

Yoongi a transformat sărutul într-unul pasional mușcând buza inferioară a lui Jimin,acesta scăpând pe gura un geamăt mic.Yoongi zâmbește și prinde ocazia de a-și băga limba în gură tânărului. Îi explora lăcașul ud punându-și mâinile sale mari pe fundul lui Jimin strângând ușor.Jimin geme din nou încet,și îl întinde pe blond pe canapea nerupând sărutul. Își baga mâna sub tricoul tânărului și se joacă cu sfârcurile lui.Yoongi rupe sărutul pasional și se uită la Jimin

–Ce ai zice să mutăm distracția în pat?spune cu un rânjet

–Ce mai aștepți?spune și imediat este luat pe sus de către Yoongi

Ajunși în camera,Yoongi îl trântește pe Jimin prin cearșafurile patului și începe să îl sărute apăsat urcându-se deasupra lui.Ii mușcă buza de jos și coboară cu săruturile pe gâtul acestuia mușcând și lăsând niste semne care mai târziu vor avea o culoare de mov.Jimin își strecoară mâinile sub tricoul lui Yoongi,acesta zâmbind in timp ce îl săruta. Ii apucă tricoul lui Jimin și într-o secundă ajunge pe jos.Ii sărută abdomenul tânărului și după scăpa și de tricoul sau. Mâinile lui Jimin ajung în părul celui cu plete negre și strânge puțin de el când îi simte mâinile la dunga pantalonilor săi.Yoongi trage ușor de aceștia și dându-i jos,Jimin rămânând doar într-o pereche de boxeri. Yoongi îl sărută cu patos pe abdomen,acum,Jimin respirând sacadat și atrăgându-i atenția.

–Dă-ți jos!spune autoritar Jimin

Yoongi rânjește și se apropie încet de urechea lui Jimin.

Yoonmin | Friends?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum