YOONGI POV
A trecut ceva timp decand l-am cunoscut pe Jimin și am devenit foarte apropiați.Ne vedem în fiecare zi,fie la universitate,fie la unul din noi acasă când ne facem temele împreună.Mai iesim și prin oraș sau prin parc,pentru a-mi plimba cățelul,Holly.De obicei nu îmi fac prieteni atat de repede...dar cu Jimin nu ai cum sa nu te împrietenești.E ora 7:45 iar eu sunt in drum spre universitate.Ieri din păcate nu am putut sa ne vedem așa ca am stabilit să ne vedem in fata Universității si sa intram in clasa impreuna.Eram in fata Universității iar ceasul telefonului afișa ora 7:55.Nici urma de Jimin.Am mai așteptat încă 3 minute,ceasul fiind 7:58.Dar din nou,nici urmă de Jimin.M-am gândit ca poate a ajuns mai devreme si a uitat ca trebuia să intrăm împreună,așa ca am intrat cu pași repezi în universitate indreptandu-ma spre clasa noastră.Intru in clasa fiind,ca de obicei,întâmpinat de Namjin.
-Hey Yoongi!De ce ai venit așa de târziu?Și unde e Jimin??mă întreabă Jin
-Hey!Stai...adică Jimin nu e in clasa??L-am așteptat câteva minute in fata Universității pentru a intra împreună dar nu a mai apărut și m-am gândit că a uitat si ca a intrat deja.Oare unde o fi?spun eu puțin îngrijorat
-Nu stiu unde o fi dar cel mai probabil a intervenit ceva și întârzie!răspunde Namjoon rapid
-Da probabil!răspund eu aducandu-mi aminte că Jimin întârzie destul de des
-Daca nu apare în timpul orei poți să ii trimiți vreun mesaj sau sa il suni!spune Jin
-Sigur!răspund scurt după care mă așez pe scaunul meu,lângă mine fiind un loc gol.-skip time-
Prima ora s-a terminat iar Jimin tot nu s-a afișat.Imi scot telefonul din bancă și caut conversația cu Jimin pentru a-i trimite un mesaj.
Conversație prin mesaje
eu:jiminie?ești ok?nu ai venit la prima ora și mă întrebam ce ai...
Am așteptat câteva minute după care acesta mi-a răspuns.
jiminie:oh,Buna yoongi-hyung!nu vreau sa te îngrijorezi dar nu sunt prea bine...și de aceea nu am putut sa vin azi...și nici nu o sa vin la universitate ceva timp...
eu:pai?ce s-au întâmplat?
jiminie:ieri,când exersăm niste mișcări noi de dans,puțin cam dificile pentru mine,am alunecat și mi-am sclântit glezna...nu prea pot sa merg chiar daca am niste cârje,și am zis sa nu vin un timp la universitate...
eu:oh jiminie..îmi pare rau pentru ce s-a întâmplat...imediat ce termin orele voi veni la tine,vom face temele împreună și voi avea grija de tine🤗ce spui?
jiminie:hyung nu trebuie sa te deranjezi pentru mine....
eu:dar nu ma deranjeazi!
jiminie:bine...atunci...ne vedem după ore la mine!
eu:dap!si jai ca te las pentru că vine profesoara!vorbim când ajung la tine!byeee
jiminie:byee
Conversație prin mesaje încheiată
Îmi bag telefonul înapoi în bancă iar profesoara intra in clasa.
#510
heyy...am revenit cu un nou capitol:)))scz că nu am mai postat aseara dar am avut teme și știți si voi cum e...și scuzați eventualele greșeli gramaticale :))ok sper ca v-a plăcut capitolul pwp byeee 💜
CITEȘTI
Yoonmin | Friends?
FanfictionCitiți și veți afla😉😗 Yoonmin🌈 Sper sa va placa☺️💫 ~𝟎𝟓.𝟎𝟑.𝟐𝟎𝟐𝟎~#𝟏 yoonmin(𝟎𝟕.𝟎𝟒.𝟐𝟎𝟐𝟎)