7.Bölüm "Düzen"

61 6 2
                                    

Bana sadece zayıflamak değil de düzen gerektiğino anlamaya başladım şuan saat gece  4 ve verdiğim karar su .Sabah saat 11-12 gibi uyanmayı uyanir uyanmaz 1 büyük bardak limonlu su içmeyi , daha sonra ise 1 saat spor yapıp yada( yarım saat)  daha sonra yemek yemeyi planlıyorum yani regl döneminde . Kahvaltıdan sonra 2 saat kadar ders çalışıcam daha sonra yine biraz spor yapicam sonra kalan zamanda ise az dizi izlerim akşam iftardan sonra da 1-2 saat kadar ders çalışmayı sonra anlamlarla oturmayı planlıyorum sonra yine 1 saat ders çalışırım ve yatar uyurum .
Bu şuanlik planım yarın deniycem ona göre yazarım.
Ve artık saç uzatma kürleri deniycem saçım okul açılana kadar 2-3 santim uzasın istiyorum .
Tek saçım değil boyumda uzasın istiyorum bu yüzden artık boy uzatma egzersizleri de yapicam belki 2-3 cm artar ne dersiniz ?
Yüzüme de bakım yapıp şu siyah noktaları ve küçük sivilceleri geçirmek istiyorum.
Okul açılmadan bir gün önce saçımı boyuycam.
Tırnaklarımi da kısa kesmiştim ve yavaş uzuyorlar ama uzaticam yani 1 ayda uzar daha sonra da renk reng ojeler sürücem.
Okula gidince hem kültür, hem ders , hemde fiziksel anlamda değişmek istiyorum.
Eğer sizde istiyorsanız , bu bölümden sonra benimle devam edin 🤗
Neyse bu güne gelelim
Bu gün sabah 400 kalori aldım .
Sonra 300 kalori yaktım
Akşam ise 2 kaşık bulgur pilavı ile 2 kaşık sulu köfte yedim.Ve azcik tatlı yedim sanırım biraz kaçırdım neysee🤷.
Sonra spor yaptım zaten .
Ve 3 litre suyumuda detoks suyumuda içtim :)

Zayıflama Adına Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin