11.Bölüm

58 5 4
                                    

Allah'a şükür çok iyi gidiyorum.Dün mesela annemgil çok yağlı bir yemek yapmışlardı ama ben ne yaptım kenara kendime onun yağsız ve tuzsuzunu yaptım ve 4 kaşık aldım sadece ve birde azcik çorba aldım . Artık çok kolay doyuyorum.Midem küçüldü tatlılara da kayır diyorum ne kadar içim gitse istesem de yaptığım spor boşa gitmesin diye hayir diyorum.Mesela annemin bu gün çikolatalı lokma yapacak olması ama benim yoğurt, elma , kayısı ve balı karistip buzluğa atmam.Annemgil o lokmaları yerken bende su içip , o meyveli yoğurt şeyini yiycem dkkslsks ya evet hayat acımasız arkadaşlar .
Ama şunu düşünün yaz geliyor, belki denize gideceksiniz belki de arkadaşlarınız ile dışarıya çıkacaksınız mesela ben eğer 4 kilo verirsem kot etek alicam daha sonra arttırım kilonun az olması çok yiyebilecegim anlamına gelmiyor olmuyorsa bundan iki sene önce bu kilo veriyim şunu yiycem bunu yiycem diyordum malesef biz güzel mi , güzel patatesler olarak kilo verince bile o kiloyu korumak zorundayız çünkü geri alıyoruz yani denedim gördüm ve eğer durmadaydim ben bu karantinada 60 kiloya çıkardım. Ve spor yapıp vücudumu daha iyi bir şekile getirmak istiyorum , ne kadar kilo verersem veriyim üst bacağım erimiyor mesela evet gidiyor ama en zor eriyen yer sanırım .Sporumu o kadar iyi yapıyorum ki içim çok rahat aldığım kalori 700-800-900 falan oluyor 900 çok nadir oluyor ve zaten 700-800 kalori ile doyuyorum ama günlük,et,yumurta,salata yiyorum bazen de evde yapılmış ekmek türü seyelr ama sağlıklı olanı olandan😂 babam akşama kepek ekmeği alacakmış ama onu pek sevmiyorum ve onun yerine 2 lokma başka karbonhidrat alırım (doğru dedim değil mi?) Ama yinede yerim dedim.
Artık yeni bir kaç uygulama buldum ve sporuma onları da ekliyorumm.
Zaten 45 dakika lesille yapıyorum 2 gündür dün 55 dakika yaptım aslında 1 saat yapicaktim ama çok su içtiğim için dayanamadim djdjdkdkd
Neyse yeni spor düzenim su olacak :
Lesille (45 dakika)
Berrak adında bir kanalın - 20 günde incecik bir bel /5 dakikalık egzersiz rutini .
BootyBandtr -21 günde 4 kilo verdim - karantina günlükleri videsonu yapicam
En sonda Google Play'de kadın egzersieri var kırmızı renkte onu yapicam ordan kalça 2.bolumdeyim.
Karın 1.bölümdeyim.
Ben eskiden beri spor yaptığım için alışkınım yani bunlar bana ağır gelmiycektir ama siz az ve kendinize uygun yapabilirsiniz .
Ve birde artı olarak 3 tane bacak egzersizi yapıyorum zaten toplam sporum 1.30 saat 2 saat arası oluyor :)
Sporuma böyle devam edicem , tatlıyı kestigim gibi devam edicem . Ve porsiyonalrimi buyutmuycem hep böyle az az sağlıksız da yememeye özen gostericem.
Her gün yeşil çayımı içiyorum.Yemekten sonra spordan önce spordan da 1 saat sonra hindibağ kahve mi ne var yağ yakmaya yariyormus sanırım ama inanmıyorum o şeylere ama tadı güzel yanı ben acı kahve severim ve çok acı bayıldım o yüzden içiyorum . Türk kahvesine oranla daha acı ve yağ yakmak falan diyince türk kahvesi yerine onu içiyim dedim neyse.
Ve yavaşca yemeğimi yiycem, bol bol suyumu içicem 6 gün sonrada zaten tartilma günüm umarım sonuç alırım .
Yani 48.7 falan olsam yeter zaten dün tartıldım kilom 49.7 falan ve uzun süredir bu civarlardiyim çünkü sürekli bı bozdum bir yaptım eski iradem yok çünkü evdeyim bu beni üzüyor . Karantinadan sonra bir diyetisyene gidip yağ oranimi ölçtürmek istiyorum ve gidene kadar 1 aylık zamanda sağlıklı beslenicem ve spor yapicam güzel bı şeyler duymak istiyorum o yüzden 😂
Sahurdan sonra su yoğurt, pul biber , nane , limon , zerdeçal yada zencefil mi ne onları karıştırıp yiyorum bu sayede buna guvenerekten sahurda az yiyorum mesela yarım haşlanmış yumurta 2 -3 dilim domates , 2 dilim salatalik , bu kadar doyuyorum da zaten sahur da normalde yemem bile ama metabolizma yavaşlıyormus 🤷
-Meyve çok yemeyin kontrollü yiyin.
-Caniniz çok mu cips çekti patatesleri dilimleyin ve üzerine baharat dökün firinlayin (yağ tuz kullanmayın ben omleti bile yağsız tuzsuz yiyorum inanın daha sağlıklı ve artık tadı daha hoş başlarda kötüydü ama ) elbet bu patatesten da çok yemeyin küçük kaseyle alabilirsiniz ama kase küçük olsun 😂
-Ve kendinize duruma göre ya iki haftada bir yada haftada bir ödül yapın ama iki haftada bir daha iyi ancak çokta kaçırmayın o ödülü az şekilde .
-tarcin, yoğurt,elma karistiripta tatlı isteğinizi bastırabilirsiniz .
-aman bu sağlıklı diyerekten çok şey yemeyin çünkü , sağlıklı da olsa onun da bir kalorisi var .
-Kesilikle asitli içecekler içmeyin .Ben bu yönden şanslıyım arkadaş ortamj dışında hiç içmem ha arkadaş ortamında da sadece yarım bardak içerim o da çok nadir onun dışında bana süt , meyve suyu falan alırlar.(meyve suyu da zararlı içmeyin yani o da sadece şekerden ibaret onun yerine süt için ya da su.)
-Ay çiçek yağı yerine tereyağı ya da zeytinyağı kullanin.
Şuanlik bu kadar yazdım şuan ders çalışmam lazım ben gidiyorum güzellikler :)
Unutmayın biz çok güzeliz♥️

Zayıflama Adına Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin