Part 1

1.3K 59 7
                                    

Di Korea....

Manager exo- exo, hujung bulan nie korg semua ada concert di Malaysia...

Kris- Jinja??? Kris suka g malaysia sebab fans kat sana awesome. X mcm fan2 kita kat sini...

Suho- Exo ke Exo m atau Exo k saja manager hyung yg akn buat concert kat sana??

Manager- Tahun lps exo m saja kan... kali nie ....all of you!!! Ok lah, hyung ada keje nie... jgn lupa practice tau dan buat persiapan untk konsert tu... jgn lupa tau.

Baekhyun- jinja??? Omo!!! Baekh dgr aritu chen citer kata awek2 kat sana comel2...

Xiumin- betul... mmg comel pun... Baekh klu nk tau kan... Chen kat sana suka....(chen terus tutup mulut xiumin)

Chanyeol- chen suka apa hyung???

Suho- yah, chanyeol, mcm ne xiumin hyung nk jwb soalan ka, tgk tu chen ttp mulut hyung... yah, chen ada apa nie??? Mesti ada rahsia kan...

Chen- rahsia nie hanya member exo m je yg tau...

Sehun- alah, hyung... nk tau juga...

Kris- Chen kan...

Chen- *hisyh, xleh jadi nie... bocor rahsia aq kang*(dlm hati) yg chen suka satu biskut nie... biskut nie ada kat malaysia je... kali nie chen nk beli byk2... puas hati!!!(potog ckp kris).

Kris- eh, bkn lah... *kris pndg chen, chen berikan pandangan yg tajam... ahli exo m yg lain perasan akn pndgn yg diberikan oleh chen tu, diorg pun x jadi bocorkan rahsia chen*

Kai- lah biskut je... ingatkan apa lah tadi... kihkihkih....

Tao- hah.. biskut oreo kan nama tu chen...

D.o- sedap x biskut tu?

Luhan- alah chen ada beli kat korg masa kitaorg g malaysia aritu...

Sehun- yg mana satu ea???

Lay- alah yg plastik warna biru tu... apa nama dia ea... haa... oreo

Exo k- ouh....

Kai- yg bulat2 tu ea chen hyung?

Chen- yup...

Baekh- weiyh chen, yg nie ea???

* menunjukkan skrin telefonnya*

Chen- hah, yg tu lah...

Baekhyun- ouh yg nie.. sedap2...

SKIP!!!

Di Malaysia....

Min Ah- yehet!!! Tahun nie exo dtg malaysia agy... Tapi kali nie 12 member dtg... nk jumpa oppa chen happynya...*psg lagu 365 kuat2 dan ikut nyanyi sekali*

Omma- hisyh kamu nie... x abis2 ngan exo... Mentang2 exo nk wat konsert agy.. kamu dah berkonsert dkt rumah...

Min ah- alah, omma min ah kan nk jadi penyanyi juga mcm unnie yuri ngan unnie sica tu...

Omma- baguslah tu, semua ank omma nk jadi penyanyi. Bagus sgt(nada yg merajuk). Bkn nk jadi penyanyi kat malaysia tapi nk juga jadi penyanyi kat korea... lpstu x reti2 nk blk rumah...

Min ah- alah omma, Unnie berdua tu sibuk lah... agypun kitakan org korea. Wajarlah jadi penyanyi kat sana.. Dah rezeki kat sana, kita terpaksa lah terima omma...

Omma- gyuri pun sama dah lama x blk sini. Mentang2 laki pelakon org korea... dia pun pelakon, bz sgt lah tu... omma rindu cucu omma tu...

Min ah- alah omma... kan permohonan appa untk kembali ke korea dah diluluskan... x lama dah kan... 3 bulan je agy kan... x sabar nk blk korea tau... rindu kat korea... dah 10 tahun kita duduk kat Malaysia...

Omma- yelah, kamu tu urusan kolej kamu dah selesai ke?

Min ah- yah!! Omma min ah baru je abis graduasi kan... urusan kolej apa agy nie... tu miho lah...

Omma- aigoo!! Mian... omma ingatkan kamu tadi... hehehe...

Min ah- hisyh, omma nie... Nk merajuk...

Omma- merajuk lah.. omma pujuk appa kamu x yah kasi kamu duit beli tiket konsert tu baru tau..

Min ah- andwae!!! X jadi merajuk...

Kihkihkih... syg omma...(peluk ommanya)

*miho yg baru blk dari melepak ngan kawannya rasa heran apabila melihat unnienya ngan ommanya*

Miho- dah kenapa omma ngan unnie aq sorg nie..(dlm hati)

#bersambung

#p/s Min ah ada 5 org adik beradik. Min ah merupakan ank keempat. Unnie sulungnya Gyuri, Unnie keduanya Yuri& Sica (kembar) dan mempunyai seorg saeng iaitu shin min ah yg digelar miho.

#hope enjoy

OREO BOY SARANGHAE!!! (Completed)Where stories live. Discover now