~5~💫

209 45 33
                                    

Τον έπιασα από τον γιακά και τον σήκωσα πάνω. Τον κοιτούσα με θυμό και οργή!

Υ: Αν αγαπούσες έστω και λίγο την κόρη σου... Ούτε για αστείο δεν θα την άφηνεις να κάνει έκτρωση!!

Η Mi So ηρθε να για μας χωρίσει καθώς ειμουνα έτοιμος να του παίξω!

Μ: Εντάξει θα το κάνω!(είπε και μπήκε στην μέση)

Μπ: Σε Ευχαριστώ κόρη μου.

Τον άφησα γιατί αυτό που άκουσα μόλις να λέει με παρέλυσε. Σοκαρηστηκα! Την κοιτούσα στα μάτια όσο εκείνη κοιτούσε τον πατέρα της.

Μπ: Να πηγαίνω τώρα.. (προχώρησε προς την πόρτα φτιάχνοντας τα ρούχα του που τα είχα τσαλακόσει.)

Μπ: Yoongi. (Δεν τον κοίταξα)

Μπ: προχώρησε σε πάρακαλω με το διαζύγιο.. σήμερα κιόλας. Έχω έναν καλό δικηγόρος που-

Υ: Στο καλό. (Του είπα επιθετικά χωρίς να τον κοιτάξω και τον έδιωξα)

[•••]

Μ: Είσαι καλά?

Υ: Σταμάτα το θέατρο.. Ναι? (Με κοιτούσε με απορία)

Υ: Άρα είσαι όντως έγκυος.. ε?

Μ: Ναι

Υ: Και θα κάνεις την έκρωση?

Μ: Εμμ ναι.

Υ: ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΊ ΜΙΑ ΓΥΝΑΊΚΑ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΤΌΣΟ ΨΥΧΡΉ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΉ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΜΈΣΑ ΤΗΣ?? Νμίζεις ότι θα σε αφήσω να κάνεις έκτρωση το παιδί μου? (Είπα λίγο πιο ήρεμα μετά)

Μ: Τώρα γιατί μου φωνάζεις??

Υ: Σωστά...ΧΑ ...ξεσαχα... εσύ δεν είσαι γυναίκα... (Άφησα αυτό το υπονοούμενο)

Μ: Και τι είμαι δηλαδή..? (με προκάλεσε και την κοίταξα επιθετικά)

Υ: Πάω στον δικηγόρο μου για το διαζύγιο.

Πήρα το κινητό και τα κλειδιά και έφυγα αμέσως. Δεν αντέχω να την βλέπω! Πόσο άψυχη μπορεί να είναι αυτή η γυναίκα!? Λίγο πρίν κλείσω την πόρτα πίσω μου η φωνή της με σταμάτησε.

Μ: Πάω στον γιατρό μου.

Την αγνωησα. Έκλεισα την πόρτα με δύναμη και πήγα γρήγορα προς το αμάξι.

[•••]

Οδηγούσα στον δρόμο, γεμάτος νεύρα. Στα δεξιά μου βλέπω μια γνωστή γυναικεία φιγούρα να στέκεται στο ταμείο και να ψάχνει στην τσάντα της. Σταμάτησα το αυτοκίνητο κάπου που να μην ενοχλεί και κατέβηκα. Έβλεπα από την τζαμαρία καθώς πλησίαζα όλο και περισσότερο τα χαρακτηριστικά της. Ήταν η Άρια! Την είδα ότι έψαχνε για ώρα και ο περιπτεράς περίμενε. Πλησίασα και πήρα κάτι τυχαίο από τα ράφια για να φανεί τυχαίο και βάζω το χέρι μου μπροστά και δίνω την κάρτα. Το χέρι μου τράβηξει την προσοχή της Άριας και με κοίταξε ξαφνιασμένη.

Υ: Όλα παρακαλώ (εννοώντας να πληρώσω και τα δικά τής)

Α: Μ-μα πώς?

-δεν απάντησα

?: Ορίστε η κάρτα σας κύριε

Υ: Ευχαριστώ.

Έβαλα την τσάντα στην πίσω τσέπη και προχώρησα.

Α: Ο-ο!? Περίμενε!!

Έτρεξε πίσω μου. Εγώ σταμάτησα να περπατάω για λίγο με αποτέλεσμα να κουτουλησει στην πλάτη μου.

Α: ahh!! Η μύτη μου!! (Παραπονέθηκε)..

Α: θα μου πεις τελικά πως βρέθηκες εδώ?

Υ: Περνούσα και ήθελα να αγοράσω κάτι. Εντάξει τώρα?

Α: μμ..δεν σε πιστεύω!

Υ: Πρόβλημα σού τότε. Συγνώμη αλλά βιάζομαι.

Έβαλα τα χέρια στις τσέπες και προχώρησα. Ένα τράβηγμα όμως με εμπόδισε και με έκανε να γυρίσω προς το μέρος τής.

Α: Σε Ευχαριστώ για πρίν. (Με κοιτούσε στα μάτια)

Υ: Σιγά καλέ!.. τόσο πολύ ξοδεύτηκα για να με ευχαριστείς?

Α: Δεν εννοώ αυτό..(κοίταξε κάτω)

Α: Για πρίν που μίλησες έτσι στον jungkook.

Υ: Ααα...εε..δεν έκανα κάτι. (Εξυσα νευρικά τον σβέρκο μου και κοίταξα αλλού)

Α: Για εμένα έκανες πολλά! Σε ευχαριστώ. Γνωριζόμαστε μόνο μία μέρα και-

Υ: Ακόμα και αν δεν γνωριζόμασταν θα το έκανα! Σου αξίζει περισσότερος σεβασμός!

Aria POV~

Τα λόγια του με βοήθησαν να νιώσω αμέσως καλύτερα! Αν και στην αρχή ήταν απότομος.. θέλω να τον γνωρίσω! Ίσως γίνουμε καλοί φίλοι οι δυο μας.

Α: Κάνεις κάτι σήμερα?

Υ: Ναι...(αναστέναξε)

Υ: Γιατί? (Με κοίταξε περίεργος)

Α: Τίποτα... έχεις το τηλέφωνό μου αν χρειαστείς κάτι?

Υ: Όχι τι να χρειαστώ!?

Α: Ε πώς!? Με βοήθησες τόσες φορές σε μία μέρα! Λοιπόν... ορίστε ο αριθμός μου (έβγαλα από την τσάντα μου ένα χαρτάκι και του έγραψα τον αριθμό μου) θα περιμένω τηλεφώνημα!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γειά και πάλι!!!! Αυτό ήταν και το 5ο κεφάλαιο του ~i need u~ 😏 εμένα μου αρέσει αρκετά όπως εξελίσσετε και ελπίζω να αρέσεις κι δε εσάς!😁

Γειά και πάλι!!!! Αυτό ήταν και το 5ο κεφάλαιο του ~i need u~ 😏 εμένα μου αρέσει αρκετά όπως εξελίσσετε και ελπίζω να αρέσεις κι δε εσάς!😁

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
~I Need U~ Where stories live. Discover now