Σκεπασα τον Ταε και μετα επεσα ξανα για υπνο.
~πρωι 8:30~
Δεν μπορεσα να κοιμηθω καλα μετα απο αυτο το ονειρο. Αλλα μαλλον δεν ημουν ο μονος.
Τ: Μμ...ξημερωσε?
Υ: Ναι ...
Τ: πφφ νυχτα κι αυτη...
Τ: παω να κατουρήσω.
Υ: μμ..
Έτρυψα τα ματια μου για να δω το φως του ηλιου. Οση ωρα ηταν ο Ταε στην τουαλετα μαζεψα τις κουβερτες και τα μπουκαλια απο χτες.
Tae pov~
Είχα ανάγκη να μείνω μόνος. Το βράδυ ήταν πολύ δύσκολο. Την σκεφτόμουν συνέχεια. Ήθελα να πληθω. Αλλά δεν είχα αντοχή να βγάλω τα ρούχα μου. Γέμισα την μπανιέρα με νερό, και μπήκα μέσα όπως ήμουν. Ήθελα απλά να ξεχαστώ.
Όλο αυτό μπορεί να ξεκίνησε σαν παιχνίδι ...Αλλά τώρα είναι αλλιώς. Νιώθω πράγματα για αυτήν και δεν αντέχω μακριά της! Δεν μου μίλησε καθόλου. Δεν πρόλαβε να πει κάτι. Η μάνα της την τραβουσε.Τώρα δεν έχω ιδέα αν θα την ξανά δω.
Yoongi POV~
Ήταν πολύ ώρα μέσα στο μπάνιο και ανυσηχησα. Χτύπησα την πόρτα μα δεν πήρα απάντηση. Άνοιξα. Αυτό που είδα, η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα.
.
.Ο Ταε ποτέ δεν έχει ξανά συμπεριφερθεί έτσι για κοπέλα. Με έχει τρομάξει! Εντάξει να πεινει και να μεθάει...αλλά όχι κι έτσι.. όλο το βράδυ δεν σταμάτησε να κλαίει στον ύπνο του. Τώρα είναι μέσα στην κατάθλιψη! Δεν ξέρω τι να κάνω...
Υ: όλα καλά ? (Τον ρώτησα επιφυλακτικός)
~δεν πήρα απάντηση~
Υ: Ταε όλα καλά? (Ξανά ρώτησα ελπίζοντας να μου απαντήσει, μα τίποτα)
Πήγα να φύγω. Αφού δεν είχε σκοπό να μου μιλήσει, ας ετοιμαστώ για τον δικηγόρο τουλάχιστον. Η φωνή του σταμάτησε. Ήταν πολύ βαριά και από αυτό κατάλαβα ότι ήταν έτοιμος να κλάψει πάλι. Τον κοίταξα, και φενοταν βουρκωμένος. Αρχησα να τον λυπάμαι, και τον πλησίασα. Ένα δάκρυ κύλησε από τα μάτια του και το σαγόνι του άρχησε να τρέμει καθώς προσπαθούσε να καταπιεί τον κόμπο στον λαιμό του για να μην κλάψει ξανά. Ζορηζοταν.
Τ: Μην φύγεις σε παρακαλώ!
Υ: Ε?...
Τ: Κάτσε.
Υ: Νόμιζα ότι δεν είχες όρεξη να μιλήσεις..
Τ: Δεν έχω...αλλά κάτσε.
ESTÁS LEYENDO
~I Need U~
FanficΟ Min Yoongi ένας πολύ οξύθυμος χαρακτήρας. Είναι παντρεμένος με μία γυναίκα επειδή τον ανάγκασαν. Θα καταφέρει να βρει την κοπελα που θα τον αλλαξει? Πως θα αντιμετωπίσει την κατάσταση όταν του πει ότι πλέον δεν θέλει να έχει καμία σχέση μαζί του...