23💫

135 29 9
                                    

Δεν περιμένω κάποιον...Αλλά ίσως να είναι ο jk. Ανοίγω και -

Α: Yoongi?!¿!?

Y: ελπίζω να μην ενοχλώ..

Α: Ε...ο-οχι πες μου.

Υ: Να περάσω?

Α: Ναι! Ε...δλδ ΟΧΙ!

Υ: ορίστε?!

Α: καλύτερα εδώ. (Σκεφτόμασταν στην πόρτα)

Αν έβλεπε τις βαλίτσες θα με ρωτούσε...Και δεν θέλω να του πω τίποτα. Αλλά τώρα που έτσι κι αλλιώς φεύγω, θα το μάθει.

Υ: Είσαι καλά?

Α: Ε.. Ναι!

Υ: μμ..καλά. σου έφερα το κινητό και τα κλειδιά σου. Τα είχες ξεχάσει στο σπίτι χθες το βράδυ.

Χθες το βράδυ?! Μα εγώ σήμερα το πρωί έφυγα από εκεί.
Δεν πηραζει. Καλύτερα που δεν θυμάται.

Α: Α... ωραία. Ευχαριστώ που έκανες τον κόπο να μου τα φέρεις (γιατί εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να έρθω)

Υ: Ωραία...να πηγαίνω τώρα

Α: Ναι.

Γύρισε να φύγει αλλα κάτι τον σταμάτησε. Έτσι τον κοίταξα.

Υ: Αρια...τι Θα έλεγες να βγαίναμε το βράδυ?

Α: ΠΩΣ?! (στραβοκαταπια)

Υ: Αν δεν έχεις να κάνεις κάτι...ήθελα να βγαίναμε λίγο..

Α: και ο Ταε?

Υ: Όχι. Εμείς μονο

Σκέψεις : ξσκφησκδηχξσοξσοφξσξδξχοεξξεξδχηκεβδξχ κεκφκξφρνβρξφκεβδξψξεκξρξφφ
(Κάτι πρέπει να απαντήσω! Αρια συνελθε!! Θέλεις σαν τρελή να βγήκε οι δυο σας!! Πες "Ναι"!! Έτσι και πεις "οχι" θα σε πάρει ο διάολος!! Τελείωνε και απάντα!!

Α: Ε-εχω κανονίσει

Σκέψεις: ΝΑ!(🖐) ηλίθια.

Υ: Οh.. καλά.. να φεύγω τότε κι εγω...

Α: μμ..γειαα...

[•••]
.
.
.
Ειμαι ο πιο ηλίθιος άνθρωπος στον κόσμο αυτή την στιγμή. Τόσο καιρό παρακαλούσα να μου πει μα βγούμε μόνοι μας και τώρα που μου το είπε είναι "όχι" ααααααα δεν με μπορωωω

Αφού χτυπιωμουν για ώρα στον καναπέ μου σαν ηλίθια φώκια που μόλις ερυξε άκυρο...πήρα το τηλέφωνο στα χέρια μου και έκανα να τον πάρω, για να του πω συγνώμη..
Μετά από πολλές προσπάθειες, τον πήρα.

[•••]
.
.
.
.
Α: οπότε στις 8?

Υ: Ναι.

Α: εντάξει. Τα λέμε τότε

[•••]
.
.
.
.
Ουυυφφφ πάει κι αυτό...του είπα πως "ακυρώθηκε" αυτό που "είχα κανονίσει" και θα βγούμε στις 8.

Η ώρα είναι 2:30

Ααααααααααααααααααα τώρα είναι που δεν προλαβαινωωωωωωω

Τι θα βάλω?!

Πώς θα βαφτώ?!

Ααααααα Χριστέ μουυυ δεν θα προλάβωωωω πρέπει να ξυριστώ! Και να κάνω μπάνιο! Βρωμάω σαν τον άσσο από χθες με το soju και η τρίχα πάει στον Θεό!

Τρεχωωω!!!!!!

[•••]

Στις 6:30

Ωραία....Έχω πληθει, έχω ξυριστει 3 φορές για να είμαι σίγουρη, έχω κάνει μάσκα για το πρόσωπο, έχω φάει ένα κλαμπ σάντουιτς, και αφού έχω βγαλει ολη την ντουλάπα μου έξω, δεν ξέρω τι να βάλω!! Τα μαλλιά μου είναι ακόμα βρεγμένα γιατί τους έκανα μάσκα για να μυρίζουν όμορφα και να στρώσουν καλά.

Μετά από έναν εμφύλιο πόλεμο με την ντουλάπα μου...κατέληξα:

Δεν μου είχε πει που θα πάμε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Δεν μου είχε πει που θα πάμε...γι'αυτό και έβαλα κάτι απλό. Δεν ήθελα να φανεί ότι ετοιμαζόμουν για ώρες για αυτο το ραντεβού...οποτε νομίζω είμαι εντάξει .

Στις 7:45

Τηλ ~

Α: παρακαλώ?

Υ: εγώ είμαι. Πήρα να σου πω να μην βάλεις φούστα η φορεμα. Θα κάτσεις σε μηχανή. Ελπίζω να μην τις φοβάσαι.

Α: 😳😱😱

Α: Όχι κάλέεε τι να φοβάμαι?! (Είπα όσο προσπαθούσα να κρύψω τον φόβο μου)

Υ: Eντάξει. Όταν σου πατήσω κόρνα βγες.

Α: Ν-ναι θα π-περιμένω.

[•••]

Δεν έχω ξανά ανέβει σε μηχανή...Δεν ξέρω πώς είναι. Ο jungkook δεν με άφηνε να ανεβαίνω γιατί ήταν επικίνδυνα. Αλλά δεν ξέρω...Θα προσπαθήσω να ξεπεράσω τον φόβο μού.

[•••]

**κόρνα**

Α: ήρθε!!

Έβγαλα το κινητό μου από την πρίζα, πειρα το πορτοφόλι μου και την τσάντα και έφυγα.

Υ: καλός την!

Α: Γ-Γεια!... (είδα την μηχανή και φρυκαρα! Δεν ήξερα ότι είχε μηχανή.)

Υ: έλα ανέβα!

Α: Ν-ναι..

Πλησίασα δειλά δειλά και τον έπιασα από το μπράτσο για να ανέβω.

>>>>>>>>>

~I Need U~ Where stories live. Discover now