~10~💫

184 43 29
                                    

Α: Μπα..δεν έμαθες να εκτυμαει και δεν την έβαλε ποτέ. Ήταν δώρο μου πρίν από λίγους μήνες.. μα... Λέει δεν του έκανε καλά..

Υ: Δεν αξηζει να σχολησε με τέτοια άτομα... Λοιπόν..τι λες? Πάμε?

Α: Ναι.

Άνοιξα την πόρτα, και μια δυσάρεστη έκπληξη με περίμενε.

Jk: Μπα μπα..!? Πότε πρόλαβες? (Με κοίταξε με ένα ειρωνικό βλέμμα και "σκαναρε" ολοκληρωτικά τον Yoongi.)

Α: Τι θες εδώ? (Ρώτησα και έκλεισα την πόρτα πίσω μου)

Jk: Να πάρω τα ρούχα μου.

Υ: Δεν έχεις να πάρεις Τίποτα! (Μπήκε μπροστά και ο jungkook τον κοίταξε άγρια.)

Jk: Τι είναι αυτό? (Το βλέμμα του έπεσε στην μπλούζα του Yoongi)

Υ: Εσύ γιατί το βλέπεις ρε?

Jk: Το κάνατε? (Με ρώτησε επιθετικά)

Υ: Ότι θέλουμε κάναμε! Θα σε ρωτήσουμε κιόλας? (Με έπιασε από τον καρπό και φύγαμε.)

Το καλό που του θέλω.. όταν γυρίσω να μην τον δω σπίτι.

[•••]

Υ: Είσαι εντάξει? (Με κοίταξε, έσκυψα το κεφάλι. Κρατούσε ακόμα το χέρι μου! Στο μυαλό μου κυριευαν οι λέξεις.."Ότι θέλουμε κάναμε! Θα σε ρωτήσουμε κιόλας?")

Υ: Ο... συγνώμη..(μου άφησε τον καρπό)

Α: Δ-δεν πηραζει..

Υ: πού λες να πάμε?

Α: Πάμε λούνα παρκ??? (Είπα ζωηρά)

Υ: Όντως τώρα!?? (Μάλλον ξενέρωσε λίγο..)

Α: Ναιι ελααα...(είπα ναζιάρικα)

Α: Ο jungkook δεν με πήγε ποτέ!!..(με κοίταξε και δεν ήθελε πολύ για να τον πείσω😉)

[•••]

Υ: Παω να πάρω εισητηρια

Α: Μχμ!.. (είπα σαν μικρό παιδάκι)

Yoongi POV~

Φαίνεται πολύ χαρούμενη!... Αυτός ο jungkook δεν ξέρει τι χάνει! Πρίν μπήκα μπροστά και του έδωσα την εντύπωση ότι έχω σχέση με την Άρια. Το έκανα για εκείνη.
Θα προσπαθήσω να την κάνω να ξεχαστεί. Νομίζω πως κι εγώ πρέπει να χαλαρώσω λίγο και να περάσω καλά.

[•••]

Α: Yoongi!! Κοίτα!!!

Αμέσως τρόμαξα.

Υ: Όχι..δεν υπάρχει περίπτωση!

Α: ελααα θα έχεις πλάκα!!

~I Need U~ Where stories live. Discover now