Aria POV~
Τα λόγια του με βοήθησαν να νιώσω αμέσως καλύτερα! Αν και στην αρχή ήταν απότομος.. θέλω να τον γνωρίσω! Ίσως γίνουμε καλοί φίλοι οι δυο μας.
Α: Κάνεις κάτι σήμερα?
Υ: Ναι...(αναστέναξε)
Υ: Γιατί? (Με κοίταξε περίεργος)
Α: Τίποτα... έχεις το τηλέφωνό μου αν χρειαστείς κάτι?
Υ: Όχι τι να χρειαστώ!?
Α: Ε πώς!? Με βοήθησες τόσες φορές σε μία μέρα! Λοιπόν... ορίστε ο αριθμός μου (τον πήρε από το μπαρκόουντ του κινητού μου) θα περιμένω τηλεφώνημα!
Υ: Εντάξει. Φεύγω τώρα.
Α: Γειαα! (Τον χαιρέτησα χαρούμενη και αφού έφυγε με το αμάξι του έπειτα έφυγα κι εγώ)
Aria POV end~
Ανακουφίστηκα που είδα την Άρια τώρα... χαίρομαι που είναι καλά και δεν την είδα όπως πριν. Της αξίζει κάτι παραπάνω! Και τώρα έχω και τον αριθμό τής. Πιστεύω θα μου χρειαστεί.
[•••]
Στο γραφείο του δικηγόρου.Υ: Ευχαριστώ πολύ. Πόσο θα πάρει?
Δ: 4 μήνες περίπου.
Υ: Δεν γίνετε να γίνει νωρίτερα?
Δ: Θα δω τι μπορώ να κάνω για αυτό... ίσως κοστίσει περισσότερο.
Υ: Μάλιστα... όπως και να έχει. Ευχαριστώ.
Υποκλίθηκα ως ένδειξη σεβασμού και αποχώρησα από το γραφείο του.
Μου είπε πως θα το ξετρέξει γιατί είναι ανάγκη. Άντε να δούμε. Η ώρα είχε περάσει και άρχηζε να νυχτώνει. Το κινητό μου δωνηθηκε στην πίσω τσέπη του παντελονιού μου και το έπιασα να δω ποιος είναι.
Mi so~ 📞
Υ: Έλα τι Θες?
Μ: Θα αργήσω να έρθω σπίτι.
Υ: Και γιατί αυτό?
Μ: Τίποτα. Πρέπει να κλείσω.
?: Δεσποινίς Kim Mi So!?
Μ: Ν-ναι έρχομαι!
Υ: Ποιος ήταν αυτός?
Μ: Κανένας!
Υ: Μιλά ΓΑΜΩΤΟ! Που είσαι??
Φώναξα. Δεν είναι αστεία αυτά!! Έχει το παιδί μου! Αν κάνει καμία βλακεία θα την πάρει ο διάολος!!
Μ: Yoongi πρέπει να πάω μέσα τώρα.
Υ: Θα κάνεις έκτρωση? (Από την φωνή μου και μόνο μπορούσε να καταλάβει την ανυσηχεια μου)
ESTÁS LEYENDO
~I Need U~
FanficΟ Min Yoongi ένας πολύ οξύθυμος χαρακτήρας. Είναι παντρεμένος με μία γυναίκα επειδή τον ανάγκασαν. Θα καταφέρει να βρει την κοπελα που θα τον αλλαξει? Πως θα αντιμετωπίσει την κατάσταση όταν του πει ότι πλέον δεν θέλει να έχει καμία σχέση μαζί του...