Είχε περάσει σχεδόν 1 ώρα. Ήμουν ακόμα έξω και είχα αρχίσει να βαριέμαι πολύ. Ίσως και να περιμένα τον yoongi. Αλλά δεν ξέρω γιατί το νιώθω αυτό... Εγώ πάντως με τίποτα δεν ξανά πάω εκεί. Τουλάχιστον για σήμερα!
Όπως καθόμουν στις σκάλες μου...είχα χαζέψει στο χαλάκι εισόδου. Όσπου μια γνωστή φωνή μου τραβάει την προσοχή.
Α: jungkook?!
Jk: Καλημέρα..Γιατί είσαι έξω?
Α: Δεν έχω κλειδιά. Τα έχασα.
Jk: καλά...Ελα μπες με τα δικά μου.
Α: Ευχαριστώ.
Τα πήρα και επιτέλους ξανά μέσα στο σπίτι μού!
Jk: βαλίτσες βλέπω... *Είπε μπαινοντας και αυτός μεσα μετά από εμένα *
Jk: σε πήρε τηλέφωνο ο ιδιοκτήτης?
Α: Ε? Όχι ποτε να με πάρει?!
Jk: νόμιζα πως για αυτό είχες τι βαλίτσες..νομιζα πως ήξερες.
Α: τι να ξέρω?!
Jk: Ότι φεύγεις!
Α: Πώς?!
Jk: το σπίτι είναι στο όνομα μου!
Α: κάτσε..τ-τι εννοείς?! *δηλαδή μου περνει και το σπίτι τώρα?!*
Jk: θα πρέπει να πουμε αντίο...! Φαντάζομαι κι εσύ θα επιστρέψεις Ταϊλάνδη εφόσον δεν θα έχεις σπίτι εδώ Ε? *Είπε ειρωνικά*
-δεν είχα περιθώριο να πω κάτι..με είχε αφήσει άναυδη!
Jk: ωραία λοιπόν. Αντίο. (Μου έδωσε το χέρι του ως ένδειξη χαιρετισμού. Δεν Του έδωσα το χέρι και φυσικά τον κοιτούσα με μίσος!)
Εγώ σκεφτόμουν τον yoongi και έτσι δεν του έδεινα σημασία ...
Jk: εντάξει. Όπως θες.
Yoongi pov
Υ: ΠΩΣ?! μα-
Υ: Όχι...Δεν μπορεί.. Δηλαδή την διώχνει?!?!
Μουρμούρισα σοκαρισμένος όσο τους έβλεπα και πρόσεχα να μην με δουν. Όμως..
Γιατί να φύγει?!Yoongi pov end
Είχα φτάσει έξω από το από το σπίτι της μέχρι που βλέπω τον jungkook να μπαίνει μέσα. Πήγα κι εγω μένοντας απ έξω και κράτησα ανοιχτή την πόρτα για να ακούω τι λένε.
Όταν ο jungkook βγήκε, είχα μπει πίσω από μια μεγάλη γλάστρα δίπλα από την είσοδο ναι έτσι δεν με είδα.
Για λίγο σκέφτηκα να τον πιασω! Αλλά τον άφησα να φύγει. Το καθίκι.. ανησυχώ όμως. Ίσως να την προτείνω να βγούμε αργότερα για να πάρει λογο αέρα και αν θέλει να μου μιλήσει. Δεν μπορώ να την βλέπω έτσι.
Yoongi pov end
Με τα από μερικά δεπτερολεπτα που έφυγε, ένιωσα καλύτερα. Έψαχνα το κινητό μου, αλλα δεν ήταν πάνω μου. Τότε μου ήρθε φλασιά ξανά πως μπορεί να το ξέχασα χτες στο σπίτι του youngi.
Ουφ δηλαδή θα πρέπει να τον ξανά δω...
Φοβάμαι πως αν τον βλέπω συνέχεια μπορεί να καρφοθω κάποια στιγμή! Δεν θέλω. Απλά θα φύγω αθόρυβα για Ταϊλάνδη και όλα καλά.
*κουδούνι*
Δεν περιμένω κάποιον.. λες να γύρισε ο jungkook? Μακάρι Όχι, δεν θα αντέξω άλλη κόντρα μαζί του.
Α: Yoongi?!¿!?
Y: ελπίζω να μην ενοχλώ..
Yoongi pov ~
Αποφάσισα να πάω. Αφού μπορώ να την κάνω να νιώσει καλύτερα, θα το κάνω!
Α: Ε...ο-οχι πες μου.
Υ: Να περάσω?
>>>>>>>>>>>>>>>
Με μισητε το ξέρω!! Θα προσπαθήσω να ανεβάσω και 2ο σμρ οπότε κρατήστε τα νεύρα σας για μετά 😅😅
YOU ARE READING
~I Need U~
FanfictionΟ Min Yoongi ένας πολύ οξύθυμος χαρακτήρας. Είναι παντρεμένος με μία γυναίκα επειδή τον ανάγκασαν. Θα καταφέρει να βρει την κοπελα που θα τον αλλαξει? Πως θα αντιμετωπίσει την κατάσταση όταν του πει ότι πλέον δεν θέλει να έχει καμία σχέση μαζί του...