M: Yoongi μου τι έχεις?
M: μ-μην με πλησιάζεις έτσι φοβάμαι..
M: αχ ... Τ-τι σε έπιασε!?!? (Είπε φοβησμενη και ταυτόχρονα περίεργη)
Την κοιτούσα με ένα βαριεστημενο βλέμμα και καταβάθος στην λυπομουν!.. αλλά όχι από λυπιση... Επειδή δεν έχει αξιοπρέπεια! Πραγματικά στην λυπάμαι! Και μαζί της και εμένα! Που δεν έχω την δύναμη να πάω κόντρα στον πατέρα της και να του την δώσω πίσω! Έχε χάρη που έχω ανάγκη τα λεφτά. Αλλιώς θα την είχα στείλει πολύ πρίν.
Μ: Yoongiσε παρακαλώ σταμάτα!
Υ: Γιατί? (Την κοίταξα με "ανηξερο" βαριεστημένο βλέμμα μου)
Μ: Με ταραζεις και δεν κάνει!
Υ: Α ναι?... Και δηλαδή όταν με ταραζεις εσύ?...
Μ: Αχ σε παρακαλώ μην με πλησιάζεις άλλο.
Την είχα πλησιάσει πολύ. Δεν είχα σκοπό να κάνω κάτι, απλά ήθελα να δω αν λέι αλήθεια. Πρίν προλάβω να πω οτιδήποτε άλλο, το κουδούνι μας διέκοψε. Την κοίταξα με άγριο βλέμμα και εκείνη με αγνόησε σπροχνοντας με για να ανοίξει την πόρτα. Ανοίγει Λοιπόν..και είδα το άτομο που μισώ περισσότερο από όλους. Τον πατέρα της.
Μ: Μπαμπάκα!!! (Φώναξε ψεύτικα και έπεσε στην αγκαλιά του)
Μπ(αμπας): Σου έλειψα κόρη μου?
Μ: Ναι Μπαμπάκα..(συνεχηζε το θέατρο για να τον πείσει ότι όλα είναι καλά.)
Μπ: εσύ Yoongi? (Τον κοίταξα)
Y: M? Εγω τι?
Μπ: Σου έλειψα καθόλου? (Το εννοούσε! Κάτι που με έκανε να γελάσω από τα νεύρα μου)
Υ: Δεν βαρέθηκες να ασχολήσε?
Δεν απάντησε. Μόνο με τα βλέμματα μας να κοιτούσε κάποιος...θα καταλάβαινε ότι το μισως μας είναι αμηβαιο. Κατευθύνθηκα προς την κουζίνα για να μην βλέπω τα μούτρα του. Η Mi so έβαλε τον πατέρα της στον καναπέ να κάτσει και έπειτα ήρθε σε εμένα.
Μ: Μπορείς για μια φορά στην ζωή σου να φέρεσαι σαν άνθρωπος? Νομίζεις πως για εμένα είναι ευχάριστο να τον έχω στο σπίτι μας?
(Είπε ψυθηρισρα και με νεύρα για να μην μας ακούσει)Υ: μας??? Δικό του είναι! Αν θυμάσαι καλά με ανάγκασε να σε παντρευτώ γιατί αν δεν το έκανα η μάνα μου θα πέθαινε στο σπίτι χωρίς κανέναν!
Μ: Το θυμάμαι... έπησεις θυμάμαι και εκείνο το βράδυ που ήταν υπέροχο Yoongi!... Το ξέχασες? Εκεί δεν νομίζω να σε εκβίασε κανείς.. Και τώρα είμαι έγκυος!
Υ: Είσαι ψεύτρα. (Έκανα να φύγω μα με σταμάτησε τραβοντας μου τον ώμο.)
Μ: Ελα μέσα. Αν τον πείσουμε ότι όλα είναι καλά μεταξύ μας θα μας δώσει και άλλα λεφτά!
Υ: ΧΈΣΤΗΚΑ! (Το φώναξα λίγο αυτό με αποτέλεσμα να τραβιξουμε την προσοχή του και ήρθε στην κουζίνα)
Μπ: ε? ...όλα καλά εδώ?
Υ: Ε-ε..ναι...όλα τέλεια! (Την πήρα αγκαλιά για να το καλύψω)
Μπ: Ελάτε για λίγο μέσα... Θέλω να σας πω κάτι σημαντικό και δεν έχω πολύ χρόνο.
Προχώρησε προς το σαλόνι και αμέσως βρήκα ευκαιρία και ξεκόλλησαν την Mi So από πάνω μου.
Μπα που να σκάσει η ωχεια!.. δεν μπορώ να ξεφύγω ποια από κανέναν τους! Η μητέρα μου επιβίωσε χάρη στα χρήματα του πατέρα τής, αλλά είναι ακόμα πολύ βαριά άρρωστη και χρειάζεται ακόμα φροντίδα!..[•••]
Μπ: Και τώρα να φεύγω Λοιπόν..
Υ: Όπα όπα!...δεν έχεις να πας πουθενά! (Αγρίεψα)
Μ: Yoongi!! Σταμάτα! (Με έπιασε από το χέρι)
Υ: Παρέταμε!! (Την εσπροξα)
Υ: Πρώτα με εκβιάζεις ότι αν δεν παντρευτώ την κόρη σου η μάνα μου θα πεθάνει!? Και μετά με διώχνεις επειδή τα οικονομικά σου δεν σε κρατάνε για να μας ταΐζεις??
Μπ: απλά κάνε αυτό που λέω. (Είπε ψυχρεμος)
Μ: Μα πατέρα!?..έχω το παιδί του!
Μπ: Να το ρίξεις! Πόσο κάνει πια μια έκτρωση!
Εκεί εγώ είχα μείνει! Αν όντως είναι έγκυος...και ΔΕΝ μου κάνει πάλι καμία από τις "έξυπνες" πλάκες τις... Έχω πλέξει για τα καλά! Δεν θα την αφήσω να κάνει έκτρωση.
Μπ: Απλά κάντε ότι σας λέω. Έχω ένα σχέδιο και για να ανακμψουμε ξανά οικονομικά θα χρειαστώ την συνεργασία σάς.
Από την μια χάρηκα γιατί επιτέλους θα την ξεφωρτωθώ ...αλλά από την άλλη...πφφφ γαμωτο...δεν ξέρω τι να κάνω! Η μάνα μου θα πεθάνει αν δεν έχει την φροντίδα που πρέπει! Και αν το μωρό είναι πραγματικό...έχω δικαίωμα σαν πατέρας να το διεκδικήσω!
Μπ: Φεύγω τώρα γιατί έχω κι άλλα πράγματα να κάνω... Yoongi σε παρακαλώ ανέλαβε το διαζύγιο όσο πιο γρήγορα μπορείς. Και εσύ Mi So... Κάνε την έκτρωση.
Μ: Μα-
Υ: Δεν θα την κάνει. (Βγήκα μπροστά)
Μ: Ε? Και γιατί όχι? Έτσι κι αλλιώς δεν σε ενδιαφέρει. (Την κοίταξα ανυσηχως)
Υ: Όσο άχρηστος και να είμαι. Δεν πρόκειται να σε αφήσω να σκοτώσεις έτσι αυτό το παιδί για τις *** του πατέρα σού! Κατάλαβες?
Μπ: Δεν σου επιτρέπω μικρέ!
Τον έπιασα από τον γιακά και τον σήκωσα πάνω. Τον κοιτούσα με θυμό και οργή!
Υ: Αν αγαπούσες έστω και λίγο την κόρη σου... Ούτε για αστείο δεν θα την αφήνεις να κάνει έκτρωση!!
ESTÁS LEYENDO
~I Need U~
FanficΟ Min Yoongi ένας πολύ οξύθυμος χαρακτήρας. Είναι παντρεμένος με μία γυναίκα επειδή τον ανάγκασαν. Θα καταφέρει να βρει την κοπελα που θα τον αλλαξει? Πως θα αντιμετωπίσει την κατάσταση όταν του πει ότι πλέον δεν θέλει να έχει καμία σχέση μαζί του...