Με κοίταξε και με πήρε δίπλα του διλώντας κοφτά στον jungkook ότι εμείς, όντως έχουμε σχέση.
Με έπιασε από την πλάτη... και τότε κατάλαβα ότι μου είχε ξεκουμπόσει το σουτιέν προηγουμένως.Φρικαρα! Τώρα τι θα κάνω??? Δεν νομίζω να μπορέσω να το φτιάξω τώρα..
Υ: Πάμε Άρια. Δεν υπάρχει λόγος να είμαστε άλλο εδώ.
Πήγα να φύγω μα ο jungkook μας σταμάτησε.
Jk: Φίλα τόν.
Α: Ε?
Jk: Αυτό που άκουσες. Και Γρήγορα!
Κοίταξα τον Yoongi φοβησμενη. Εκείνος ήταν χαλαρός.
Jk: Τι περιμένεις? Έλα...πιάστον... Και φίλα τον.
Τον κοίταξα με μισως και τότε κατάλαβα ότι όντως εννοούσε αυτά που έλεγε. Ένιωσε ένα τράβηγμα στο χέρι και μου τράβηξε την προσοχή. Htαν ο Yoongi.
Ούτε που κατάλαβα πότε πρόλαβε να ενώσει τα χείλια μας. Το φιλί του ήταν βαθύ! Το βάθαινε όλο και περισσότερο! Ήταν όντως σαν να είχαμε σχέση.
Εγώ τρόμαξα. Δεν έκανα τίποτα. Ο jungkook μας κοιτούσε. Τον ένιωθα! Παρατηρούσε τα πάντα! Ο Yoongi με έπιανε όλο και περισσότερα και βαθενε το φιλί του. Μετά με άφησε και σκουπίστηκε. Εγώ όμως σοκαρισμένη δεν έκανα, τίποτα.
μμμ...(δαγκωσα τα ερεθισμένα χείλια μου)Σκέψεις~ πωω... αυτό δεν έπρεπε να γίνει...αχχ και φιλάει υπέροχα ρε γαμωτο... Λίγο ακόμα και θα...όχι όχι...μα τι σκέφτομαι...
Κοίταξα τον jungkook οποίος επεξεργαζόταν σαν λυγουρης το σώμα μου. Ένιωθα απαίσια! Δεν άντεχα και πήγα να φύγω. Η φωνή του Jungkook με σταμάτησε.
Jk: Γιατί πας να φύγεις συνεχεία?
Δεν τον κοίταξα. Είχα γυρησμενη την πλάτη και ήταν πίσω μου. Πήρα μια βαθιά ανάσα και του είπα αυτό που ήθελα να του πω ώρα!
Α: Αν δεν θες να φύγω, φύγε εσύ! Αλλά γρήγορα γιατί έχω και δουλειές!
Γύρισα και τα βλέμματά μας συγκρούστηκαν.
Jk: Καλά Λοιπόν...θα φύγω...αλλά θα έρθει και αυτός μαζί μου. (Αναφερόταν στον Yoongi.)
Υ: Εντάξει. Αλλά θα βγεις 1ος έξω. Θέλω να της πω κάτι.
Δεν απάντησε. Το βλέμμα του μόνο έφτανε. Βγήκε και έκλεισε την πόρτα περιμένοντας απ' έξω.
Τα πράγματα με τον Yoongi ήταν κάπως αμήχανα αλλά αποφάσησε να σπάσει τον πάγο.
Υ: Ε.. είσαι καλά?
Α: Ν-ναι!..
Ξανά επικράτησε αμήχανη σιωπή..
Εκεί πήρα εγώ την προτωβουλιά να μηλισω αλλά..
Α/Υ: Συγνώμη για πριν.
Α/Υ: Ορίστε?
Ατυχία!.... Τώρα είμαι σίγουρη ότι κοκκίνισα! Κοίταξα αλλού και εκείνος το ίδιο.
Υ: Συγνώμη.
Α: Τι? Γ-γιατί μου ζητάς συγνώμη!?
Υ: Για το φιλί πρίν..δεν ήταν και πολύ φισιολογικο...(όσο μιλούσε ετρυβε αμήχανα τον σβέρκο του)
Α: Ν-ναι...τ-τουλάχιστον ήταν πιστικό.
Υ: Ναι...
Α: Κι εγώ συγνώμη που σε έμπλεξα έτσι...
Υ: Μην το ξανά πεις! Σου είπα ότι θα σε βοηθήσω!
Α: μμ.. Ευχαριστώ..
Εκείνη την στιγμή είχε αρχίσει να με ενωχλεί το σουτιέν πίσω... έκανα διακρατικές κινήσεις μισως και κάνω κάτι, αλλά μάταια.. έβαλα διακριτικά το ένα μου χέρι πίσω για να μην με φαγουρίζει τουλάχιστον.
Υ: Τι έχεις εκεί?
Α: Τ-τι?? Τ-τίποτα!!
Δεν πρόλαβα να πω κάτι και με γυρησε για να δεί τι έχω.
Καταστροφή! Αχ θεέ μου γιατί τόση ντροπή!??
Υ: Α-α...
Α: Ν-ναι....(είδε ότι ήταν το σουτιέν..και..)
Σκέψεις~ αχ σε παρακαλώ Yoongi φύγε...
Ένιωσα δύο χέρια να με ακουμπάνε και δεν άργησε να νιώσω το σουτιέν μου στην θέση του.
Υ: Είναι εντάξει τώρα.
Δεν είπα τίποτα. Ήμουν τόσο ταραγμένη και αμήχανη που θα έλεγα βλακεία! Τον άφησα να φύγει και επιτέλους ήμουν μόνη στο σπίτι μου!
Yoongi POV~
Έξω περίμενε ο jungkook. Αφού με κοίταξε με μισό μάτι γυρησε την πλάτη του και έφυγε.
Εγώ μπήκα στο αμάξι και πηγενα στον πρώην πεθερό μου για τα χρήματα του διαζυγίου.
Το μυαλό μου είχε κολλήσει και σκεφτόμουν μόνο εκείνο το φιλί προηγουμένως.Σκέψεις~ πφφ λες να ήμουν λίγο υπερβολικός?? Σίγουρα ένιωσε άβολα! Ελπίζω να μην με μισήσει μετά από αυτό..
===========
YOU ARE READING
~I Need U~
FanfictionΟ Min Yoongi ένας πολύ οξύθυμος χαρακτήρας. Είναι παντρεμένος με μία γυναίκα επειδή τον ανάγκασαν. Θα καταφέρει να βρει την κοπελα που θα τον αλλαξει? Πως θα αντιμετωπίσει την κατάσταση όταν του πει ότι πλέον δεν θέλει να έχει καμία σχέση μαζί του...