KARDEŞİM

22 1 0
                                    


Multimedia NUR

......................................................................................................................................

Serda amca Banu yu kovunca bana sarıldı,kızına üzgün bir bakış atıp yanımızdan ayrıldı.Ben de Baran ı Nur la tanıştırdım ve oda gittik. Birikmiş bir kaç dosyayı imzalarken sekreterim yanıma gelip bir kaç tane daha bıraktı. Şimdi bunları kim okuycakta imzalıycak. Ben bunları imzalarken aklıma Banu nu Nur a söyledikleri geldi sadece Açelya kaldı seni burda tutan , ne demek istemişti acaba.

-Nur sana bir şey sorucam.

-Sor tabi kardeşim.

-Banu seni burda tutan bir tek Açelya kaldı diye ne demek istedi.

-Baya uzun bir hikaye başka bir zaman etraflıca anlatırım.

-Peki tamam. Bu arada benim işlerim bitti şimdi muhasebeye inip Batuhan ı bir göriyim en son kim bilir ne zaman görüştük.

Ayağa kalkıp hep birlikte muhasebeye doğru gitmeye başladık. Baran sabahtan beri konuşmuyor ve üstüne yetmezmiş gibi sadece telefonda biriyle mesajlaşıyordu.  Nur yanıma yaklaşıp kulağıma fısıldadı.

-Siz sevgili mi oldunuz lan , hem de bana sormadan ama çocuk taşmış.

-Nur sus bak duycak vallaha.

-Niye sevgili değil misiniz,

-Ya evet öyleyiz de bu sabah kavga ettik , hoş pek te kavga denemez ama trip etıyo bana.

-Niye ne oldu.

-Sabah ben bunu şirkete getirmeye çalışıyordum sonra bu istemedi.......................sonra da trip etıyor işte ama nedenini anlamadım.

-Lan mal bak sonra mal diyince kızıyorsun. Çocuk belli ki sürpriz yapcak mış sana sen de üstüne gitmişsin belki anlarsın diye doğum günün olduğunu hatırlatmış sen yine anlamayınca sinirlen miş işte.

-Öyle mi diyosun.

-Daha niye trip atsın Açelya salak mısın.

-Off ne biliyim yaa. Eee ne yapcam.

-Git sarıl şirinlik falan yap o yumuşar zaten.

Nur un dediğini yapıp gidip ona sarıldım öptüm tepki vermeyince biraz yürümesini bekledim sonra koşup bir anda sırtına atladım allahtan koridorda hiç çalışan falan yoktu da bu çocuk gibi halimi kimse görmedi.Ben sırtına atlayınca Baran la ikimiz kahkaha atmaya başladık , Nur da bize mal mı bunlar diye gülmeye başladı.

-Barıştık mı Baran.

-Küstük mü

-Küsmedik mi

-Yoo

Beni sırtından indirince muhasebeye gittik.Hayır ne yolmuş arkadaş git git bitmedi. Muhasebeye gelince gözüme Batuhan ve Emircan ilişti. Ayakta dikilmiş bir dosyayı inceliyorlardı. Onlar beni farketmeden biraz ilerlerinde ortalarına denk gelicek şekilde durdum ve kendimi geriye bırktım beni tutucaklarına emin olduğum için yaptım bu hareketi. Büyük bir korkuylr beni tuttu ikiside. Ben de sırıtarak onlara baktım.

-Özlediniz mi lan beni.

Batuhan ve Emircan aynı anda kollarını çekince kendimi yerde buldum. Popomu ovarken onlar bana gülmekle meşguldü. Tek bir kişi hariç. Baran. Onlara öldürcekmiş gibi bakıyordu. Beni düşüncelerimden Emircan eyırdı.

-Korkuttun bizi gerizekalı.

-Sizde götümü kırdınız ama.

-Has olmuş.

ATEŞ KRALI ve SU PERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin