SENİ SEVİYORUM

43 3 0
                                    

-Anne gitmek zorunda mısın                                                                                                                                             -Evet tatlım ama merak etme kısa sürücek                                                                                                                -1ay gerçekten çok kısa                                                                                                                                                        -Hey sen şimdi neden ağlıyorsun merak etme ben iyi olucam koca bebeğim benim

Baran bana her şeyi anlattıktan sonra benim aklıma annem geldi,uzun zamandır evde değildi ve o kişiler her kimse bana ulaşmak için annemi kullanabilirlerdi bu fikir aklıma her geldiğinde delirecek gibi hissediyordum.Ben böyle korktuğum için Baran da benimle kalmıştı.Sabaha karşı annem eve geri geldiğinde Baran çoktan gitmişti.Annem eve girer girmez ona sarıldım ve ağlamaya başladım ne olduğunu sorunca da korktum dedim ve tabiki annem inanmadı.Uyandığımda annem bana yurt dışına çıkması gerektiğini söyledi ben tekrar ağlayınca annem endişelenmeye başladı ama gitmesi gerektiği için ona bir ley demedim ama korkmuyor değilim ve yaklaşık yarım saat sonra gidicek.

-Kendine dikkat t tatlım.                                                                                                                                                      -Sende dikkat et anne.Eee nereye gidiyorsun                                                                                                            -Los Angeles.                                                                                                                                                                             -Ciddi misin gitmek isterdim.                                                                                                                                           -Geri döndüğümde birlikte gideriz.                                                                                                                   

Annemi havaalanına bıraktıktan sonra eve geri geldim.Baran ı karşımda görünce şaşırdım ama sonrasında kendimi tutamayarak hemen ona sarıldım ve ağamaya başladım gerçekten annem için endişeliydim ve ona bir şey olursa kendimi asla affetmezdim.Baran bana sıkıca sarıldı onun bu hareketiyle daha çok ağlamaya başladım bir haftada hayatım ne kadar da çok değişmişti böyle.Balkondan görüp yakışıklı diye nitelendirdiğim çocuk vampir çıkmıştı ve en yakın arkadaşım olmuştu.Ve şu an aramızda bir şey var ve ben bunun ne olduğunu bilmiyorum.

-Açelya dışarı çıkmak ister misin.                                                                                                                                   

Ben sadece kafamı salladım kısa bir süre sonra bir sahil kenarındaydık birlikte kumlara oturduk başımı kendimden sorumsuz bir şekilde Baran ın omzuna koydum.

-Açelya sana bir şey söylemem gerek.                                                                                                                           -Seni dinliyorum.                                                                                                                                                                   -Açelya ben seni seviyorum

Kafamı bir anda kaldırıp Baran a baktım ciddi miydi ne yani Edwar ve Bella gibi mi olucaktık. Her zaman onların aşkını kıskanmışımdır ama kendim yaşamak için değil ama ne var ki ben de Baran ı seviyordum.Ben boş boş onun yüzüne bakarken bir anda ayağa kalktı ben de peşinden kalktım. Hemen ona sarıldım o da bana sıkıca sarıldı.Kulağına eğilerek fısıldadım.

-Seni seviyorum.


ATEŞ KRALI ve SU PERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin