ATEŞ VE SU

17 1 1
                                    

Yeni bir dünyanın kapıları aralandıSen içindesinBir adım ötede fazlasıyla göz kamaştıranBir dünya var karşımdaYanına yaklaşıp sana sarılmak istiyorumDurmak istiyorum sen denen dünyadaSana minnettarım, seni özlüyorumSana ihtiyacım var, seni seviyor...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yeni bir dünyanın kapıları aralandı
Sen içindesin
Bir adım ötede fazlasıyla göz kamaştıran
Bir dünya var karşımda

Yanına yaklaşıp sana sarılmak istiyorum
Durmak istiyorum sen denen dünyada
Sana minnettarım, seni özlüyorum
Sana ihtiyacım var, seni seviyorum
Sonsuza kadar kollarında

Gün be gün amansızca yakınlaşıp
Kalbimi çarptırıyorsun
Rüyalarımda çizdiğim sen
Korkudan titretse de beni güldürüyor

Yanına yaklaşıp sana sarılmak istiyorum
Durmak istiyorum sen denen dünyada
Sana minnettarım, seni özlüyorum
Sana ihtiyacım var, seni seviyorum
Sonsuza kadar kollarında

Hala bir çok şeyi bilmiyorum
Dünyanı ve kalbini göster bana ne olur

Yanıma yaklaşıp elimi tutar mısın?
Seni seveceğim, bu dünya değişse bile
Sana minnettarım, seni özlüyorum
Sana ihtiyacım var, seni seviyorum
Sonsuza kadar kollarında

------------------------------------------------------------------------

(1 YIL SONRA YAZARDAN)

Genç kız ve adam birbirlerine sarılmış çimenlere uzanmış yıldızları izliyorlardı.Baran bu kez küçük bir değişiklik farketmişti,yıldızların parıltsını onlara veren ateşi en yakınından görüyordu.Aklına düşen şüpheyle kendi yıldızına küçük su perisine baktı.Onu bırakıcak kadar seviyor muydu yoksa onu bırakmayacak kadar bencil miydi?

BARAN:Sana ateş ve suyun aşkını anlatmamı ister misin?

Genç kız usulca başını kaldırmış ve merakla beklemeye başlamış.Sevdiği anlatmak için dudaklarını araladığında usulca indirmiş başını yastığına ,sevdiğinin göğsünün üzerine.

BARAN:Ateş bir gün suyu görmüş yüce dağların ardında.Sevdalanmış onun deli dalgalarında.Hırçın hırçın kayalara vuruşuna.Yüreğindeki duruluğa,Demiş ki suya: "Gel sevdalım ol","Hayatıma anlam veren mucizem ol".Su dayanamamış ateşin gözlerindeki sıcaklığa"Al" demiş "Yüreğim sana armağan".Sarılmış ateşle su birbirlerine sıkıca,kopmamacasına.Su bir bakmış ateş sönmeye kendi de buharlaşmaya başlamış.Ve sırf sevdiği sönmesin diye terk etmiş sevdiğini.Ateş çok sinirlenmiş ve suyunu aramaya başlamış.Geçtiği yerleri yakıp yıkmaya başlamış uzun bir sürenin ardından bulmuş aşkını ağaçların arasında usulca dans ederken.Suyun duru gözlerine bakmış ve orada görmüş gerçeği bazen sevmek yanında olmak değil bırakıp gitmekmiş.

Genç kız başını kaldırmış ve gözyaşlarının ıslattığı yüzünü sevdiğine çevirmiş.Anlamıştı sonlarının geldiğini ,bittiklerini  ve bir kızlarının olamıyacağını.Ama son bir umut denemiş şansını ıslak dudaklarını sevdiğinin sıcak dudaklarına bastırmış.O kıştı sevdiği yaz,o melekti sevdiği şeytan,o cennetti sevdiği cehennem,o aydı sevdiği güneş ama en önemlisi o suydu sevdiği ateş.Ayırmış dudaklarını aşık olduğu dudaklardan,açmış gözlerini kalkmış ayağa.Başını önüne eğmiş ve onları bitiren lafı söylemiş;

AÇELYA:Git sevdiğim,sen sönmeden ve ben buharlaşmadan git.

Genç kız beklemeden sevdiğinin laflarını koşmuş kendi denizine,adam da bırakmış kendini aydınlık ama bir o kadar karanlık ateşine.Yıllar yılları kovalamış ve asırlar geçmiş.Ama ne genç kız sevdiğini ne adam küçük su perisini unutabilmiş.Su perisi dayanamayıp toprak ana yardımıyla ateş kralına mesaj yollamış.Mesaj da onu özlediğini ve bir an evvel görmek istediğini söylermiş su perisi.Ateş kral kabul etmiş ama çokta korkarmış sevdiğine zarar vermekten.Vakti gelince hızla sevdiğine gitmeye başlamış,geçtiği yerleri yakarak ilerlemiş.Aynı anda su perisi de çıkmış yola geçtiği yerleri su altında bırakmış.En sonunda ormanın ortasında karşılaştıklarında usulca birbirlerine yaklaşmışlar.Su perisi kendi kuralını hiçe sayıp sevdiğinin kollarına bırakmış kendini.

ATEŞ KRALI:Ölüceksin.

SU PERİSİ:Sen de öyle.

Su perisi daha sıkı sarılmış sevdiğine.Ateş kralı sönmeyi su perisi buharlaşmayı beklemiş.Sabaha karşı ikiside kalan son güçleriyle birbirlerine daha sıkı sarılmışlar ve su perisi buhar olup havaya karışmış,ateş kralı da kül olup toprağa.Ama bir bulut yükselmiş öldükleri yerden,iki ruh iki can ve birbirleri için atan iki kalbi barındıran bir bulut.

                                                                                        -SON-



İşte bitti,herkezin hikayesi gibi ateş kralı ve su perisinin hikayeside bitti.Evet belki bir kızları olamıycak ya da dünyayı gezemiycekler ama onlarda daha güzel bir şey var.Sonsuz aşk...


ATEŞ KRALI ve SU PERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin