Küçük Yalancı

62 11 0
                                    

Merhaba arkadaşlar yine size muhteşemmm bir hikaye önerimle geldim.🤗🤗

"Akın yere çöküp beni kucağına oturturken kafamı göğsüne bastırdı ve "iyi dinle Küçük yalancının.küçük kalbi .sana söylüyorum.."

"Üç yıl, dört ay ,on gün,dokuz saat,üç saniye ..."Uzun zaman oldu güzelim  uyan.... Artık dayanamıyorum..."

"Kızma bana .Evet bu gülleri bahçemizden kopardım.Ama senin yüzünden." Yutkundu sözleriyle
. Görüşü iyice bulanıklaşmış yokluğuyla hissettiği gerçek aşkı onu mahvetmişti ."Sen burada öylece yatarsan seni çiçeklere götüremem ..."

Koca sema ,diz çöktü gözlerine.Ay bembeyaz parlak tenin yanında soluk kaldı, yıldızlar gökyüzü kadar karanlık olan saçlarına meydan okudu . Bulutlar ağladı, yağmur selam verdi kanlı ellere .Kalplere sis çöktü, güller boyun büktü üzerinden çıkmayan kan kokusuna ve dinledi toprak sözlerini.

"saçların kadar uzun ve güzel olsun ömrün küçük yalancı."

Dedi adam, ama  kesti kadının saçlarını kendi elleriyle , kıydı sevdiğinin ömrüne.

"Hiçbir yere gitmeyeceğim sevgilim ..."

Dedi kadın ,ama tutmadı sözünü, kıydı sevdiğinin aşkına.

Sevdiği kadınları bir bir kaybeden acımasız katil.

Akın Korel

Sevgiden yoksun  kurak bir kalp ve o kalpte açan beyaz bir papatya.Kendi döktüğü gözyaşlarıyla büyüdü, getirdi baharı.Kimse farketmedi onu . Güllere ulaşılmak isteyenlerce ezildi,yine döktü gözyaşlarını.Adam farketti solan papatyayı,aldı ellerine .Ama öldü beyaz muhteşem bir koku sardı etrafı . Ölü bir çiçek hiç güzel kokar mıydı? Yaşadığını sandı sevindi adam.

Evet ben bu hikayeyi tanıdığıma çok mutluyum.Gerçekten hiçbir kitap beni bu kadar etkilemedi.Bu kitap benim ilk sevgilim oldu.Şu an bile yazarken aklıma geliyordu ağlayasım geliyordu, aklıma gelince.muhteşem bir yazar ve muhteşem bir hikaye gerçekten anlatamam.sizin özellikle bunu okumanızı istiyorum..

Mutlaka okuyun..

Ve lütfen vote atmayı unutmayın 🤗🤗

Şarkı:Korkak - Aslı Demirer ve Gökhan Türkmen

Bu arada en çok Türkçe şarkı mı, yabancı şarkı mı seviyorsunuz? Yorumlara yazın..

Unutulmaz Wattpad HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin