Selamm umarım iyisinizdir.🤗🤗
Sizin için yine çok güzel bir hikaye önerisiyle geldim çok beğeneceksiniz eminim...
Arkadaşlar sizi bilmem ama ben öğrenci olduğum için bu tarz ,yani öğrenci konulu hikâye okumayı da seviyorum, sizde seviyorsanız bunu okumalısınız ;)))Lütfen beğenmeyi unutmayalımm❤️🙏🏻
Birbiriyle sürekli rekabet içinde olan iki okul arasında 1 aylığına öğrenci değişimi olursa ne olur? Değişen öğrenciler o okuldan birinde kalmak zorundaysa ve bu kura ile belirlenicekse?Hele ki kalacağınız öğrenci karşı cinsten birine denk gelirse ?
DİKKAT❗❗❗
Arkadaşlar tanıtım kısmı normalde sadece bu kadar. Ama ben sizin için hikayemizden bir kesit aldım.👇👇👇***************************************
Barış hafifçe gözlerini kırpıştırdı ve doğrulup bir eliyle gözlerini ovuşturdu.Sonra bana döndü.
"Senin yüzünden."
"Ne ne benim yüzümden."
"Kumsalda oluşumuz."
Bir dakika ben az önce sarhoştum numarası yapıcam diyordum ama gerçekten öpüştükten sonra ne olduğunu hatırlamıyorum.Yoksa gerçekten sarhoş mu olmuştum?
Mahcup bir ifadeyle"Ben dün gece ile ilgili hiç bir şey hatırlamıyorum."
"Ya demek hatırlamıyorsun"deyip bana döndü Barış.Yavaş yavaş bana yaklaşıyordu ve bende püf yastıktan kuma inmiştim.
"E...evet hatırlamıyorum"deyip yutkundum.Barış biraz daha üzerime geldi.
"Yani dün gece beni öptüğünü hatırlamıyorsun "
Hemen kaşlarımı çattım.
"Hey kim kimi öpmüş, şey yani aa ben mi seni mi öptüm"
Barış sırıttı ve kafasını onaylarcasına salladı.
"Sarhoştum hatırlamıyorum"deyip ona kedi yavrusu gibi baktım.
"Yaa beni öpüp, üstüme çıktığını,gömleğimin düğmelerini açtığını,sonra elbiseni çıkarıp beraber denize girmek istediğini hatırlamıyormusun?"
"Hoop yavaş gel ben öyle bir şey yapmadım"
"Hatta bir ara dudaklarımı patlatacaksın diye korktum, ne yalan söyleyeyim hoşuma gitmedi değil hele elin pantolonuma gid..."
"Seni sapık herif biz sadece öpüştük" deyip kum fırlattım barışın suratına.
Barış kahkahalara bozulmuştu.Bana kızmasını bekliyordum,neden güldüğünü hala çözemedim.
Barış gülmeyi bırakıp doğruldu ve bana parmağıyla gel işareti yaptı.Ona anlamayan bakışlar atınca yüzünü bana yaklaştırdı ve kulağıma eğildi
"Demek sarhoştun hatırlamıyordun haa yeşim."
Hemen gözlerimi kocaman açtım ve Barışı ittirdim.
***************************************
Eveeet arkadaşlar bence gayet yeterli oldu ha devamını merak ediyorsanız okuyabilirsiniz ;)Lütfen beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn ..🤗❤️🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Wattpad Hikayeleri
ChickLitSizin için bugüne kadar okuduğum en muhteşem hikayeleri burda toplayacağım.Okudugunuzda aman Allahım ben bu hikayeyi daha önce nasıl okumadım,yada hemen bunu okumalıyım diyeceğiniz hikayeleri burda sizlerle paylaşıcam .Soluksuz bitirmeye çalışıcaksı...