Merhaba arkadaşlar 🙈
🙏🏻🙏🏻❤️❤️Arkadaşlar lütfen beğenmeyi unutmayalım ❤️❤️🙏🏻🙏🏻Sizin için yine çok güzel bir kitap önerim var ..
Öncelikle şunu söylemeliyim ki bir kitabı okumadan yargılamayın . Çünkü bir çok kişi bana bir kitabı okumadan dediler ki okuma ya adından bile belli saçma bir şey işte falan...Ama ben Allah'tan kitaplara önyargılı yaklaşan biri değilim ve karantina'nın tüm serisini okudum bence çok muhteşemmm bir kitap yazmış yazarımız mutlaka okumanızı öneririm .....
"Sadece bedenlerimizi değil, ruhlarımızı da karantinaya aldılar.Ne bu karantina dan çıkabiliyoruz ,ne de birbirimizden ayrılabiliyoruz. Bundan sonraki tek amacımız bu karantinadan kurtulmak.Kurtulduğumuzdada birlikte olacağız,ama özgür... Savaş bitti ve biz sağ kaldık.Savaş bitti, ve biz hala ayaktayız."Zeynep okula başladığı ilk gün kendini bir felaketin ortasında bulmuştu.Salgın bir hastalık yüzünden okulu karantinaya alınmış, akşamında ise kendini okulun karanlık bir koridorunda kendini bir kız cesedinin yanında üstelik yalnız da değildi,onlarda yanındaydı; mahşerin diğer üç atlısı.
Bu ,yalnızca bedenleri değil ruhları da karantinaya alınmış dört kişinin hikayesi.
Bu onların özgürlüklerine ulaşmak için yaşadıkları esaretin hikayesi.
Bu,birbirlerinin herşeyi haline gelen, gökyüzünde ki son yıldızın yanıp kül oluncaya kadar Birlikte olacaklarına söz veren dört arkadaşın hikâyesi.BU MAHŞERİN DÖRT ATLISININ HİKAYESİ.
Evet arkadaşlar ben bu seriyi okuduğum için çok mutluyum bu kitabımızda bizim asker yürüyüşlü bir Onurumuz,bela mıknatısı olarak adlandırılan kızımız Zeynep, tatlı mı tatlı, sevimli, kötü bir zamanda bile gülen ,yalan söylemeyi bile beceremeyen,Esprileriyle sürekli bizi güldüren Burak,En kötü zamanda bile soğukkanlılığını koruyan, sürekli arkadaşlarına yardımcı olmak istiyen,Sevimli,burakla uğraşmayı çok seven bir Mertimiz var.....
Bu 4 arkadaş nolursa olsun hep birbirlerini seven ve sürekli koruyan bir hikaye..Herkesin okumasını tavsiye ederimm....
Ve en çok da macera,heyecan, aksiyon,dram istiiyenlere sesleniyorum 🙊 mutlaka okuyun.😉😉📢📢...Ve kitapta çokça duyucağınız çok güzel bir söz 👇
"Ruhumdan her geçeni dudaklarımın arasından yollasam ruhumda ne kalır?"
👇👇👇
Arkadaşlar lütfen beğenmeyi unutmayalım. Çok rica ediyorum ❤️❤️🙏🏻🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Wattpad Hikayeleri
ChickLitSizin için bugüne kadar okuduğum en muhteşem hikayeleri burda toplayacağım.Okudugunuzda aman Allahım ben bu hikayeyi daha önce nasıl okumadım,yada hemen bunu okumalıyım diyeceğiniz hikayeleri burda sizlerle paylaşıcam .Soluksuz bitirmeye çalışıcaksı...