SON DEFA

36 8 0
                                    

Merhaba arkadaşlar 🙈🤗🤗
Size yine çok beğendiğim bir Wattpad hikayesiyle karşı karşıyayız....

Lütfen beğenmeyi unutmayalım ❤️🙏🏻

"Asabi, sinirli, sabırsız ve huysuz.Biri beni tanımlayacak olsa bu dört kelimeyi mutalaka kullanırdı.Ben kendimi tanımlayacak olsam"bir yumruğun hayatını değiştirdiği kız "derdim.Çünkü öyleydi.Bir yumruk hayatımı değiştirmişti.Beni olmak zorunda olduğum "ben'den kurtarıp asıl" ben'e"kalbimi hiç tatmadığım duygular altında bırakmış.Tenime aşık olmadığım duygular yaşatmıştı.O beni Herşeyim di o benim, yanındayken korkmadığım tek kişiydi.Katlanılmaz hayatımın kurtuluşu , kalbimin birlikte geçirdiğimiz 2,5 ay boyunca ona hissettiklerimin nefretten ibaret olduğunu sanıyordum.Ta ki o güne kadar.Onun ben dahil herkesten sakladığı acı dolu hayatını keşfedip masum bakışlarını görene kadar."

Eveeeeettttt arkadaşlar ben bu kitabı okuduğumda çok beğenmiştim umarım siz de okuyunca bana hak vereceksiniz...

  Ve eğer istediğiniz eğlence,azim,korku,dram,komedi, birazda şaşkın duygular kendinizde görmek istiyorsanız bu kitabı mutalaka okumalısınız..
 
Bu arada kitabın ikisi çıktı onu da okudum hatta sizin için onu da buraya koyuyorum ❤️❤️


Bu kitap son defa'nın devamı niteliğindedir .mutlaka okuyun bence.. 😉😘
  Ve lütfen beğenmeyi unutmayalım ❤️❤️💛✨

Unutulmaz Wattpad HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin