"Οι επιλογές σου μπορεί να επηράσουν το πεπρομένο σου αλλά να ξέρεις ότι αν επιλέξεις να το αποφύγεις,αυτό με κάποιο τρόπο θα ξαναβρεθεί μπροστά σου."
Λίγη ώρα αργότερα έφτασα στο σπίτι μου και αφού άλλαξα στις πυτζάμες μου αποφάσισα να κάνω λίγη εξάσκηση στην κιθάρα και να διαβάσω λίγη θεωρία. Το μυαλό μου όμως τριγυρνούσε στην Jade.Ξέρω πως ίσως χρειάζεται το χρόνο της, αλλά δεν μπορώ να πάψω να ανησυχώ για εκείνη. Ότι ίσχυε για την Kate ισχύει και για εκείνη. Την θεωρώ αδελφή μου όχι επειδή είμαστε συνδεμένες με το ίδιο αίμα αλλά επειδή η καρδιά μου και οι εμπειρίες μας, μας οδήγησαν σε αυτό το μονοπάτι. Είναι το τελευταίο μου κομμάτι από ένα παρελθόν που μου ρήμαξε ψύχη και καρδιά, το τελευταίο κομμάτι που με κρατά όρθια σε όσα είχαν συμβεί τα τελευταία 2 χρόνια. Χωρίς εκείνη αποκλείεται να είμαι ξανά ο ίδιος άνθρωπος και δεν ντρέπομαι που το λέω. Δεν είναι ντροπή να εξαρτάσαι τόσο πολύ από έναν άνθρωπο, να τον εμπιστεύεσαι τυφλά και να κάνεις τα πάντα για εκείνον, όταν και εκείνος έκανε τα πάντα για να κερδίσει την εμπιστοσύνη σου, όταν δεν σε παράτησε στα συντρίμμια που κάποιοι άλλοι είχαν δημιουργήσει στην καρδιά σου. Έναν τέτοιο άνθρωπο τον κάνεις προτεραιότητα στην ζωή σου. Γιατί αυτό είναι το νόημα της ζωής. Να ξεπερνάς τα όρια του εαυτού σου και να βλέπεις τις ανάγκες και την αγάπη των άλλων σαν να είναι δικά σου. Γιατί στην ουσία γίνονται δικά σου. Η αγάπη δεν γνωρίζει είδη. Οικογενειακή, φιλική ή ερωτική.. όποιο είδος της και να νιώσεις είναι καταλυτικό ώστε να σε αλλάξει για πάντα. Σημασία όμως δεν έχει να τα κερδίσεις όλα αυτά, αλλά να τα προσφέρεις κιόλας. Και αυτός είναι και θα είναι ο σκοπός μου. Να προσφέρω όση περισσότερη αγάπη μπορώ στους ανθρώπους που μπόρεσαν αν βρουν το κλειδί στην κλειδωμένη ψυχή μου.
********
Είναι απόγευμα και ετοιμάζομαι να φύγω. Φοράω ένα απλό τζιν και μία μακρυμάνικη μπλούζα ενώ τα μαλλιά μου τα μαζέψει ένα ατημέλητο κότσο και ύστερα βάζω τα σταράκια και το παλτό μου και αφού βεβαιωθώ πως έχω πάρει το κινητό και μερικά λεφτά έφυγα από το σπίτι και πήρα το δρόμο για έναν από τους πολλούς πολυσύχναστους δρόμους του Λονδίνου.Σταμάτησα τελικά όταν έφτασα μπροστά σε μία πιτσαρία. Παράγγειλα μία μεγάλη πίτσα και όταν ήταν έτοιμη πήρα μερικά αναψυκτικά και πήγα στα γρήγορα σε ένα βίντεο-κλαμπ. Αφού πήρα το «If I stay» άρχισα να περπατάω πίσω στην γειτονιά μου. Μετά από κανένα δεκάλεπτο έφτασα έξω από την πόρτα της Jade. Πήρα μία βαθιά ανάσα και χτύπησα το κουδούνι δύο φορές. Η πόρτα άνοιξε μετά από ένα λεπτό και είδα την Jadeνα με κοιτά με ορθάνοικτα μάτια.
KAMU SEDANG MEMBACA
Untold Feelings "Greek Version"
Fiksi RemajaΠερίεργο πράγμα το παρελθόν.Εκεί που νομίζεις πως το έχεις ξεπεράσει και πως είσαι έτοιμος να προχωρήσεις,εκείνο με ένα παιχνίδι που ούτε φαντάζεσαι πως είσαι πιόνι του,ξαναεμφανίζεται μπροστά σου.Στην ζωή όμως δεν είμαστε μόνο πιόνια της μοίρας.Έχο...