Burnuma gelen yanık kokusuyla uyanmak hiçte güzel değildi. Yanıma baktığımda ruggero yoktu. Birşey mi oldu diye yataktan fırladım koşarak kokunun geldiği yere doğru ilerledim. Birde ne göreyim. Telefondan yemek tarifini açmış ve tarife bakarken eli batık olduğu için telefon elinden kaydı ve unun içine düştü. Onun bu hali gerçekten çok komikti. Yavaşça yanına doğru ilerledim. Arkasına baktı ama bende onla birlikte hareket ettiğim için göremedi. Arkasından sarıldım, ayaklarımın üstünde yükselip yanağına sulu bir öpücük kondurdum. Sevgilim neyi yaktın? çok kötü kokuyor.
Yandaki tavayı gösterdi içindeki patatesler sarı değil siyahtı. Bunları nasıl bu kadar yaktın?
Anlatmaya başladı o kadar tatlı anlatıyordu ki.Bak şimdi bebeğim ben patatesleri soyup yağın içine attım. Uyandın mı diye sana bakmaya geldim. Baktım hala uyuyorsun. Seni uyandırmaya kıyamadım. Seni rahatsız etmemek için yandaki pufa oturdum. Seni izlemeye başladım saçlarınla oynadım. Sanırım çok fazla izleşim seni aldığım yanık kokusuyla mutfağa indim ve işte sonuç bu.
(eliyle tavayı gösteriyor)
Ruggero nun anlattıklarından sonra gülmemek için dudaklarımı dişledim. Ama dafa fazla dayanamadım ve gülmeye başladım.
Oyy benim şapşal sevgilim patates kızartmayı bile beceremezmiymiş.
Yankalarını sıkmaya başladım.
Bileklerimden tutup yanaklarından uzaklaştırdı. Ben onun suratına bakarken hala gülüyordum. Çok masum bakıyordu.
Onun bu halini hiç unutmayacağım.
Elinden lolipopu alınmış bebek gibi bakıyor. Ellerimi yeniden yanaklarına uzatınca. Ani bir haraketle beni duvara yasladı. Şuan sütlü çikolatalarıyla bana bakıyordu. Bakma be öyle adam eriyip gidicem ayy bir sıcak bastı sanki ruggero.Öylemi oldu karol neden öyle oldu?
Birden sıcak nefesini boynuma üfleyince kitlenmiş bir şekilde ona bakarken buldum kendimi dudaklarıma yaklaştı bende gözlerimi kapattım. Kulağıma yaklaştı ve
"seni öpmeyeceğim cezalısın."
Dedi o an gözlerimi açtım hala çok yakınımdaydı sıcak nefesinin değdiği heryerim kavruluyordu. Bir anda yanaklarımda iki el hissettim ve yanaklarımı sıktırıyordu. Aklınca intikam alıyor benden. Şapşal adam. Yanaklarımı bırakmaya niyeti yok gibiydi ayaklarımda yükselip dudağına yaklaştım. Yanaklarımdaki elleri birden gevşedi ve gözlerini kapattı. Bende kıvırcık saçlarını elime doladım, çok olmamak şartıyla çekmiş de olabilirim.
Birden gözlerini açtı ve bana öfkeyle bakmaya başladı. Birden bana doğru yürümeye başladı o geldikçe ben mutfaktan çıktım, koşmaya başladım. O arkamdan koşup sesleniyordu."şımarık sevgilim ne kadar kaçarsan kaç seni yakalyacağım"
Benim biricik sevgilim aşkım balım çileğim hayatımın anlamı saçını çektiğim için çok özür dilerim. Hadi kovalama beni çok yoruldum bak anlaşa biliriz.
Kendimi odaya kilitledim. Ruggeronun gülme sesleri geliyordu.
Ve şıngırtılar.Benim unutkan sevgilim yedek anahtarları unuttun mu yoksa.
Eyvah ben bittim.
Kilidin dönme sesi gelirken daha fazla kaçamayacağımı anladım. Ruggero kapıyı açıp içeri girdi.Çok kötüsün. Kollarımı göğsümde birleştirdim ve dudaklarımı aşağı sarkıttım.
Ruggero ya baktığımda gözündeki öfke gitmiş tek bir yere odaklanmış bakıyordu nereye baktığını anlamam uzun sürmedi sarkıttığım dudaklarıma bakıyordu.Az önce anlaşalım demiştin. O zaman anlaşalım. O çilek tadındaki dudaklarını bana verirsen az önce yaptığını unuturum.
Çok fırsatçı sın ruggero tek derdin dudaklarım.
Ne yapıyım tatları çok güzel ayrı kalamıyorum.
Yine domatese döndüğüme eminim. Ruggero yanıma yaklaşıp yanaklarıma küçük öpücükler kondur maya başladı. Al Yanaklım benim.
Kızardığımı biliyordum.
Benim sevgilim utanırmıymış.
Dedi ve bana sarıldı. Başını saçlarıma gömüp derin bir nefes aldı veNeden bu kadar güzel kokuyorsun?
Bu kokuyu benden başkası içine çekemez bu kokuda sende sadece benimsin.Sadece seninim. Bende yaklaşıp onun kokusunu içime çektim. Elimi göğsünün üstünde gezdirip burası Sadece beni sevsin sadece benim için bukadar hızlı atsın o güzel sütlü çikolataların sadece bana böyle güzel baksın bu kollarda hep ben uyuyayım. Bu kokuyla yatıp bu kokuyla uyanayım sabahları. Sen hiç gitme bırakma beni. Kokun hep yanımda olsun.
Alnımı öptü
Bu kalp sadece seni görünce seni hissedince bukadar hızlı atıyor. Bu gözler seni görünce parlıyor. Sen benim karanlık hayatımı aydınlığa çevirdin. Solmuş güllerimi canlandırdın. Durmuş kalbimi atmaya sen ikna ettin. Seni bırakırsam kalbim yeniden atmayı bırakır güllerim solar. Hayatım yeniden karanlığa bürünür.
Sen beni hiç bırakma.
Senin o güzel yüzünü göremeyince kalbime cam parçaları saplanıyor. Senin kalp atışını hissedemeyince benimkide duruyor sessizliğe gömülüyor.
Nefesini yanımda hissedemeyince benimkide kesiliyor. Kokunu içime çekemediğimde huzurum uçup gidiyor.Ruggeronun karşısındaki bu güzel kadın onun herşeyiydi. Ruggero karol olmadan, karol ruggero olmadan ne huzuru bulabilirlerdi ne kalpleri atardı ne yaşayabilirlerdi. Bundan böyle birbirlerinin herşeyiydiler.
"Seni asla bırakmayacağım "
Hayatta tutunabileceği tek dal olan o dalı bulmuştu ikiside ve o dala sımsıkı kenetlenmiştilerdi...Bölüm nasıl olmuş beğendiniz mi?