Kalp Spazmı

1K 97 34
                                    

Ruggero karolu öpmek için yaklaşırken karol ruggero'nun kolunun altından çıkıp mutfağa koşarak gitti. Ruggero da karol'un bu haline gülerek mutfağa doğru ilerledi karol yanan patatesleri çöp kovasına döktü.
Yeni bir tava ve birkaç tane patates çıkardı. Patatesleri güzelce yıkadı, soydu, dilimledi, tavaya yağ döküp kızmasını bekledi. Kızınca patatesleri tavaya attı. Tabak almak için uğraştı ama boyu yetişmedi. Ruggero gelip tabakları aldı tezgaha koydu. Karola belinden sarılıp yanağına sulu bir öpücük kondurup. Dolaptan salatalık, domates, zeytin, peynir, reçel, bal, çikolata, marmelat ve yumurtaları çıkardı. Her birini kahvaltılık tabaklara koyduktan sonra yumurtaları su doldurduğu tencereye koydu. Ekmekleride tost makinesine.
Ruggero'ya birgün sevgilinle birlikte  kahvaltı hazırlayacaksın deseler asla inanmazdı. Ama şuan tamda karşısında bütün güzelliğiyle, masumluğuyla duran kadın onun sevgilisiydi. İlaç  gibi geliyordu ruggero ya onunlayken dünyada sadece ikisi varmış gibi oluyordu. Yıllardır aradığı huzur, şefkat, sevgi hepsi bu kadınla gelmişti. Başında çemberi ve kanatları olmayan bir melekti onun için.

Aşkım aç bakalım ağzını.
Karol ruggero ya  sürdüğü ballı ve tereyağlı kızarmış ekmeği uzattı.

Ruggero bir ısırık alıp karola çilek reçelli ekmeği uzattı.
Kahvaltı boyunca gülüşmeleri eksik olmamıştı. Sürekli birbirlerine bişey uzatıyorlar ve zorla yediriyorlardı.

Ruggero çok yedim senin yüzünden.
Şişmanlayıncada beğenmezsin beni.

O nasıl söz hayatımın anlamı sen istersen 100 kilo ol ben yine seni.

Neeeee 100 kilo mu?

Aşkım niye o kadar bağırıyorsun. Sağır oldum sanırım. Duyamıyorum.

Ne demek 100 kilo sen bana kalp spazmı mı geçittirmeye çalışıyorsun. Düşüncesi Bile korkunç. Sakın birdaha böyle birşey söyleme yoksa

Yoksa ne olur çilek dudaklım?

Ağzına acı biber sürerim ruggero.

Hahhaha gü-güzelim hahaha hiç güleceğim yoktu. Demek acı biber sürersin.

Evet aynen öyle yaparım.

Sen bana kıyamazsın ki

Sen öyle san öyle bir kıyarım ki

Öyle mi?

Öyle

Hmm ben senin dudaklarına tadı acıbiberden çok daha güzel birşey sürebilirim.

Neymiş o?

İşte bu
Der ve karolu dudağından öper.

Mmh gerçekten acı biberden çok  daha güzelmiş.

Söylemiştim. Matmazel son derece yakışıklı sevgilinize güvenmelisiniz.

Öyle mi bay ukala yakışıklı çilek sevgilim.

Ukala mı ne ukalalığımı gördünüz matmazel?

Zaten tek egon görünüyor. Neredesin ruggero egonu çekermisin seni göremiyorum da.

Demek öyle sen kaşındın bebeğim.

Karol koltuğa yatırıp  gıdıklamaya başlar.

Hahahahahah ruggero dur Hahhahaha

Birdaha bana ukala veya egolu diyecek misin?

Evet çünkü öylesin.

O zaman
Daha çok gıdıklamaya başlar.

Hahhahahahahaha tamam demeyeceğim dur artık.
Gıdıklamayı bırakır.

Karol yüzünü ruggeroya yaklaştırır.

Ruggero öpeceğini düşünür ama karol ruggeronun burnunu ısırır ve koşmaya başlar.
Odasına geldiğinde ruggeronun o hali gözünün önüne geliyor ve gülmeye başlıyor. Gülmesini durduramıyor.
Ruggero odaya gelmeden banyoya girdi. Suyu açtı ve ısınmasını bekledi. Bornoz almayı unuttuğunu fark edip odaya geri girdi bornozunu alıp gidecekken arkasından beline sarılan kollar gitmesine engel oldu. Ruggero karol'un yüzüne yaklaşıp yanağını ısırdı.

Ruggero çok kötüsün. Çok acıdı kızardı kesin.

Hmm evet biraz kızarmış olabilir. Ama ben iyileştirebilirim.

Nasıl?

Böyle ruggero karolun yanağını öpücüklere boğar.

Geçti mi?

Öpücükle kızarmanın ne alakası var rugge?

Ben öpünce iyileşti. Çünkü ben kızarttım ben iyileştirdim.

Yanii  bilemedim geçmiş olabilir. Ama tam emin değilim.

İstersen birdaha deneyelim.

Dene bakalım.
Yanağını öper
Evet haklıymışsın.
Ruggero nun yanağına öpücük kondurur ve banyoya girer.
Saçlarını şampuanladıktan sonra krem sürüp taradı.
Çilek kokulu duş jelini açtı ve bolca döktü. Ardından odadan bir ses geldi

Mmhh çilek demek çıkınca koklamak için sabırsızlanıyorum.

Karol ilk ne dediğini anlamadı sonra duş jelinden bahsettiğini anladı yanakları alev alev oldu biranda.

Ruggeroo

Efendim güzelim.
Çook pisliksin.
Öyle deme güzelim bu pislik sana aşık bir pislik.
Ya ben seni anlayamıyorum.
Neyi?
Karol cevap vermek yerine banyosuna devam eder.

Sınır
40 oy
20 yorum

psikolog Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin