ep25💜🌟

2.4K 139 3
                                    

မနက်ရောက်တော့ ၀မ်နင်လည်းမင်းသမီးယမ်ရှင်းအဆောင်သွားပြီး "ရှင်းရေ သွားရအောင်လေ "

ယမ်ရှင်း "အထိန်းတော်ကြီး မင်းသမီးယမ်ရှင်းလာရောက်ခစားတယ်လို့ မင်းကြီးနဲ့ မိဖုရားကိုလျှောက်တင်လိုက်"

အထိန်းတော်ကြီး " အရှင်မင်းကြီးနဲ့ ဝေ့မိဖုရားတို့ မင်းသမီးယမ်ရှင်းလာရောက်ခစားပါတယ်"

လန်ကျန့် "၀င်စေ"

ယမ်ရှင်း "အကိုတော်နဲ့ ဝေ့မိဖုရားကို ယမ်ရှင်း ဂါရ၀ပြုပါတယ်"

လန်ကျန့်နဲ့ ဝေ့ရင်း "သက်သာသလိုနေပါ"

လန်ကျန့် "ကဲ ရှင်းရှင်း မနက်အစောကြီးလာရောက် ခစားတာ ဘာကိစ္စရှိလို့လဲ"

ယမ်ရှင်း "ရှင်းရှင်း ပြောစရာရှိလို့ပါ ၀မ်နင်၀င်ခဲ့လေ "

၀မ်နင် "မင်းကြီးနှင့် မိဖုရားခေါင်ကြီးတို့ကို ကိုယ်ရံတော်၀မ်နင် ဂါရ၀ပြုပါတယ်"

လန်ကျန့် "သက်သာသလိုနေပါ ၀မ်နင်ရယ် ဒီအချိန်လေးတော့ ရိုသေစရာမလိုပါဘူး ကဲပြောစရာရှိတာပြောပေတော့"

၀မ်နင် "ငါ ရှင်းရှင်းကို လက်ထပ်ချင်လို့ အဲ့ဒါမင်းရှီက ခွင့်ပြုချက်လာတောင်းတာ အဲ့ဒါမင်းခွင့်ပြုပေးပါလား"

ယမ်ရှင်း "ဟုတ်ပါတယ် အကိုတော်နဲ့ဝေ့ကောကော ရှင်းရှင်းတို့ကို ခွင့်ပြုပေးပါ"

ဝေ့ရင်း "ငါကတော့ ခွင့်ပြုတယ် လန်ကျန့်ခွင့်ပြုပေးလိုက်ပါ သူတို့လည်း ငယ်တော့တာမှမဟုတ်တာ"

လန်ကျန့် "အွန်းပါဝေ့ရင်းရယ် က်ုယ်လည်း ခွင့်ပြုပါတယ် အဲ့ဆိုညီမတော်က ဘယ်နေ့ဆောင်ချင်လဲ အကိုတော်အားလုံးပြင်ဆင်ပေးမယ်"

ယမ်ရှင်း "ခွင့်ပြုပေးတာကျေးဇူးတင်ပါတယ် အကိုတော် နောက်သုံးရက် ဆိုရင်ရောမကောင်းဘူးလား အဲ့နေ့လေးက ရက်ကောင်းတယ်လို့ နတ်ဆရာမကပြောတယ်"

လန်ကျန့် "အွန်းကောင်းသားပဲ အဲ့ဆို နောက်သုံရက်အတွက် အကိုတော်ပြင်ဆင်ခိုင်းလိုက်တော့မယ် နောက်ပြီး ထန်မင်းကြီးကို သ၀ဏ်လွှာပို့လိုက်မယ်လေ"

သိပ်ချစ်ရသော မျက်နှာဖုံးရှင်လေး(Completed)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ