Igor pov.
- Kapitány! Hajó a láthatáron! - kiáltotta az elsőtisztem. Valóban egy igencsak díszes hajó úszott előttünk.
- A zászlót! - utasítottam mire előkapott egy távcsővet és keresni kezdett.
- Úgy látom szintén kalózok Uram! Hiszen ez Vörös Penge! - kiáltott fel, amint megismerte a hajót. Nagyszerű egy kedves barátom! Egy ágyúlövéssel jeleztünk aztán közelebb mentünk egymáshoz.
- Hold Szablya, de rég láttalak!
- Szintúgy, pajtás! Utoljára Liverpool–ban láttalak! Mahdnem fél éve!
- Úgy látom a Fekete Szirén azóta is szeli a habokat!
- Szeli bizony! - veregettem meg a hajóm deszkáját. A legénységem ujjongásban tört ki, majd a barátomé is.
- Hé, pajtás! Fogd! - kiáltotta, aztán átdobott valamit, amint elkaptam megnéztem mi volt az: Egy hófehér kagyló volt az.
- Ez mi?
- Egy kis ajándék! Talán találsz benne gyöngyöt. - intett és ezzel tovább indultak a hajójukkal.
A kabinomban nézegetten az új szerzeményemet.Szép volt, de ha van benne valami akkor sokkal jobban fog tetszeni. Elővettem a bicskámat és elkezdtem felhasítani. Amikor hallottam, hogy reccsen egyet szétnyitottam, de akkora fényesség csapódott a szemembe, hogy azt hittem megvakulok. Aztán ahogy kinyitottam a szemem biztosra vettem, hogy káprázik. Egy fiú feküdt előttem, hosszú, derékig érő, hófehér hajjal, fehér alsóruházatban és egy átlátszó, fehér köpenyben.
Mi a fészkes fene lehet ez? Egy sellő vagy mi? Odamentem hozzá és a karomba vettem. Ájult volt. Ennek a fiúnak gyönyörű arca és teste van. Hirtelen a szemei megrándultak és kinyíltak, amik feketén csillogtak.
- Ouh...
- Hé! Hallasz engem? - simogattam meg az arcát.
- Te... Te engedtél ki! A tiéd vagyok! - tapadt az ajkamra, majd átkarolta a nyakamat. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ez nem sokkolt. Mi a fenéről beszélhet? Viszont a csók isteni volt.
Hát ez isteni, majdnem hat hete vagyok az óceánon, erre ez a csodaszép teremtés szó nélkül rám mászik. Viszont kérdéseim vannak hozzá.
- Bocsánat, de ki és mi vagy te?
- A nevem Vladimir. Gyöngytündér vagyok. A mi szabályunk, hogy azt szolgáljuk, aki ki szabadít minket. Én a tiéd vagyok, téged szolgállak és ennek nagyon örülök. Te egy gyönyörű férfi vagy. - mondta, mire vörös lettem mint a rák.
YOU ARE READING
A gyöngyszem (Befejezett)
RomanceKalózok lakják a keleti tengert 1443 - ban. Igor a Fekete szirén hajó kapitánya, és Robin Hood módban éli a kalózok életét. Egy nap különös kagyló esik a hajóra, melyből nem igazgyöngy, de épp egy oly szép fiú esik ki belőle.