💦Első💦

1.8K 157 11
                                    

Igor pov.
Rohantam a kikötőbe, nehogy elkéssek a munkából. A múzeum hamarosan új kiállítást nyit és nem hagyhatom, hogy Steve ezúttal is elorozzon minden dicsőséget. Ez az én nagy dobásom! Sikeresen beértem nyolcra, és lepakoltam az asztalomra.
- Tresure! - hallatszott a főnököm mennydörgő hangja.
- Igen, uram?
- Megint csak épphogy?
- Sajnálom uram, de beértem.
- Beért, de mi lesz ha a szerencse egyszer nem áll maga mellett és elkésik?
- Nem tudom uram, de remélem sosem történik meg.
- Kéne maga mellé valaki, aki segít! Lassan úgy néz ki mint egy gyogyós! - mondta és ezzel lelépett.
- Ne félj! Ha én leszek a menedzser, elnézőbb leszek veled! - veregette meg a vállam az ősi riválisom.
- Kösz, Steve! - mondtam gúnyosan inkább magamnak, mint neki.
A nevem Igor Tresure és régész vagyok a Velencei Tenger és Történelem Múzeumban. A szakterületem a kalózok. Kiskorom óta rajongtam értük és kemény munkával, de sikerült ide kerülnöm. Most a belemet is kidolgozom, hogy megkapjam ezt az állást, hisz ezzel lehetőségem nyílik több ásatásra vagy expedícióra menni. Ez az àlmom.
A műszak utàn lementem a most folytatott ásatásra. Egy kalózhajó roncsait találták meg a tengerparttól alig pár km - re. És mivel Steve a paleontológián dolgozik, ez a lelet az enyém.
Megérkeztem és lerohantam a munkasokhoz. A barátom Roger Howkins is itt dolgozik. Ő vezeti a búvárcsapatot. Rá különösen büszkék a helyiek, ugyanis egyenesági kalózok leszármazottja.
- Roger!
- Szia, Igor! Ez oltári! Egy komplett kalózhajó! Egész jó állapotban van!
- Nagyszerű! Ez lesz a legújabb szenzáció!
- Amennyiben a kedves Steve nem talál egy Megalodon fogat!
- Fogd be! - mondtam és elkezdtem vizsgálni a már felszínre hozott leleteket. Elképesztőek voltak. Régi könyvmaradványok, székdarabok és egy kis doboz.
- Roger, gyere ide! - szóltam mire a haverom mögöttem is termett.
- Mi a gond?
- Itt van a búvárkésed?
- Mindig! - ezzel a kezembe adta a borotvaéles kést. Óvatosan kicsit meglazítottam a dobozt, majd amikor kattant egyet kinyitottam. Meglepetésemre belül teljesen száraz volt. Egy csipesszel kivettem a  tartalmát. Egy tökéletes állapotban lévő, csillogó aranygyűrű volt, egy hatalmas igazgyönggyel.

 Egy tökéletes állapotban lévő, csillogó aranygyűrű volt, egy hatalmas igazgyönggyel

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
A gyöngyszem (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang