💦Harmadik💦

1.6K 156 10
                                    

Igor pov.
Csak néztem a hatalmas, hófehér kagylót és azon tűnődtem vajon van-e benne valami. Hazavittem és előkerestem egy kést a konyhából. A dolgozószobámba vittem, majd a késsel felhasítottam azt. Mintha robbanás lett volna, akkora fény áradt a kagylóból, amikor végre enyhült a vakító fény odanéztem. Ez nem lehet igaz, biztosan megint csak  álmodok. Ő az, álmaim szerelme! Hófehér haja szét terült a padlón, a  ruházata miatt pedig fülig vörösödtem.

 Ő az, álmaim szerelme! Hófehér haja szét terült a padlón, a  ruházata miatt pedig fülig vörösödtem

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Lassan odamásztam és óvatosan megböktem a vállát. A szeme megrebbent és lassan felnyílt.
- Hé, jól vagy? - kérdeztem mire rám nézett, majd mintha megismert volna elmosolyodott és folyni kezdtek a könnyei.
- Igor! Hát megtaláltál! Soha többé ne menj el! - sírta miközben a nyakamba borult. Honnan tudja a nevemet?
- Hé! Először is, ki vagy mi vagy te? - kérdeztem mire értetlenül nézett rám.
- Igor, én vagyok az, Vladimir, a férjed! - mutogatott magára sírva, de meg sem bírtam szólani. Álmaim szerelme kiugrik egy kagylóból és azt állítja, hogy a férjem. Ez kész őrület!
- Na jó, figyelj! Nem bàntani akarlak, de nekem fogalmam sincs, hogy ki vagy te! Bemutatkozom, jó? A nevem Igor Tresure és régész vagyok. Te ki vagy? - hiába mondtam, hogy nem akarom bántani. Úgy tűnt nagyon bántjàk őt a szavaim.
- A nevem Vladimir. A férjed vagyok, vagyis voltam, egy előző életedben! Gyöngytündér vagyok.
- Előző életemben?
- Milyen évet írunk?
- 2011 - et.
- Utoljára 1470 - ben láttalak. Elmentetek a legénységgel, de befutottak az angolok és... Tényleg! Mi lett a Barracuda szigettel?
- Barracuda sziget? Ilyen nevű sziget nincs! Milyen legénység? Na, jó...ez nekem mára sok! Figyelj, holnap be kell mennem dolgozni, szóval te maradj itt és ne csinàlj semmit sem! - mondtam és betessékeltem őt a vendégszobába majd lefeküdtem aludni.

Vladimir pov.
Amikor megláttam Igort leírhatatlanul boldog lettem. A férjem ismét megtalált, de amikor rájöttem, hogy azt se tudja ki vagyok úgy éreztem meghasadok belülről. De így is ő a férjem, tudom, hogy ő az!

A gyöngyszem (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora