💦Negyedik💦

1.7K 163 13
                                    

Igor pov.
Amikor beértem a munkahelyemre azonnal utánanéztem a gyöngytündéreknek. Az interneten az írták, hogy mesebeli lények, akik kagylókban élnek egészen addig, amíg valaki fel nem nyitja a kagylójukat. Ahhoz, aki felnyitja örök szerelmet fogadnak és holtukig hűségesek lesznek.
- Miért érdekelnek téged a gyöngytündérek? - jelent meg mögöttem Roger. A szívemhez kaptam ijedtemben.
- Mit keresel te itt?
- A fizumért jöttem! Szóval miért érdekelnek téged?
- Csak hallottam egy mesét. Te tudsz valamit? - kérdeztem mire intett és a fülemhez hajolt.
- Hát ha valamit tudok az az, hogy nem kell megkérni, hogy szétnyissák a lábukat. - súgta mire fülig vörösödtem.
- Te perverz vagy, haver!
- Kalózvér folyik az ereimben! Szex, pia és muzsika! Az élet háromszögènek három oldala! - veregette meg a vállam nevetve majd elment.
Lementem a leveltárba és utána néztem a Barracuda - szigetnek. Kiderült, hogy létezik, csak 1824 óta Pearl - szigetnek hívják. Titkos kalózallomas volt. A "Fekete Szirén" legénysége ott rejtegette a családokat és a vagyont, de 1470 - ben az angol flotta egyik hajója megtalalta és elfoglalta. Elolvastam róla egy cikket.

1470 augusztus 27. - én a Barracuda sziget lakói elhagyták a földet és az angol birodalom része lett. A sziget lakóit eredetileg le akarták tartoztatni kalózkodás vádjával, de a sziget Pátriárkája feladta magát és miután a lakok elmenekültek őt kivégezték. Ez volt az utolsó eset a 15. században, hogy kalózt égettek. Aztán a 18. század végéig akasztással végezték a kalózokat ki. A sziget Pátriárkája pedig nem más volt mint a legendás kalóz, Hold Szabja hites férje, Vladimir Moon.

A név láttán felkaptam a fejem. Vladimir? Tehát akkor a tündérfiú igazat mond? Jobb lesz ha haza megyek hozzá.
Ahogy haza értem láttam, hogy a kanapén ül, ahol reggel is.
- Szia!
- Szia! Megjöttél? Azt tettem amit kértél! Nem mozdultam innen!
- Várj! Nem mozdultál a kanapéról egész nap?! - kérdeztem mire bólintott egyet. Te jó eg! Ez a fiú fura egy eset. Mindenesetre jobb ha beszélek vele.

A gyöngyszem (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora