Merhabalar, nasılsınız? <3
Sizlere başrollerin tanıtımını yapacağım. Evet, hadi tanıyalım. ^_^
Beyza Bulut: Beyza on beş yaşında lise bire gidiyor. Dokuzuncu sınıf olduğu için yeni bir okula başladı. Duygusal bir kızdır. Ama sizin bildiğiniz duygusallara benzemez, yani öyle böyle değil aşırı duygusaldır. Beyza asla merakını gideremez, meraklılık ne ondan öğrenin. Kafasında bazen küçük sorunları bile büyütebilir. Heyecanlıdır ve panik atağı vardır. Boyu 1,67. Şarkı dinlemeyi çok sever. Şarkıyla birlikte karaoke yapar üstelik. Her şeyde şarkıya sığınabilir. Resim yapmayı da seven Beyza, kitap okumayı da boş vakitlerinde değerlendirir. Kahve içmeye bayılır... Yağmur damlalarının sesi, kokusu ona bir huzur gibi gelir. En sevdiği renk mor. En sevmediği şey 'yalan'dır. Burcu balık. Kendisi Ayazla bilmedikleri olaylar atlatacaklar. Evet, o zaman o badireleri atlatalım...
Ayaz Çevik: Ayaz on yedi yaşında. İki sene okula gitmedi, bazı nedenlerinin yüzünden. Boyu 1,87. Ciddi bir kişiliği vardır, yani herkes öyle bilir. Evinde bilardo var, ve sinirlendiğinde genellikle bilardo oynar. Burcu akrep, burçlarla ilgisi yoktur. Sevdiği renk siyah ama siyah deyip geçmiyor tutuklu olmuş ona karşı, çoğunlukla siyah tercihinin ilki olur. İçecek olarak kahve içmeyi sever. Ayaz'ı sakın kızdırmayın, kızınca çok kötü olabilir. Şarkı sözleriyle arası iyidir, yalnız yazmak isterse yazar. Kendisini anlatmayı sevmez. Boş hayaller kurmaya meraklı değil. Sessizlik bazen aradığını bulduruyor. O yüzden sessizliği sever. Ayaz hayatına yeni kişileri alınca genelde o kişilere sahip çıkar. 'Ve bilmiyor ki Beyza onun hayatına tahmin etmediğinden daha hızlı girecek...'
"Ayaz, ben yağmur damlalarına baktıkça senin benim yanımda olmanı istiyorum..."
"Ayaz okuduğum her satır seni hatırlatıyor bana..."
"O zaman satırların sana isyan ediyor?"
"Ne demek bu Ayaz?"
"Yalnızlık; insanın isyanını çağrıştırır ..."
"Silinmeyen satırlarıma seni anlatıyorum."
*******
Arkadaşlar tanıtımı yapmamıştım bende dedim ki; hemen karakterlerimi tanıtıyım. Bugün karakterlerin tanıtımını yaptım. Nasıl olmuş?ashdhjjgçh. İkinci bölümü belki cumartesi günü atabilirim arkadaşlar. Daha erken atarsam daha iyi olur ajhketltaletamuaçgf ^_^
--
Tanıtım nasıl olmuş sizce, beğendiniz mi? Lütfen her ne olursa olsun yorum atın. Wattpad da yeniyim ve ilk hikayem ama wattpada hızlı alışacağım. Yorumlarınız benim için çok önemli!
O zaman yorum yapmayı unutmayın, yeni bölümde görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Dünyam
Random"Ben kendimi bulamadım, ruhumu bulamadım... Ben kimim tanımadığım biri mi? Evet, ben bir yabancıyım. Işıkları göremeyen yabancı..." ............ Bazen noktalara, bazen boşluğa, bazen de kendime sığınırım. Ben Beyza Bulut. Bazen kara bazen beyaz bulu...