2. Az új lány

557 31 2
                                    

Reggel Toshiko néni ébresztett , ami fura volt. Mármint beállítottam a telefonom , hogy ébresszen, de úgy látszik félálomban kinyomtam .vagyis EL FOGOK KÉSNI!!! Beszaladtam a fürdőszobába, hogy rendbe szedjem magam,....izé..... a hajam gyakorlatilag önálló életet él ,de komolyan. Alapjába véve sima, lilás fekete hajam van, ami vállig ér és bal oldalt van elválasztva. Ennek ellenére össze-vissza állt mintha beleköltözött volna egy mókus család. Szűk 10 perc alatt rendbe hoztam, majd rohantam a suliba.
-Szia Toshiko néni!- köszöntem el.
- Szia, legyen szép napod!- kiabálta, majd szórakozottan nekem  dobott egy banánt,futás közben.
- Ezt edd majd meg!-Azt mondtam már, hogy imádom a nénikém?:)

Szerencsére időben vagyok. Gondoltam,miközben a folyosón az 1-A feliratot kerestem. Megtaláltam. Odamentem az ajtóhoz , majd bementem. Hát... nem az a látvány fogadott amire számítottam. Az osztályteremben olyan hangulat volt mint egy állatkertben, és ezt most konstatálom: Egy sündisznó hajú fiú ordibált egy másik zöld hajúval, a zöld hajú fiút gyakorlatilag a sírás kerülgette, miközben egy szemüveges diák a kezével hadonászva próbálta őket szétválasztani, 2 paddal hátrébb egy rózsaszín űrlényre hasonlító lány táncolt, a mellette lévő padban pedig egy piros és egy sárga hajú fiú dobálták az egyik osztálytársukat(?) aki leginkább egy szőlő hajú törpére emlékeztettet . A  többi ember a padban ülve beszélgettek,olvastak,vagy csak a többieket nézték.(nem a leghalkabban)Miután alaposan megnéztem az osztályt elkezdtem ülő helyet keresni,a középső padsor utolsó előtti padjában nem ült senki, ezért elindultam. Ebben a pillanatban fejen talált egy tolltartó. Igen. Egy tolltartó.(nem tudom , hogy mi van ma az emberekkel, de úgy látszik szeretnek megdobálni.)
- Áuu!!- mondtam, a kelleténél kicsit hangosabban, ekkor mindenki elcsendesedett , és rám nézett. Rólam azt tudni kell, hogy nem nagyon szeretek  a középpontban lenni, így kicsit zavarba jöttem.
- Öhm.. sziasztok?-mondtam,majd egy mosoly szerűt próbáltam kipréselni magamból, ami nem nagyon sikerült.A többiek még mindig csak néztek ezért én is csak néztem őket, ez ment körülbelül 1 percig aztán mindenki elkezdett beszélni a mellette lévő emberrel. Megint elindultam az előbb említett pad felé, és most le is tudtam ülni. A fejemet vakartam mivel még mindig fájt, amikor valaki rácsapott az asztalomra.
- Szia ! Én Ashido Mina vagyok!- mondta mosolyogva egy rózsaszín hajú ,és bőrű lány.
- Szia, engem Okita Kayaminak hívnak.- majd viszonoztam a mosolyt.Ezután sorra majdnem mindenki bemutatkozott. Fura módon eddig mindenki nagyon kedves.- gondoltam magamban, majd körülnéztem.A szemem megakadt a mögöttem ülő felemás hajú srácon. Az őszintét megvallva, fura volt. Volt rajta egy seb, de nem is ez volt fura, hanem ahogy viselkedett. Csak ült és nézte a padját.Nem beszélt senkivel, nem csinált semmit , csak nézte a padot.Valószínűleg sokáig bámultam ,mivel felnézett, egyenesen a szemembe, s ekkor láttam mennyire szomorú a tekintete . 
- Segíthetek valamiben?-kérdezte ,a gondolataimból kizökkentve.
- Nem ,kösz .- ,,nem ,kösz?"- komolyan ennél jobbat nem tudtam kitalálni ?-majd vissza fordultam , épp időben mivel megszólalt a csengő, és bejött a tanár.
- Jó reggelt gyerekek!- mondta unottan -ami elég vicces volt mivel ahogy a fejét elnéztem neki kellet volna még pár órát aludnia.
- Jó reggelt Mr. Aizawa.-mondták a többiek
- Mielőtt elkezdenénk az órát , hadd mutassam be az új osztálytársatokat Okita Kayamit. Okita kérlek fáradj ki a táblához.-felálltam a padból majd kimentem a táblához.
-Okita mostantól velünk fog tanulni , akinek bármi kérdése van ezzel kapcsolatban az most tegye fel.- 2 fiú nyújtotta a kezét, Midorya izuku(azt hiszem ), és..... a fura srác.
- Igen Todoroki ?- kérdezte Mr. Aizawa.-az arcán lehetett látni némi meglepettséget- majd a fura srác letette a kezét, és megszólalt.
- A UA évközben is vesz fel diákokat?- kérdezte - mire Midorya letette a kezét.
- Nem szokott, de Okita még az év elején jutott be veletek együtt, egy úgynevezett ajánlással felvett ,,cserediák". -Ekkor a sündisznó hajú srác indulatosan felállt és elkezdett ordibálni :
-MI AZ , HOGY AJÁNLÁSSAL FELVETT CSEREDIÁK??!-ööö.. nem tetszett ahogy kiabált
- Bakugou ülj le.-mondta, majd elkezdte az órát-A délelőtt viszonylag hamar eltelt. Mina körbevezetett a suliba (szimpi a csaj:),majd elmentünk ebédelni.Ezután jött a délután,vagyis a hős képzéses órák.

Üdvözöl a UA! (bnha oc)Where stories live. Discover now