23. Shinsou Hitoshi rajongója

161 16 6
                                    


Kayami szemszöge:
- Kaminariiiiiiii-kuuun.- kiabáltam, egy sárga hajkoronát keresve a fák között.- Tch... rosszabb mint egy gyerek~ mormogtam, az orrom alatt, miközben Todorokival egymás mellett vártuk a fák között bujkáló Kaminarit.

- Okami~ bökte meg a vállam suttogva Shoto, majd egy bokor felé mutatott. Abban a pillanatban, kirántottam a bokorból, s magamhoz húztam.
- Most, hogy mind megvagyunk, irány Aizawa senseihez.

Az osztályterembe belépve Aizawa-sensei fogadott minket.
- Üljetek le bárhová, még várunk néhány diákot.- amint leültünk, kopogás hallatszódott az ajtó felől.
- Jöhet!- mondta unottan a tanár úr.
- Jó napot Tanár úr, sziasztok! - jött be az ajtón egy vörös hajú lány, miközben egy szőke hajú fiú rángatott a fülénél fogva. Éppen becsukta volna a lány az ajtót, amikor az utolsó pillanatbam lépett be egy lila hajú fiú.- Eleinte nem tudtam, hogy miért ilyen ismerős, de amint rájöttem felcsillant a szemem.
- Mindenki foglaljon helyet.- mondta a tanár- Igazából nem nagyon szokott ilyen ,, bűntetés" lenni, de balszerencsétekre,most elkél a segítség. Először a kémia teremben feltakarítotok egy kisebb balesetett-vetett egy szúrós pillantást Shinshora- Majd megkeresitek az összes állatszerű faszomtudjamit, amik az egyik diák képessége miatt jöttek létre. Végül pedig vigyáztok Erire. Tilos kárt tenni a társaitokban, vagy a környezetben. Nem szabad elhagyni az iskolát amíg az első 2 feladat kész nincs. A kellékeket megtaláljátok a kémia teremben, elő vannak készítve.-sétált a fáradt férfi az ajtó felé.- Ja, és Okita, ne itass/etess meg senkivel semmit se.- irányította felém mondanivalóját, majd elment.
- Lám, lám, lám.Csak nem a híres 1A osztály? Hogy hogy bűntetésben van?- kérdezte a szőke hajú fiú gúnyosan. Nyitottam volna a számat amikor felém fordult- és te mit keresel itt ? Ugye tudod, hogy ez egy Gimnázium, nem pedig általános.
- Te most le gyerekeztél?- fagytam le.
- Ne mond, hogy velünk egy idős vagy!- nevetett gúnyosan.- Én ezt kinyírom.- határoztam el magam, ám hirtelen, két kezet éreztem a vállamon.
- Okami, nem szabad a másikat bántani, különben is,  mindig ilyen.- hallottam Shoto hangját.
- Ismeritek egymást?- kérdezte a vörös hajú lány.
- Igen, osztálytársak vagyunk.- szorította meg kicsitt jobban a vállam Shoto.
- Mi?Hogyan?- kérdezte a lila hajú fiú kissé sértődötten.
- Ez kissé komplikált, mivel cserediáki ajánlással kerültem be a UA be, de egy jó ideig nem voltam Japánban, ezért nemrég csatlakoztam csak az osztályhoz.
- Szóval egy újabb cso- kezdett volna rá megint az idegesítő fiú, mire hirtelen a vörös hajú lány VÉGRE leütötte.
- Örülök a szerencsének, Kendo Itsuka vagyok- nyújtotta felém a kezét.
- Okita Kayami.- Ráztam meg.
-Ez a Jómadár pedig Monoma Neito. -mutatott osztáytársára-Mi az 1B osztályból vagyunk.
-Te Shinsho Hitoshi vagy,ugye?- fordultam a lila hajú fiú felé, miközben kibújtam Todoroki-kun karjai közül. 
- Öhm.....igen.- zavarodott meg kicsit.
- Láttalak a sport fesztiválon, nagyon jó voltál! Szerintem nagyon jó a képességed!- montam lelkesen.- De gondolom te is sokszor megkaptad, hogy a képességed nem hősködésre való.-forgattam meg a szemem.
-Én IS?-kérdezett rá.
- Nos, nekem is hasonló a képességem a tiédhez. Röviden, ha az emberek érzékelik a véremet, irányítani tudom valamilyen szinten az agyukat.- jöttem kissé zavarba.
- Óó, értem- mosolyodott el.
- El sem tudod képzelni, mennyi mindent akarok tő-
Ahemmm.- szakított félbe, kissé ridegen Shoto.-Szerintem el kéne kezdenünk a munkát. -jelentette ki.
- Igaz.- helyeselték a többiek.



Hellllo mindeki! Végre megírtam ezt a részt is. Gondolkoztam rajta, hogy hosszú részt írok, de a következő részeket rövidebbre írom, viszont hamarabb rakom fel, mivel így szerintem jobban lehet majd érzékelni az időbeli ugrásokat.

Gondolom láttátok már a bnha új részeit, de aki nem annak mondom, hogy az első 2 része az 5. évadnak már megtalálható.

Üdvözöl a UA! (bnha oc)Onde histórias criam vida. Descubra agora